Alıntı Originally Posted by PLANNER Yazıyı Oku
Aynen hocam orijinal ekipmanda Fiat Brissa'dan kullanıyor. Ancak bir çok firma brissa'dan kullanıyor. (Ford, Renault, Toyota, Otokar, Karsan,... vb.)

Direkt tofaş'taki -49% yıllık değişimden ziyade paylaştığınız tablonun üst kısmındaki binek+ticari toplamı -11,6% daha doğruya yakın bir veri olabilir.

Zaten 2024 ilk yarıda 2023'e göre -11% civarı bir düşüş mevcut satış kanallarında. Aynı oran çıkmış gibi görünüyor 2024 eylülde de.

İhracat tarafından da afrika tarafı iyi gidiyordu. Avrupa enf. ve faiz anlamında bir düzelme olursa. O taraf da ciddi destek olabilir.

Yani parametre çok, hayırlısı diyelim.
Daha önce forumda konuştuğumuz gibi hasılat tarafındaki düşüş %11 civarında gelmiş Q3'te. Yani tek marka üzerinden ziyade binek+ticari toplamı üzerinden takip etmek daha doğru bir öngörü sunmakta. Otomotiv sektörünün bu kadar daraldığı ve sıkıştığı bir dönemde çok da yangın yapacak seviyede kötü bir bilanço geldiğini kendi adıma düşünmüyorum. Hele ki iyi bilanço beklenip de kötü gelen şaşırtıcı bilançoları gördükten sonra...

Bilanço sonrası Ahlatçı Yatırım değerlendirme raporu yayınlamış, ilgililer için bilgilendirici olabilir,

Saygılar,