2018 yılında ditaş ile ilgili bu topicte cok paylaşımım oldu, bu hissenin buraları hak etmediğini defalarca yazdım, fiyatı o zamanlar bölünmemiş hali ile 6 lira civarındaydı, zaman çok şükür beni haklı çıkarttı ve hisse 50 liraları geçti, sabırla bekleyenler çok güzel paralar kazandılar, en büyük kazancıda twitter kullananlar bilir YATIRIM FONU OLAN MARMARA CAPİTAL'İN sahibi @haydaracunn 6 liralardan ditaş toplayarak çok büyük kazanç elde etti.. Şu anda bu fonda 1.300.000 lot ditaş hissesi bulunmaktadır, bu hamlesinden dolayı kendisini tebrik ediyorum,
MARMARA CAPİTALDEKİ HİSSE POAZİSYONALARINI GÖSTEREN BÜLTEN..
http://www.marmaracapital.com.tr/tr/...lik-bultenler/
Değerli ditaş ortakları yıllardır yapılan teknolojik yatırımlar artık bariz şekilde meyvelerini vermeye başladı, ditaş'ın faaliyet alanı araçların süspansiyon ve direksiyon kısmı ile alakalı olduğundan araçlar elektrikli olarak üretildiğinde bile iş alanında herhangi bir daralma olmayacak, aksine dahada fazlalaşacaktır.. Yedek parça sektöründe faaliyet gösteren egeen ve fmizp gibi şirketler elektrikli araçlardan dolayı çok hasar alacaklardır.
Ditaş'ın sermayesinin küçük ve halka açıklık oranın düşük olması bilançolardaki pozitif artışlarla birlikte fiyatının çok farklı rakamlara gitmesine sebep olacaktır...
Diitaş fabrikasında yapılan teknolojik yatırımlar meyvesini ürün gamındaki müthiş artışla kendisini gösterdi..Şirketin resmi sitesindeki verileri dikkatle inceleyin.. 2020 ve 2021 yıllları yeni atanan genel müdür Osman Zeki SEVEN ile birlikte atılım yılı olmuş..
https://www.ditas.com.tr/bultenler-2021
Bu bültenleri dikkatle incelemenizi tavsiye ederim...
https://www.ditas.com.tr/uploads/dit...logue-2021.pdf
Ditaş'a inanıp sabırla bekleyip meyvesini yiyen bütün ortakları tebrik ediyorum.. Bundan sonrada meyvelerini yemeye devam edeceklerdir..
Buda ditaş fabrikanın son güncel durumu...
https://www.youtube.com/watch?v=N_IrCV5jqCk
Yer İmleri