https://youtu.be/yOX-sXh8Qqg ,gelecek yıllar için yatırıma çok uygun görünüyor. bilançonun yanı sıra yapılan alımların 2022 ve sonrası için yapıldığı aşikar,yolu açık olsun.ytd
Buradan şu uyarıyıda yapmak lazım piyasada kısa vade ne olacağını kestirmek zor,kısa vade gaza gelip pozisyon almak zarar ettirebilir,bilanço ve gelen iyi haberlerin gazıyla atlayanları dökmek için silkeleme yapabilirler sonra tekrar daha düşükten toplayabilirler,dikkatli olmakta fayda var,şirketin 2022 ve sonrasında işleri daha iyi olacak gibi belkide 2022 ilk üç ayında 2021 kar rakamı gelebilir,kısa düşünmemek lazım güvenenlerin geri geldikçe ekleme yapması lehinede olabilir herkese bol kazançlar dilerim. ytd.
https://youtu.be/_wU2AwinwA0
100 milyon liradan fazla harcandı AR-GE icin ve 7 yıllık emek... Dile kolay.. büyük risk
100 personel aldılar. Seri imalat için hazırlık sanırım.
112.5 milyon liralık tahvil ve fon var elinde finansal yatırım olarak. 28.5 milyon lira nakit var . 32 milyon lira KDV alacağı var. Stok 178 milyondan 364 milyona yükselmiş,
295 milyon lira kısa vade borcu, 257 milyon liralık rafa kısa vade alacağı var
Ciro %275 artmış.
Otokar'ın 1/3 fiyatı olmayı hak ediyor
Sagoam bir üretim bandı kurması gerek sipariş alınca. Rahat 5 milyar lira yatırım gerek. Patronlar bence kendilerine ortak alsınlar . Satışların artmasına sebep olacak bir uluslararası ortak.
Tebrikler Nuri Albayrak.. harbi harbi hamsi inadı varmış sende
yazdığım öngörüler sadece fikir alışverişi amaçlıdır. yatırım maksadı ile kullanmayınız...
yazdığım öngörüler sadece fikir alışverişi amaçlıdır. yatırım maksadı ile kullanmayınız...
Öncelikle bilanço herkeze hayırlı olsun ben herzaman ana taşıyıcıların maliyetlerine ve sürece bakarım yıl 2012 halka arz 2.5$ yıl 2021 fiyat 19tl😀 adamlar neredeyse 10 yılda anca sermayelerini koruyabilmişler borsa da gerçek yatırımcı, biri, beş on yapmadan çıkmaz dile kolay 10 yıl olmuş yani sn külyutarında söylediği rakamlar çok uzak değil bekle 2022 tümosan yılı olacak..
BİRKAÇ BOSCH YATIRIMI BİZİ UÇURUR'
Türkiye'ye yılda 1 milyona yakın motor ithal edildiğine dikkat çeken Mehmet Buldurgan, bu derece büyük üretimi olan bir ülkenin hâlâ kendine ait bir motor fabrikası kuramamış olmasının ise sorgulanması gerektiğini dile getirdi. Buldurgan, “Motor şanzıman, diferansiyel ve yürüyen akşam dediğimizde esas kıyamet burada kopuyor. Yerli otomobilden önce, yerli motor üretilmeli. Öte yandan Türkiye'de üretilen 1 milyon aracın en az 700 bini ZF şanzıman kullanıyor. O zaman bu markanın Türkiye’ye gelip yatırım yapmaması için hiç bir neden yok. Türkiye'de birkaç tane Bosch gibi yatırım olsa uçarız.†dedi.
Otomotiv duayeni eski Temsa ceo Buldurgan
yazdığım öngörüler sadece fikir alışverişi amaçlıdır. yatırım maksadı ile kullanmayınız...
Yer İmleri