Artan

74,80 10 13:55
22,22 10 13:55
14.980,00 9.99 16:02
159,70 9.99 15:46
356,25 9.95 13:55
Artan Hisseler

Azalan

13,18 -9.97 16:05
28,08 -9.3 16:05
90,10 -8.53 16:05
539.997,50 -7.71 13:55
3,35 -7.46 16:05
Azalan Hisseler

İşlem

12.243.152.589,71 16:05
8.082.647.632,75 16:05
7.434.444.857,50 16:05
6.831.739.328,92 16:05
6.563.031.876,70 16:05
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 7473 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Dolar/TL 'nin geleceği

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
    Yapımı uzun yıllar alan, bir ara sürüncümede kalan hatta bitirilmesinden umut kesilip patetes deposu olarak kullanılması bile önerilen Bolu tüneli'nin hizmete girdiğinden beri (galiba 10 yıl kadar oldu) Türk ekonomisine katkısı ne kadar olmuştur acaba? Hesabı yapılmış mıdır?

    Önceden Ankara İstanbul arasında hareket eden araçlar Bolu dağını tırmanmak zorundaydı. Tünel ile seyahat süresi kısaldı. Zaman tasarrufu var.
    Hem mesafe kısalmasından hem de dağdaki yokuş kalmamasından yakıt tasarrusu sözkonusu. Kaza faktörü de var ayrıca. Özellikle kış şartlarında Bolu dağından geçişler mesele oluyordu, hele kayan tır veya kamyon falan olursa saatlerce bekleniliyordu. Yazın veya kışın önde yüklü bir kamyon varsa artık dakikalarca düşük viteste takip sözkonusuydu.
    Günümüzün trafikteki araç sayısı ile Bolu dağı güzergahı çok zor olurdu herhalde....

  2. #2
    Duhul
    Jun 2018
    İkamet
    RODOSTO
    Yaş
    63
    Gönderi
    1,574
    evet. evet..kırmızı mercimeği kanadadan. bademi amerikadan pirinci uruguaydan eti bilmemnerden alıyoruz. patetesde galiba suriyedendi, bak 1 simit almak içinde baya bi düşünüyoruz yazıngöbeğindeyiz domatesi biberi ancak tadımlık alabiliyoruz, arabamızı olur olmaz kullanamıyoruz, yazsak sayfalar yetmez, tünel ha

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •