
 Originally Posted by 
sertol
					 
				 
				3d  dicomi  projesi kompozitin aynı alüminyum gibi seri üretim ve şaselerde daha fazla kullanımını sağlayacak yani nasıl alüminyum fiyatları rekor kırdıysa elektrikli araç hikayesiyle işte sıra bize gelecek inş. 
Kompozit daha hafif ve sağlam ama esnek değil kırılgan, kırılan parça değişmek zorunda hem 0 hem onarım için 3d üretim elzem aksi halde yavaş üretim ev lerde çözüm değildi.. 
Dicomi 
16 ortaklı geliştirme ne durumda bilmiyorum üretime entegrasyonu yapıldığında kompozit hikayesi hızlanır şu an ara yüzlere satıyoruz trb gibi.
Boeing nasa.. Vs  Uzay ve havacılık 2 senedir en kötü performans gösteren sektörlerdi    bugünlerde uzay turizmi ve  normalleşme ile havacılık atakları, baz etkisi vede  evtol siha iha larda kompozit kullanımı  gündemi yükseliyor.
Boeing 787 bir senedir faa dan engelli yeni üretim yok önceden anlaşmalı siparişleri bu yıl ayda 3 4 teslim etti ama 3 aydır o da durduruldu faa  izin vermiyor sorunlar titanyum parçalarda ön camda.. Acil riskler değil diyor ama adamlar kendi şirketi olmasına rağmen sıkı tutuyor
787 kordsa kompoziti kullanıyor o yüzden önemli...
Axiom hydrogen tank üretime başladı ağır vasıtalarda hidrojen yakıta geçiyor artık ordan haber gelir mi  satışlar var mı bilmiyorum..
Emisyon hedefi ile havacılık kompozit ivmesi hızlanacaktır 2022 de  mecburlar
.
Airbus ile anlaşma yapmamız lazım ab de şirket satın almadan olmuyor bu işler bakalım alacaklar mı  Airbus daha atak Boeing e göre.. 
Nasa
EVTOL
Elektrikli otomotiv ağır vasıta 
Fcev
Boeing
Spor malzemeleri bisiklet.. Vs 
Savunma sanayi 
Bunlar bizim şu an veya potansiyel müşterilerimiz  yeni anlaşma haberleri bekliyoruz inşallah tez zamanda gelir. 
Senede kompozit den 1 milyar dolar ciro hayalim ancak böyle gerçekleşir. 
Allah mahçup etmesin bizi inşallah.. 
Bir dost
			
		 
	
Yer İmleri