
Originally Posted by
Patrick Bateman
Byd ile ilgilenmesi gereken ford ile tofaş ın global tarafı. Yereldeki şirketleri ilgilendiren bir durum yok. En fazla lot kimdeyse sorun onun sorunu yani
Global markalar olur da batarsa ( batmaz da olur ya hani) Koç, Ford ve stellantis ile olan anlaşmasını sonlandırır fabrikaları çinli markalara verir olur biter. Üretim yine devam eder biz de temettüleri yeriz.
Aynı senaryo doas için de geçerli, hatta onun işi daha da kolay.
otomotiv sektörü çok çalkantılı olacağa benziyor...karbon nötr hedefi yüzünden dizel otomobiller avrupada yasaklanmaya başladı..ardından da benzinliler gözden düşecek..öyle bir ortamda elektrikli otomobiller gözde olacaktı ama son zamanlarda toyotanın hidrojen ile çalışan motoru bambaşka bir mecra açacak...hidrojen ile çalışan motor su ile çalışacak atık olarak da su buharı çıkacak...tamamen çevreci...
şu anda elektrikli otomobil almak riskli...şarj istasyon alt yapısı zayıf ve yetersiz...elektrik alt yapısı da zayıf ve yetersiz..arıza anında bakacak usta da yok...menzil sorunları ve batarya ömürleri ve batarya maliyetleri sorunları var...
sektör hangi yöne evrilirse evrilsin kullanacakları çeliği ereğli gibi şirketlerden almak zorundadırlar...
ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et
Yer İmleri