Artan

145,20 10 17:59
1,32 10 17:59
38,72 10 17:59
156,20 10 17:59
198,10 9.99 17:57
Artan Hisseler

Azalan

30,96 -10 17:59
14,64 -9.96 17:59
594.485,00 -8.4 17:55
28,50 -8.06 17:59
2,79 -7.31 17:59
Azalan Hisseler

İşlem

11.908.720.180,25 17:59
8.634.625.865,88 18:00
6.251.538.116,65 18:00
6.081.232.837,95 17:59
5.731.191.915,00 17:59
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 8035 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Viop LII

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1.  Alıntı Originally Posted by Ozan Erol Yazıyı Oku
    türk hava yollarında öyle bi satış olamaz, olsa olsa yüzde 10 gibi bi hisse satışı olabilir, azınlık hissesi yönetim hakkını değiştirmeyen bi satış olabilir, ki ona da pek gerek yok.. thy bir sürü yan şirket büyüttü kendi içinde anadolu jet ve kargo birimi gibi.. ortaklık olursa belki bunlarda olur, yani anadolu jetin yarı hissesini emirates satar falan gibi

    körfez ziyareti çok speküle edildi, ama somut bi şey yok ortada henüz, bae sukuk girişi ne zaman belli değil, piyasa kar realizasyonuna mankeydi, iki gündür realize oldu bi miktar.. bugün biraz daha satış yerse, döner artık yukarı, dönmeye çalışır en azından
    Ben olsam alıcı varsa hepsini satarım sapla gitsin devlet zaten vergisini alır ekmeğine bakar ne uğraşacak havayolu işletmekle.

    Yarın başka şey çıkar o popüler olur onun şirketi kurulur.

    Hazır alıcı varken kakdırrr

  2.  Alıntı Originally Posted by nosfecagri Yazıyı Oku
    Ben olsam alıcı varsa hepsini satarım sapla gitsin devlet zaten vergisini alır ekmeğine bakar ne uğraşacak havayolu işletmekle.

    Yarın başka şey çıkar o popüler olur onun şirketi kurulur.

    Hazır alıcı varken kakdırrr
    hava yolları sıradan bi sektör değil, öyle olmasa bissürü avrupa devleti zarar eden havayolu şirketlerini yaşatmak için bütçelerinden on milyarlarca avro akıtmazdı sektöre.. pandemi başladığında en büyük üç avrupa havayolu şirketinin her birine 10 milyar avro koydular bütçelerden, thy tek kuruş devlet sübvansiyonu almadı, maliyetleri düşürdü- herkes asgari ücret aldı- kargo işine abandı ve zarar etmemeyi başardı.. bu kadar devlet destekleri alan bi sektörde hiç destek almadan 15 senede yeryüzündeki en büyüklerden biri haline gelmek- küresel marka haline gelmek az iş değil tabii.. badem bıyıklı yöneticiler başardı bunu- leş tayfa için konunun hazmetmesi en zor tarafı bu, iki sene evvel 8 TL almadıkları hisse için şimdi 220 TL ödemek o kadar koymayabilir ama badem bıyıklı eliyle bi küresel başarı hikayesini içselleştirmek kolay değil

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •