Sayfa 536/917 İlkİlk ... 36436486526534535536537538546586636 ... SonSon
Arama sonucu : 7329 madde; 4,281 - 4,288 arası.

Konu: KUTPO - Kütahya Porselen

  1. #4281
    Oyak ve Marbaş da verince aldığını kağıda baktım 3 aylık takas çok dağınık alımlar var artık mucize veya iyi bir habere kaldık bunlar bahane işimiz Allah'a havale her zaman olduğu gibi...
    Neyse Kar ediyor düşük fk dd nin altında yani sperdeyiz ama hücum borusunu çalanı indiriyorlar..

    Lenovo P1a42 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  2. Dünyada kalitenin adı Kütahya Porselen
    Kütahya Porselen, önemli yatırımlarla kendisini sürekli yenileyerek Avrupa’nın sektörde 300 yılda vardığı noktaya 30 yılda ulaştı. Ege Bölge Müdürü Burak Koçoğlu, “Dünyada lider konumdayız. Atılımlarımızı sürdürerek bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağız” dedi
    Sitene Ekle
    Dünyada kalitenin adı Kütahya Porselen
    Yine özgün bir başarı öyküsüyle karşınızdayız. Ege Bölge Müdürü Burak Koçoğlu, temelleri 1970’lerde atılan Kütahya Porselen’in uluslararası alanda saygı gören bir markaya dönüşme serüvenini ve yeni hedeflerini Milliyet Ege okurlarıyla paylaştı...

    - Kütahya Porselen, günümüzde hem kalitesi hem de özgün tasarımlarıyla dünya çapında saygı gören bir marka haline geldi. Biraz gerilere gitsek... Bize biraz markanın kuruluş sürecinden söz edebilir misiniz?

    Temelleri 1970 yılında atılan Kütahya Porselen’in 1984 yılında yüzde 75’i grubumuza geçmiş, yüzde 25 hissesi de halka açık olarak İMKB’de işlem görmüştür. Özelleşme sonrası Ar-Ge alanında ciddi yatırımlar yapıldı. Kalitesini sürekli iyileştirerek Avrupa’nın 300 yılda ulaştığı kalite seviyesine 30 yılda ulaşmayı başardı.

    ‘Bu tarihi değerin farkındayız'

    - Türkiye’nin porselen ihracatının yarısından fazlasını yaptığını düşününce, nedenli sıkı çalıştığınızı anlamak zor değil. Peki, sizi bu ‘milli porselen’ konumuna getiren neler oldu?
    Doğru yönetim, her başarının anahtarı. Biz, yenilenmeye, üretmeye hedeflenerek değişime ve gelişime açık bir anlayışla çalışıyoruz. Porselenin tarihi M.Ö. 4000 yılına, Anadolu’da ise çömlek/seramik kullanımı M.Ö. 7000’lere kadar dayanıyor. Bu azımsanamayacak sürede porselen, hayatımızın her alanına girdi. Temsil ettiğimiz bu tarihi değerin farkındayız ve üretimimizi ve kalitemizi daha ileriye taşımak için durmadan çalışıyoruz. Bu yönetim anlayışıyla da dünyada porselen üretiminde lider konumdayız.

    1000’e yakın desen üretiliyor

    - Bahsettiğiniz gibi porselen, köklü tarihiyle mutfaklarımızın vazgeçilmezi... Peki sektör ne durumda?

    Porselen sektörü, son yıllarda şeflerin hazırladığı farklı ve modern sunumlarla farklı bir boyuta ulaştı. Artık, form ve dekor zenginliği porselen markalarında aranan özelliklerin başında gelmeye başladı. Biz de sektörün bu gelişmesine ayak uydurarak her yıl tek ürün bazında 100’den fazla form, otellere yönelik en az 2 yeni koleksiyon ve 1000’e yakın desen üretmekteyiz.
    - Peki, gelecekte KütahyaPorselen’i farklı sektörlerde de görebilecek miyiz?

    Şirketim adına en gurur duyduğum noktalardan biri de bu. Çok geniş bir yelpazenin üyesiyiz. NG Kütahya Seramik, NG Makine, NG Hotels, NG Bilgi Teknolojileri şirketlerimizden bazıları. Üstelik NG Makine ile porselen makineleri üretiminde uzmanlaşmış durumdayız. Anahtar teslim fabrika kurulumu yaparak ‘know-how’ verme yeteneğine sahibiz. Ayrıca, Taps Ajans ile reklam sektöründe de yer almaktayız.
    " borsanın sırrı rakamlarla geleceği birleştirmektir "

  3. Biz de bu hissete hayallerimizle aşık olduk, netice yüzde -15

  4. Sirketin borsada rezil durumda. yatirimcilarindan yedigin tahkirin haddi hesabi yok. 3 kurus paylasmaya korkan bir sirketsin birde dunya markasi mavali okuyosun..

  5. Milli porselenci = milli soyguncu

  6.  Alıntı Originally Posted by silvanxx Yazıyı Oku
    Dünyada kalitenin adı Kütahya Porselen
    Kütahya Porselen, önemli yatırımlarla kendisini sürekli yenileyerek Avrupa’nın sektörde 300 yılda vardığı noktaya 30 yılda ulaştı. Ege Bölge Müdürü Burak Koçoğlu, “Dünyada lider konumdayız. Atılımlarımızı sürdürerek bu başarıyı daha da ileriye taşıyacağız†dedi
    Sitene Ekle
    Dünyada kalitenin adı Kütahya Porselen
    Yine özgün bir başarı öyküsüyle karşınızdayız. Ege Bölge Müdürü Burak Koçoğlu, temelleri 1970’lerde atılan Kütahya Porselen’in uluslararası alanda saygı gören bir markaya dönüşme serüvenini ve yeni hedeflerini Milliyet Ege okurlarıyla paylaştı...

    - Kütahya Porselen, günümüzde hem kalitesi hem de özgün tasarımlarıyla dünya çapında saygı gören bir marka haline geldi. Biraz gerilere gitsek... Bize biraz markanın kuruluş sürecinden söz edebilir misiniz?

    Temelleri 1970 yılında atılan Kütahya Porselen’in 1984 yılında yüzde 75’i grubumuza geçmiş, yüzde 25 hissesi de halka açık olarak İMKB’de işlem görmüştür. Özelleşme sonrası Ar-Ge alanında ciddi yatırımlar yapıldı. Kalitesini sürekli iyileştirerek Avrupa’nın 300 yılda ulaştığı kalite seviyesine 30 yılda ulaşmayı başardı.

    ‘Bu tarihi değerin farkındayız'

    - Türkiye’nin porselen ihracatının yarısından fazlasını yaptığını düşününce, nedenli sıkı çalıştığınızı anlamak zor değil. Peki, sizi bu ‘milli porselen’ konumuna getiren neler oldu?
    Doğru yönetim, her başarının anahtarı. Biz, yenilenmeye, üretmeye hedeflenerek değişime ve gelişime açık bir anlayışla çalışıyoruz. Porselenin tarihi M.Ö. 4000 yılına, Anadolu’da ise çömlek/seramik kullanımı M.Ö. 7000’lere kadar dayanıyor. Bu azımsanamayacak sürede porselen, hayatımızın her alanına girdi. Temsil ettiğimiz bu tarihi değerin farkındayız ve üretimimizi ve kalitemizi daha ileriye taşımak için durmadan çalışıyoruz. Bu yönetim anlayışıyla da dünyada porselen üretiminde lider konumdayız.

    1000’e yakın desen üretiliyor

    - Bahsettiğiniz gibi porselen, köklü tarihiyle mutfaklarımızın vazgeçilmezi... Peki sektör ne durumda?

    Porselen sektörü, son yıllarda şeflerin hazırladığı farklı ve modern sunumlarla farklı bir boyuta ulaştı. Artık, form ve dekor zenginliği porselen markalarında aranan özelliklerin başında gelmeye başladı. Biz de sektörün bu gelişmesine ayak uydurarak her yıl tek ürün bazında 100’den fazla form, otellere yönelik en az 2 yeni koleksiyon ve 1000’e yakın desen üretmekteyiz.
    - Peki, gelecekte KütahyaPorselen’i farklı sektörlerde de görebilecek miyiz?

    Şirketim adına en gurur duyduğum noktalardan biri de bu. Çok geniş bir yelpazenin üyesiyiz. NG Kütahya Seramik, NG Makine, NG Hotels, NG Bilgi Teknolojileri şirketlerimizden bazıları. Üstelik NG Makine ile porselen makineleri üretiminde uzmanlaşmış durumdayız. Anahtar teslim fabrika kurulumu yaparak ‘know-how’ verme yeteneğine sahibiz. Ayrıca, Taps Ajans ile reklam sektöründe de yer almaktayız.

    Yatırımcının 10 kuruşluk temettüsüne çöküp kendi menfaati için kullanan, hissesi taban olurken kılı kıpırdamayan bir yönetim ağzıyla kuş tutsa bana güven vermez. Kendi şirketlerine para yatıran küçük yatırımcıyı korumayan bu yapının muvaffak olması imkansız.
    Yatırım Tavsiyesi Değildir.!!!

  7. Bilanço çok kötü geldi ama burada sadece kar rakamına bakıp iyi dedi herkes. Şirket faaliyetinden zarar eder noktaya gelmiş durumda. Kur farkı nedeni ile kar oluşmuş.

    Mesela yıl sonu karı 9 aylık karından yüksek gelir diyebilen var mı? Benim gördüğüm kadarı ile son çeyrekte zarar edip yılsonu karı 9 aylıktan düşük gelecek.

  8. #4288
    Bilançoyu beğenmeyen ilk bendim belki ama bunun nedeni beklentimden az olması yoksa esas faaliyet karı çeyreklik ortalamanın 4 milyon altında geldi net karı ise tam olarak ortalama kadar kar geldi.. Yani esas faaliyet karın artışı düşmüş, net karda ise aynı oranda devam etmiş.. Kar artmaması makro nedenlerden..

    Lenovo P1a42 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

Sayfa 536/917 İlkİlk ... 36436486526534535536537538546586636 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •