Alýntý Originally Posted by külyutar Yazýyý Oku
10 milyon lot üzeri iþlem yaptýðý gün, bu gemi okyanusa açýlýr.

Bu cep to cep trade iþlemler ile limandan çýkamaz.

Zaten 20.50 - 23.50 bandýnda karaya oturdu.

Kýlavuz bý römorkör gerek çift turbo motorlu

Test kiti satýþlarý uluslararasý piyasada tamgaz. Bizim ulkemizde Mart sonuna kadar 400-500 bin bandýnda olacak gibi.

Merak ediyorum. 20 milyon kit ihakesini akan firma , hammaddenin %100 artýþý nedeniyle neden halen iflas etmedi yada ihaleden çekilmedi.

Kim destek attý firmaya.

En 250 milyon liralýk bu ihalenin altýndan nasýl çýkýyor bu firma

Ha keza þimdi ki maliyet ile sadece o ihalenin bedeli 250 milyon lira oldu

Ve bakanlýðýn saðlýk market alým baþkanlýðý , hergun 4xx,000 adet kiti nasýl temin ediyor. 50 günde biter ihaleden gelen kit.. . Zaten 90 günde teslimat olacaktý. Eder aylýk 6,5 milyon adet. 15 günde biter aylýk teslimat .

Umarým ihaleyi alan firmaya mal vermiyoruzdur...

Ýhracat rekoru kýrar eðer yurtdýþý satýþ yapýyor ise. BAE Bahreyn Dubai ve Suud'a mal veriyordu siyasi kriz öncesi. O kapý kapanmýþtý. Buzlar çözüldü ve ticaret yine baþladý geçen ay. Ýnþaallah orada ki baðlantýlarýnýn yeniden sipariþ vermiþtir bize

A1 kapital arzi neden bu kadar uzadý?
Uzatýn talimatý mý var?
Yoksa eksik birþeyler mi var
Neden onay verilmedi haken arz için

1 ayda arz için onay alanlar nasýl beceriyor bunu ?
Finans kurumu olmasý nedeniyle bddk falanda var. Normal þirketler gibi deðil. Buda süreci biraz daha geri atar..

Bizim aða normal þirketi bile uzatýyor. Finansý siz düþünün