Sayfa 17/686 İlkİlk ... 715161718192767117517 ... SonSon
Arama sonucu : 5488 madde; 129 - 136 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1. FROTO - Ford Otosan

     Alıntı Originally Posted by gürselbb Yazıyı Oku


    iki flama vardı ya...ikincisi çalıştı..kötü olan..bugün ki kapanış öyle bir yere getirdiki pazartesi 1043 desteğini aşağı kırarsa ben çıkarım..pazartesi aşağıda kapanırsa...
    Tüm gelişme ve rakamları masanın üstüne koyduktan sonra durum ile alakalı bir sonuca ulaşıp karar anlarında temel bakış açısıyla çok basit şu iki soruyu kendime sorarım.

    Bu şartlarda;

    Almak için bir motivasyon kaynağı var mı ?

    Satmak için motivasyon kaynağı var mı ?

    Bu iki sorudan hangisi masaya yatırdığım temel gelişmeler ile paralel ise o şıkkın gereğini duygusuzca yaparım.

    Şayet gelişme ve şartları doğru tahlil ettiysem zaten fiyat arkadan gelir.

    Temelciler bilanço teknikçiler ise fiyat esastır der,ben bunun ikisinide külliyen yanlış bulurum ve katılmam.Bilançoda hisse fiyatıda bir sonuçtur,aslolan şirketlerin operasyonlarında konjonktürel kırılım noktalarıdır.Yani çok genel anlamıyla yaşanan gelişmeler ve bu gelişmelerin şirketlerin işlerini ne yönde etkileyeceğidir.Bunun tespitide çok sıkı yerel ve uluslararası haber takibi gerektirir.Her şeyin başlangıç noktaları buralardadır.

    Sonrasında yaşanacak olanlar bilançoya ve fiyata yansıyacak olanlarda başka bir şey değildir.

    Birde eklemek istediğim son şey şirketler ile duygusal veya tek yön bağı kurulmaz.Hayatın kendisi gibi insanların hayatları gibi şirketlerinde inişleri çıkışları ve bir ömrü vardır.Ben bilhassa son 5 yılda yaşanan gelişmeler ile önümüzde ki 10 yılda bugün varolan pek çok sektör ve sektörlerden dahi bağımsız olarak pek çok şirketin varlığını sürdüremeyeceğini öngörüyorum.Bu konu çok çok kritik!

    Bugün için borsacı yada yatırımcı kim kendisini nasıl tanımlıyorsa esas gündem maddesininde sürdürülebilirlik konusu olduğunun altını çiziyor,bu kritik konuya çok önem verilmesi ve portföylerdeki şirketlerin bu konu başlığı altında enine boyuna analiz edilmesi gerektiğininin ısrarla altını çiziyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

  2.  Alıntı Originally Posted by Serkalgo Yazıyı Oku
    Tüm gelişme ve rakamları masanın üstüne koyduktan sonra durum ile alakalı bir sonuca ulaşıp karar anlarında temel bakış açısıyla çok basit şu iki soruyu kendime sorarım.

    Bu şartlarda;

    Almak için bir motivasyon kaynağı var mı ?

    Satmak için motivasyon kaynağı var mı ?

    Bu iki sorudan hangisi masaya yatırdığım temel gelişmeler ile paralel ise o şıkkın gereğini duygusuzca yaparım.

    Şayet gelişme ve şartları doğru tahlil ettiysem zaten fiyat arkadan gelir.

    Temelciler bilanço teknikçiler ise fiyat esastır der,ben bunun ikisinide külliyen yanlış bulurum ve katılmam.Bilançoda hisse fiyatıda bir sonuçtur,aslolan şirketlerin operasyonlarında konjonktürel kırılım noktalarıdır.Yani çok genel anlamıyla yaşanan gelişmeler ve bu gelişmelerin şirketlerin işlerini ne yönde etkileyeceğidir.Bunun tespitide çok sıkı yerel ve uluslararası haber takibi gerektirir.Her şeyin başlangıç noktaları buralardadır.

    Sonrasında yaşanacak olanlar bilançoya ve fiyata yansıyacak olanlarda başka bir şey değildir.

    Birde eklemek istediğim son şey şirketler ile duygusal veya tek yön bağı kurulmaz.Hayatın kendisi gibi insanların hayatları gibi şirketlerinde inişleri çıkışları ve bir ömrü vardır.Ben bilhassa son 5 yılda yaşanan gelişmeler ile önümüzde ki 10 yılda bugün varolan pek çok sektör ve sektörlerden dahi bağımsız olarak pek çok şirketin varlığını sürdüremeyeceğini öngörüyorum.Bu konu çok çok kritik!

    Bugün için borsacı yada yatırımcı kim kendisini nasıl tanımlıyorsa esas gündem maddesininde sürdürülebilirlik konusu olduğunun altını çiziyor,bu kritik konuya çok önem verilmesi ve portföylerdeki şirketlerin bu konu başlığı altında enine boyuna analiz edilmesi gerektiğininin ısrarla altını çiziyorum.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    dediğin gibi; almak için motivasyon kaynağın var mı? temel olarak veriler seni tatmin ediyor mu? konjonktürü nasıl okuyorsun....
    ben senden farklı olarak çin i tehlike görmüyorum..tehlike etkisi uzun ve sıkıntılı..zaman ve vakit kaybı..froto da hikaye ne sorusu önemli..bu hikayenin % kaçı fiyatlandı..dedim öncede 8/FK bir şirketten beklentin ancak temettü üzerine olmalı..
    -acı bir şekilde düşecek banka endeksi (şu an devlet destekli ayakta..yoksa borsa batar..azar azar yedirecekler)
    -kur pozisyonu..
    -bu kur un asıl bu 2.çeyrek de acı sı çıkacak
    - e haliyle 2.çeyrek bilanço
    froto nun %85 I ile 1.5 aydır yeni bir portföy oluşturdum..2.000 lot 105 tl maliyetli froto m kaldı..70-100 tl daha yukardan vermenin hesabını yaptım..gerek de yok..temettü hesabı zaten yapmıyorum..bunlardan da çıkarsam yarısını trade yarısını da yan tahta da 2 hisse ye yatıracağım..hesabım bu..

  3. #131
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,148
    Bugün heybeyi doldurduk şükür... Gerisi artık zamanın işi...
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

  4. https://www.instagram.com/reel/C7Ryd...c4MTIwNjQ2YQ==


    Çin malı araç alanlar fazla güvenmeyin araçlarınıza.

  5. https://www.instagram.com/reel/C9jZ6...c4MTIwNjQ2YQ==


    Bu da Çin ve Japon malı rulmanlar arasındaki fark. Rulmanlar bir araçta pek çok yerde kullanılır.

  6. Grubun başına büyük bir bedel açmadan rahatlamayacak anlaşılan,o durumda da ya iyice zıvanadan çıkar yada babası ensesine tokadı yapıştırır yeter artık der..Bu saatten sonra ortası yok.

    Fenerbahçe Başkanı Ali Koç'un Bodrum mesajları:

    Çok yakında İstanbul'da da büyük bir Fenerbahçe mitingi yapacağız.

    Çünkü biz bir sisteme karşı bir mücadele başlattık!

    https://x.com/patronlar/status/18145...8zR8BW99R1jyoQ


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

  7. Chery özelinde başka problemler de var. Ruhsata aracın ağırlığını yazmıyorlar, port bagaj takılmıyor, çeki demiri takılmıyor vs bir sürü şey okudum Mayıs’ta araç almak üzereyken. Almak için düşündüğüm araçların arasında chery tiggo 8 de vardı. Yazılanlar bir yerde değil birçok yerde yazıldığı için doğru olduğuna kanaat getirdim. Başka bir yerde de cheryde doğru dürüst izolasyon yok şeklinde bir paylaşım gördüm. Nihayetinde gittim 2017 vw aldım biniyorum kafam rahat. Boş paket moş paket en azından şuna bir çeki demiri ya da portbagaj ekleyeyim diye niyetlensem sürpriz ile karşılaşmayacam canım sıkılmayacak.

    Çin arabaları ve elektrikli araçların sonu belli. Bir hevesle alınır sonra elde patlar gider. Sat satabilirsen

  8. Al Goç un gaz verenleri sağlam çalışıyor,bu gazlamacıların gazınada iyi geliyor.Bu kafayla devam etsin,diğer koç şirketlerindeki risklerimide azaltacağım.Yastığa başımı huzurla koydummu benden rahatı yok,kimsenin kişisel hezeyanlarının bedeline ortak olamam.Siyasete karışan,ticaret erbabı olduğunu unutup bedeli olan işlere girenlerle işim olmaz.Rahmi Koç un da halen bu adama müdahale etmemesini hayretler içinde karşılıyorum,demek ki onun kafada iyice gidik.

    https://www.patronlardunyasi.com/ali...conisi-olur-mu


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    Cahillik mutluluktur!

Sayfa 17/686 İlkİlk ... 715161718192767117517 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •