Artan

12.320,00 10 18:10
85,80 10 18:10
236,70 9.99 18:10
88,70 9.98 18:10
67,85 9.97 18:10
Artan Hisseler

Azalan

46,58 -9.99 18:10
56,05 -9.96 18:10
194,30 -9.96 18:10
10,80 -9.92 18:10
21,60 -9.47 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

14.811.272.651,72 18:10
11.086.493.448,58 18:10
7.357.061.520,82 18:10
6.085.142.723,10 18:10
5.960.933.774,50 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 642 madde; 1 - 8 arası.

Konu: GSDDE - GSD Denizcilik

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1.  Alıntı Originally Posted by 1prometheus Yazıyı Oku
    Gsdho Gsdde yi denizcilik alanında faliyet gösteren bir bağlı ortaklık şirketi olarak elde tutma amacı vardıysa, niye yurtdışında yeni kurduğu gemicilik şirketi olan GsdShippingi Gsdde nin iştiraki olacak şekilde bir ortaklık yapısı oluşturmadı?
    Neden bu gemicilik şirketini direk Gsdho ya bağlı ortaklık olarak kurarak Gsdde deki bazı gemileri bu bu şirkete aktardı??
    Bu konuda fikri olan var mı?

    Sonuçta grubun Gsdde diye denizcilik akanında faliyet gösteren şirketi varken, neden gemicilik faliyetleri ve bu alanda faliyet gösteren diğer iştirakler Gsdde kapsamında tutulması daha uygun olurdu.
    Bu konuya sektörün içinden biri olarak yorumumu yazayım. Denizcilik şirketleri uluslararası regülasyonlara bağlı olduğundan farklı durumlar oluşabiliyor. Mesela bir geminizle denizi kirlettiniz/denetimlerde uygunsuzluk tespit edildi diğer gemilerinzden olabiliyorsunuz veya iş modeli bozulabiliyor. Mesela son çalıştığım şirkette 5 gemi var ve marshall adalarındada her gemi için ayrı şirket oluşturulmuş. Birinde sıkıntı olunca diğerlerine yansımasın diye.

    Bu konuyu kapattık. Bilanço çok hoş. Gemi arzı(bulk carrier) seneye artmayacağından navlunlarda usd bazlı diplere yakın olduğumuzu düşünüyorum. Benim yatırım sebebim ise gelecek gemiyle kapasitenin artışının piyasada fiyatlanmamış olması. İkincisi de bu şirket holding değil holding iskontosu olması saçma olur. Bu çarpanlar düşük.
    Simplicity is the ultimate sophistication.

  2.  Alıntı Originally Posted by chevron Yazıyı Oku
    Bu konuya sektörün içinden biri olarak yorumumu yazayım. Denizcilik şirketleri uluslararası regülasyonlara bağlı olduğundan farklı durumlar oluşabiliyor. Mesela bir geminizle denizi kirlettiniz/denetimlerde uygunsuzluk tespit edildi diğer gemilerinzden olabiliyorsunuz veya iş modeli bozulabiliyor. Mesela son çalıştığım şirkette 5 gemi var ve marshall adalarındada her gemi için ayrı şirket oluşturulmuş. Birinde sıkıntı olunca diğerlerine yansımasın diye.

    Bu konuyu kapattık. Bilanço çok hoş. Gemi arzı(bulk carrier) seneye artmayacağından navlunlarda usd bazlı diplere yakın olduğumuzu düşünüyorum. Benim yatırım sebebim ise gelecek gemiyle kapasitenin artışının piyasada fiyatlanmamış olması. İkincisi de bu şirket holding değil holding iskontosu olması saçma olur. Bu çarpanlar düşük.
    Hangi gelecek gemiyle?
    "İyi bir planın en büyük düşmanı, mükemmel bir planın hayalini kurmaktır."
    Clausewitz

  3. #3
     Alıntı Originally Posted by deva-i dert Yazıyı Oku
    Hangi gelecek gemiyle?
    Japonya da yapılıyor gemi.Geçen sene bedelli yapmıştı hisse satın alınacak geminin parası kur korumalı mevduat hesabında bekliyor. 2023 yılında teslim edilecek gemi.Gerizakalı spekalatör devre kesiyor.Nah alırsın tek lot.Hurdacıya sat dingil japonya da yaptırdığın gemiyi öküz spekalatör.

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •