bu konuyu benim çalıştığım aracı kuruma ilettim yaklaşık 1 ayı geçti.
konu mevzuata uygun ancak,
aracı kurumlar buna hazır değillermiş.
alt yapı oluşturulması gerekiyormuş,
henüz bana olumlu yada olumsuz dönmediler.
MT ile konu ile 2 - 3 günde bir görüşüyorum konu ne oldu diye.
bende sonuçu sizin gibi bekliyorum çünkü bende kullanmak istiyorum diyor.
talebi ilk isteyen müşteri benmişin olumsuz değiller ama alt yapı eksikliğinden dolayı bekletiyorlar.
kullandıkları yazılım programları uygun değilmiş,
alacakları komisyon veya diğer vergi ıvır zıvır bir takım ücretleri ne olacağı muallakta.
takasbank ile iletişimin nasıl olacağı konuları bir zemine oturtmaya çalışyorlarmış.
eğer sorunları çözerlerse bana olumlu dönerlerse burada paylaşacağım.
Yer İmleri