Elon Musk
@elonmusk
"Palyaço arabasında palyaço olmayın!" çok geç haha
Tweeti Çevir
12:26 · 28 Ara 2022
https://twitter.com/elonmusk/status/1607850458554449920
Adam maytap geçiyor.
Elon Musk
@elonmusk
"Palyaço arabasında palyaço olmayın!" çok geç haha
Tweeti Çevir
12:26 · 28 Ara 2022
https://twitter.com/elonmusk/status/1607850458554449920
Adam maytap geçiyor.
Tesla şirketinde ana 5 sorun var.
1 arabaları gerçekten pahalı. Tesla model6s 99600 dolar. Yeni çıkan model 3 de 44000 dolar. Ve bu modelin her satışta 13000 dolar zarar yazdığı yazılıyor.
Diğer toyota gibi eskiden beri araba üretenlerin elektrikli modelleri daha ucuz.
2 üretime yetişecek kadar pil yapamıyorlar. Nevadaki pil fabrikası hala yüzde 30 inşaat halinde. Unutmayın pil ömrü bitince araba sahipleri yeni pil istiyorlar. Pili yeni arabaya mı takalım yedek parçaya mı verelim git gide daha fazla sorun oluyor.
3 son aylarda ki petrol düşüşü alıcı kesimi yine eski fosil yakıt lara yönlendiriyor.
4 son aylarda diğer markaların hızlıca pazara gelmesi. Örneğin Nissan e arabası 27400 dolar... 2023 de ise Mercedes ve volkswagen araçların daha ucuz olacağı dedikodusu
5 bu yolda başarılı olmak icin harcanan çoğu araştırmanın yüksek oluşu ama diğer markaların e araçlara geçişte zaten var olan argelerini kullanmaları.
6 şu an önemli olmasa da ileride pil yaygın hale gelir ise vestel Arcelik gibi şirketlerin de e araba işine girebilme şansı. Mesela Sony bende yapacağım dedi.
Şimdi bir de togg u düşünün..
![]()
Son düzenleme : secbul; 28-12-2022 saat: 02:30.
Psikolojik YAS süreci
1.İnkâr 2.Kızgınlık/öfke 3.Pazarlık 4.Depresyon 5.Kabullenme
HK 50.. +2.91
Güzel bir long günü olsun [emoji846]
SM-A315F cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
1- TOGG tabiri caizse bir karadelik olarak doğmuştur.
Yani bu firmaya verilen paraların geri dönüşü olması (hadi imkânsızdır demeyim)
ama kabul edilebilir bir olasılıkla ve öngörülebilir bir gelecekte kesinlikle muhtemel değildir.
2-Bu kabil nam olsun diye girişilen alayiş yatırımlarını (conspicuous investments) yönetenler,
gittikleri yolun çıkmaz (kârsız) olduğunu gördükçe, kârlılığı imalatta daha entegre olma, yan ürünlere ağırlık verme,
çeşit ve kapasite artırmada olduğunu savunur. Bu üç istikamet de bâtıldır. Sabit giderleri büyüterek,
başa-baş satış sayısını daha da ileri atar. Kadrolar şişer, finansman giderleri dayanılmaz hale gelir.
Yatırım ve işletme sermayesi finansmanının yanında bir de zarar finansmanı sorunu ortaya çıkar
3-Bir otomobil üreticisinin tekerlek lastiklerini, amortisörleri, döşemelik kumaşı veya boyayı yerli firmalardan tedarik etmesi,
bunları yerli muhteva yapmaz. TOGG veya yerli üretim yapmakla yani ülkeye döviz tasarrufu sağlamakla övünen her firmanın yerlilik oranlarını yukarıdaki tanımda hesaplayıp, kamuoyuyla paylaşması namus borcudur.
Son söz: Yanlış hesap, yanlış yola yönlendirir.
(Ege CANSEN.4.12.tarihli yazısından)
https://nypost.com/2022/12/23/bill-g...ent-at-a-loss/
Kızının dairesini satıyormuş.
5.caddede central park cephe.
Mutfak eşyaları Miele ve bertazzoni markaymış.
Yalnız bu ev bize göre bedava yahu.
bertazzoni fırının ikinci eli 30 bin lira zaten.
https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...60936027/detay
borsa n tuhah yer 2 hafta da hatta 1 ay da kazandıgını 1-2 iş gününde alıyor ...
Yer İmleri