Ankaranın yerlileri sincanlılar abi.
Ankaranın yerlileri sincanlılar abi.
Burada yazdıklarımın hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir, kendi düşüncelerimdir.
Polski avrupanın en dindar memleketi derler alakası yok abi. Meydan da baş psikopos vaaz veriyordu , sesleniyordu kalabalığa ‘Kindar bir nesil değil dindar bir nesil istiyoruz’ . Ordan o anda oğlanın biri yapıştı kızın dudağına . Biz zaten kindar değilik ki sevişen bi nesilik dedi.
Burada yazdıklarımın hiçbiri yatırım tavsiyesi değildir, kendi düşüncelerimdir.
Şimdi başta sn moruk müdürüm ve diğer değerli arkadaşlara bi temel fizik&ekonomi suali sormak isterim.
Bu arkadaş Urusların Amiral Kuznetsov tayyare gemisi :
Bu da yankilerin Mareşal Donald Duck tayyare gemisi :
Moruk müdürüm bana farkmaz diyebilir ama Abd li gemiden uçaklar buhar gücüyle inanılmaz bir g kuvvetiyle fırlatılıp kalkışı sağlanırken Rus gemisinin kalkık burun ucuyla uçaklar kendi motor gücüyle kalkıyor.
Ne fark var denirse Abd li uçakların gövdesine binen aşırı yük sebebiyle Rus uçaklarından 3 kat daha hızlı ekonomik ömürlerini dolduruyorlarmış. Bu da işletim maliyetlerinin çok artmasına sebep oluyor.
Yani Rus Mig 30 ve Amarikan F-22 Raptor uçaklarının ikisi de 10.000 saat uçmuş olsa ve sahibinden'e ilan verseniz garaj uçağı, sigara içilmedi, sağ kanatta keyfe keder boya var, arka iniş takımında çıtır hasar var, dosta gidecek uçak, alana şimdiden hayırlı ossun, pazarlık sünnettir pazarlık payı vardır deseniz bile Amarigan uçağının gövdesi, bağlantıları çok daha aşınmış olacağımdan it dalaşında kaportanın her yerinden sanki 98 model Kartal'la arnavut kaldırımlı yolda 70 km hızla gidiyormuşsunuzcasına zangır bangır ses gelecek.
Soru şu, maliyet muhasebesine giriş 101 dersine göre abd liler aptal mı?
İkincisi, o buhar boşa gitmesin diye uçak fırlatılmadığı zaman ketılda kahvelerini onda mı pişiriyorlar (gemi personelinin 5.000 kişi olduğunu göz önünde bulundurarak)
Üçüncü ve son soru da ya Rus uçağı tam rampada istop ederse paylıt nasıl yokuş kalkışı yapacak? Debriyajı ayarlayamazsa geri kaydırır uçağı. Teşekkür ederim.
abi şimdi galiba sivas kongre
bi ara vermişler
çaycı gelmiş
işte 70 çay 150 kayfe 45 oralet filan
rakkamlar da kafa karışmış bunun
utanıyo korkuyo
ya paşam durum böyle böyle
atam sen ben ne istiyom hatırlıyon gu? diye sorar buna
orta kahve
tamam gidebilirsin der
ben melmekette böyle daha işe girişmeden ya da hedefi belirliyemeden detaylarda boğulanı çok gördüm
hatta bunlar ikimizin ortak tanıdığıda olabilir bazan bizzat. az düşün çıkarımlarsın..
ilk sen diilsin yani buna namzet
herkez teoride her çözümü üretir burda
bura inanılmaz fevkalade bi yerdir
********************************
bi üstteki tüm sorularına cevap
zate bi kez o şeylere ihtiyacın oluyo ondan sonracıma kaldırıp uzun süreliğine atıyon kenara . daha bi elli senede göz ucuylan dahi bakmıyon
yuzyılda bir işte anlayaceen
yani olsunda evin önünde park etmiş bi uçak kopter gemisi felan gece hastaneye gitme ilazım olur ne me lazım diye, sonrasında ise az yakmış çok yakmış ranpada böğürmüş felan. bunnar tam detay olamıcak kadanda minik şeyler
haritayı açtığında zate
rusya gibi bi tek coğrafyaya adamlar sırf ayıp olmasın rakiplere diye bi tane dostlar alışverişte görsüne uçak gemi yapmışlar işte malum :-)
zate frengistan artık üstü kapaklı dostları onlarda da üç dene felan var yamulmuyosam
sonra bizde yapdık bi dene
topla 5
yeter
e daha ne
çoğusunu naapacan varyemez emmiler neneler gibi bakıp bakıp sevindirik mi olucan.
abd o ka uçak gemisini ancah zate çin i bi gün ilhak etmek istiyecek olursa kullanabilir . ama o da şu sıra çoh mumkunlu deel
e demek ki
bi 20 sene daha kullanma bak onları sonra nooluyo gör metal yorulması (bu bana bi yerden tanış geldi bu söz)
o ka ağırlıkla metal yorulması normalden 10 kat hızlı olur, tam ON kat
bi şekilde jilet olur o gemilerde
bilmiyom oralet amirim soruna cevap olduysa ne mutlu olmadıysa aramızda kassın
Abi bi aydınlanma oldu da laf lafı açtı şimdi cilet olur demişsin de mak 3 kullanıyom ben, mak 5 e geçem mi ne dersin? Bunun sonu nereye gider? 7 bıçaklı 9 bıçaklı derken mak 22 çıkar mı? Bi sefer yüze sürüyosun tek seferde tıraşşşş. Haydi hayırrı tıraşlaaa.
yannız o itfaiye aracı tüy hükmünde,
belediye otobüsüde koyaydın.
yeni gördüm
yine coşmuşlar
https://www.youtube.com/watch?v=VG3WkiL0d_U
Mudurum soruyu tam anliyamamisim
Aslen abd liler Abdal değil
Onlar bi anda gökyüzünde binlerce sinek gibi çok sayıda uçakla bi varyete pilanliyo olabilirler
Uçaktan ziyade gemi aşınıyo
O eski uçakları biz gibi mittefiklere gagaliyolar zate onda hic sıkıntı yokda
Gemileri kısa inceledim o ha dedim
117200 ton gemi ağırlığı mi olur ya
10bin ton da yük olsa. Feci rakam
Virajda direksiyonu tam kırsan karşı şeride geçersiniz Allah mahfaz
O Buharlı Pistonlu yaylı gergili katapult yani mancinik mekanizmasını
Guverte derli toplu ve hızlı inişli kalkışlı ossun deye yapmışlardır
Nitekim abd gemisinde çift kalkiş yaparkene bi de iniş oluyo . Aynı anda
mazotu cephaneyi yükle pilot değiş tamam yani. 3 gün böyle çatışsan düşmanda takat kalmaz zate
Rus gemisinin ilhak kaygısı yokki
Sadece emergency de devreye giriyo o ka
Ötesi yok bi yere Gidem bundan uçaklarlan bi yeri tepeliyim gibi
Guverte dar ve kısa
Rampanin ucunda dediğin gibi turbo boost yapmazsan havalanamadan bi güvercin taklasiyla geriye kapaklanabilin vs.
Gerçi abd nin hatası içindeki düşmanı temizliyememek
Bunu yapmazsan 12 değil 52 ucak gemisi olsa da fayda etmez
Onu bu zemana dek bi tek Yiğido yaptiydi
İbo lakabli linkoln . Ötesi atmosferik motor. Bozulmaz ama çok yakar az kaçar.
Ama ucak gemisi Saçmalığı bugünkü super bilgisayarlar yokken idi. Yani o donem akıllı fuzelerde böyle etkin değildi. Şimdi uçağı kaldırmaya gemiden fırl-atılan
o Uçağın menzili + uçaktaki o fuzenin menzili <= sırf gemiden atılan seyir fuzesi
Denklemi var. Yaklaşmana pek gerek yok.
Yani ucak gemisi sahipliği. Masraf sadece
Yer İmleri