http://twitter.com/A_N_A_L_i_S_T
Yatırım kararları SPK'nın kurallarına göre verilmelidir. Bu konuda bir yetkim, bilgim ve deneyimim bulunmadığı için yazdıklarım, yatırım kararları verilirken kullanılmamalıdır.
İHRACAT ta %81'e yükselmiş.
Hasılat artacak ki ordan KAR yazalım.
Bizim konumuz "yeniden değerleme" ve "ilave alan kullanımı" ile
bu hasılat ve KARı katlamak.
http://twitter.com/A_N_A_L_i_S_T
Yatırım kararları SPK'nın kurallarına göre verilmelidir. Bu konuda bir yetkim, bilgim ve deneyimim bulunmadığı için yazdıklarım, yatırım kararları verilirken kullanılmamalıdır.
Ee şimdi günlükteki Nu nun hakkını verir artık. bi %10 aşağı yapar, zaten kağıt toplu, alış boş kalınca direk devre keser.
Trendin başladığı eylül başlangıcı gibi geri gelmez umarım. Sonuç olarak insanlar kızıp öfkelenecek ve madem bu şekilde bilanco yollicaktin niye güzel bir yükseliş trendine girdin diye hesap soracaktır. Hisse geçmişte sinir bozucu şekilde yüksek barlar yapıp yerinde saymış yatırımcısını cok üzmüş. iyi senaryo trendin aşırı düzeltme yapmadan yoluna devam etmesi.
PİSTONa ciddi talep var arkadaşlar.
Bunu unutmayalım.
Satışlar 88 milyona yükselmiş.
%81 İHRACAT ne demek?
http://twitter.com/A_N_A_L_i_S_T
Yatırım kararları SPK'nın kurallarına göre verilmelidir. Bu konuda bir yetkim, bilgim ve deneyimim bulunmadığı için yazdıklarım, yatırım kararları verilirken kullanılmamalıdır.
Netas , bir önceki yıla göre zararı 46 dan 110 milyona cıkmıs. Düşüş% 2. Ve bunun gibi bir cok kagıtda böyle düşüş var. Ama kagıtlar en fazla % 2-4 arası düştü. Dolayısı ile bizim şirket kar etmeye devam ediyor. Kurunda dustugunu varsayarsak kar cok da kötü değil bence.
Piston işi bitti vb gibi şeyler çöp oldu.
VW geliyor. Niye?
Üretecek ve İHRAÇ edecek. Malın müşterisi var.
Hasılat artışları talebin canlılığını gösterir.![]()
http://twitter.com/A_N_A_L_i_S_T
Yatırım kararları SPK'nın kurallarına göre verilmelidir. Bu konuda bir yetkim, bilgim ve deneyimim bulunmadığı için yazdıklarım, yatırım kararları verilirken kullanılmamalıdır.
Yer İmleri