Artan

3,63 10 18:10
15,73 10 18:10
73,80 9.99 18:10
99,10 9.99 18:10
131,00 9.99 18:10
Artan Hisseler

Azalan

208,80 -10 18:10
86,05 -9.99 18:10
1,72 -9.95 18:10
5,02 -9.87 18:10
3,42 -8.8 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

11.186.184.212,16 18:10
10.535.484.199,25 18:10
7.558.517.350,11 18:10
6.808.187.869,30 18:10
6.140.509.840,20 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 7994 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Dolarda Yukselis Kacinilmaz

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1.  Alıntı Originally Posted by ruzgar50 Yazıyı Oku
    Belkide hem debriyaja hemde gaza basıp debriyajı yakacağız demek istiyordur
    Aslında ilk koku geldiği anda debriyaj yanmış oluyor.Sonrasında yanık debriyaja rağmen bir süre daha kullanabiliyorsun ama kullanırken daha çok gaza basma ihtiyacı hissediyorsun ve debriyaj hem sertleşip hem de yukarıda kavradığı için 2 pedalı da devamlı ve daha fazla kullanmak zorunda kalıyorsun.Bu şekilde kullanmaya devam edince sonunda balatanın bastığı volan çiziliyor,tamir masrafı artıyor ve hala devam edersen herhangi bir anda tamamen yolda kalabiliyorsun.
    Bu ilk kokuyu duyduktan sonra kısa bir süre,herhangi birşey olmamış gibi halen aracı sürebildiğin için şimdi servisle kim uğraşacak,arıza geçti gitti herhalde,boşuna masrafa girmeyelim diye düşünüp kullanmaya devam etmek genel insan davranış şekli.Araçtaki yolcu,koku çıktığı anda paniklese de daha sonra olan bitenden habersiz olduğu için yolculuğa içi rahat şekilde devam ediyor,hatta arada bir gelen hafif yanık kokusuna da alışıp panik yapmıyor.
    Bu olayda ustayı arayıp durumu anlattığınızda merak etme daha gider o,hemen servise girmene gerek yok diyerek, sizin masrafınızı ve dolayısıyla kendi kazancını arttırma yoluna gidebiliyor.
    Debriyaj yandığında yaşadıklarım bundan ibarettir.

  2.  Alıntı Originally Posted by cumartesi71 Yazıyı Oku
    Aslında ilk koku geldiği anda debriyaj yanmış oluyor.Sonrasında yanık debriyaja rağmen bir süre daha kullanabiliyorsun ama kullanırken daha çok gaza basma ihtiyacı hissediyorsun ve debriyaj hem sertleşip hem de yukarıda kavradığı için 2 pedalı da devamlı ve daha fazla kullanmak zorunda kalıyorsun.Bu şekilde kullanmaya devam edince sonunda balatanın bastığı volan çiziliyor,tamir masrafı artıyor ve hala devam edersen herhangi bir anda tamamen yolda kalabiliyorsun.
    Bu ilk kokuyu duyduktan sonra kısa bir süre,herhangi birşey olmamış gibi halen aracı sürebildiğin için şimdi servisle kim uğraşacak,arıza geçti gitti herhalde,boşuna masrafa girmeyelim diye düşünüp kullanmaya devam etmek genel insan davranış şekli.Araçtaki yolcu,koku çıktığı anda paniklese de daha sonra olan bitenden habersiz olduğu için yolculuğa içi rahat şekilde devam ediyor,hatta arada bir gelen hafif yanık kokusuna da alışıp panik yapmıyor.
    Bu olayda ustayı arayıp durumu anlattığınızda merak etme daha gider o,hemen servise girmene gerek yok diyerek, sizin masrafınızı ve dolayısıyla kendi kazancını arttırma yoluna gidebiliyor.
    Debriyaj yandığında yaşadıklarım bundan ibarettir.
    Farkında olarak veya olmayarak TR ekonomisinin debriyajini surucusunu ve yolcusunu tarif etmişsiniz.[emoji1]

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •