Goodyear gerçekten büyük bir ana hazırlanıyor.
Ağustos ayında lastik üreticisi 125. yıl dönümünü kutladı. Ve bunu dünyanın üçüncü büyük lastik üreticisi olarak başardı.
Akron merkezli şirket, Ohio merkezli bir lastik üreticisi olan Cooper Tire & Rubber Co.'yu satın alarak buradaki yerini sağlamlaştırdı ve bu satın almanın faydalarını 2022 mali sonuçlarında tam olarak fark etti.
Goodyear, Cooper satın alımının kısmi etkisini gördüğü 2021 yılına göre yaklaşık 3 milyar dolarlık bir artışla 17,89 milyar dolarlık satış kaydetti. 2022'deki bu satışlar, Cooper'la yapılan anlaşmanın kesinleşmesinden önceki geçen yıl olan 2020'den yaklaşık 7,5 milyar dolar daha yüksek.
Goodyear 126. yılına girerken büyük işlere odaklanıyor. Birincisi, yenilik. Başka biri için sürdürülebilirlik.
Lastik üreticisinin inovasyon konusunda köklü bir geçmişi var; örneğin aya inişte önemli bir rol oynuyor. Ve 21. yüzyılda, bu yılın başlarında Las Vegas'ta teste tabi tuttuğu pnömatik olmayan lastik geliştirme gibi teknolojilerle sınırları zorluyor .
Sürdürülebilirlik söz konusu olduğunda şirket, sektördeki en agresif hedeflerden bazılarını açıkça ortaya koydu. 2023'ün başlarında onlarla buluşma yolunda olabileceğini gösterdi. Goodyear, gerekli tüm düzenleyici ve dahili testleri geçen, yüzde 90 sürdürülebilir malzeme içeren tanıtım lastiğini tanıttı. Başarıyı, 12 farklı lastik bileşeninde toplam 17 sürdürülebilir içerik maddesine bağlıyor.
Bunlardan biri elbette soya fasulyesi yağıdır ; Goodyear'ın benimsemekten gurur duyduğu bir gelişme. Ancak cephaneliğine giren bir diğer sürdürülebilir malzeme ise sürdürülebilir karbon siyahı. Mayıs ayında Monolith , EV lastiklerini daha da ileriye taşıyacak daha sürdürülebilir karbon siyahı sunmak için Goodyear ile yakın işbirliği içinde çalıştığını duyurdu.
https://www.rubbernews.com/tire/mich...S%3D1704518547
Yer İmleri