Artan

11,44 10 18:10
253,00 10 18:10
221,10 10 18:10
43,34 10 18:10
127,60 10 18:10
Artan Hisseler

Azalan

120,60 -10 18:10
45,00 -10 18:10
7,03 -9.99 18:10
33,34 -9.99 18:10
27,26 -9.97 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

12.255.695.986,50 18:10
8.740.860.661,40 18:10
8.691.701.587,58 18:10
7.807.476.038,38 18:10
7.549.236.341,52 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 8007 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Viop LIV

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. pisyedili01 Adana da havalar serinlemeye baslamistir
    ... kirik serce gibi dolasiyorsun otur yerinde biraz
    08/04/2025 itibari ile artik hisse.net e girmiyor ve okumuyorum

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by Culpable Yazıyı Oku
    pisyedili01 Adana da havalar serinlemeye baslamistir
    ... kirik serce gibi dolasiyorsun otur yerinde biraz
    Selam ve iyi geceler.

    Nasılsın dostum ? Aslan parçası nasıl ?iyidir inşallah .

    Ayasofya ağabeyim düğün toyu kuruyor gitmemek olmaz.

    Aslında oynamayı bile bilmem.kendi düğünümde oynamış adam değilim

    saygılar dostum evdekilere selam ve büyüklerime hürmetler.
    Yatırım uzmanı değilim .Aracı kurumlarda bolca uzman ve uzman görüşleri var.

  3. Türkiye'de demiryollarına çok yatırım yapıldı ama daha geri dönüşü olmadı. TCDD sermayesi 150 milyar TL diye gördüm. 1960 larda 600 kadar buharlı lokomotif varmış şimdi de aynı, taşınan yük o kadar yatırıma rağmen çok da artmamış belki zaman içinde azalmış.

    Bir çok yere lojistik depo yapılış ama yeterli oyuncu belki yok ya da entegrasyon sağlanamamış. Bu alanda kamu özel bir kaç şirket lazım.

    Tüpraş'ın yönetim kurulunda eski TCDD müdürü vardı belki o akıl verdi Körfez Taşımacılık kısa sürede yükde %10 paya sahip olmuş atıyorum 500 vagon ve 10 lokomotif ile, çalışan da 100 kişi ya vardır ya yokdur.

    Havacılıkdaki başarı demiryolunda yakalamadı gibi.


    Bu arada ABD'nin durumu daha kötü, ABD de hızlı tren yokmuş, Washington - Boston arası eski hatta dar virajları yana yatarak hızlıca geçen tren setleri ısmarlamışlar testler hala sürüyormuş. Aynı hatta yük ve yavaş işleyen yolcu trenleri olması problem yaratmış.

    San Francisco - Los Angeles arası yüksek hızlı tren hattı o kadar yatırıma rağmen bitmiyormuş ve bütçeler milyarlarca dolar aşılmış. 1950 lerde otomobilciler lobi yapmış hatta bazı hatları satın alıp kapatmış kentleşme hızlanınca şimdi de demiryolu geçirecek yer bulamıyorlarmış. En zengin ülke olarak bu işde nasıl geri kaldık anlayamıyorum vs diyor uzmanlar. Arazinin Çin'de devlete ait olması, işçi ve çevre kurallarının gevşek olması bir avantaj demişler.

    Bu bilgileri okuyunca ABD'de havayolları aralarında konsolide olup tekrar yükselebilir gibime geliyor.
    Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
    "Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •