Sayfa 436/441 İlkİlk ... 336386426434435436437438 ... SonSon
Arama sonucu : 3526 madde; 3,481 - 3,488 arası.

Konu: TOASO - Tofaş Oto Fabrikaları

  1.  Alıntı Originally Posted by finans_mt Yazıyı Oku
    gayet az bir zararla stop loss yapmışsınız tebrikler.
    daha aşağıda çok %10 var zira.
    o gün toaso 193tl şimdi 150tl.
    nominal olarak düşüş bu.
    hala tr borsasında kalan varsa hakediyor.

  2. Nihayet onaylandı.. tüm ortaklara hayırlı olsun.. artık şu birikmiş kâr payları dağıtılır bizde keyfini süreriz🇹🇷🇹🇷

  3.  Alıntı Originally Posted by taksi626 Yazıyı Oku
    Nihayet onaylandı.. tüm ortaklara hayırlı olsun.. artık şu birikmiş kâr payları dağıtılır bizde keyfini süreriz��������
    Birikmiş temettü konusu kesin bilgimi?

  4. İnsider trading kralını yaşadık 2 günde.
    Dün ve bugün yüklü alım yapanları tespit edip işlem yapılması lazım. Bariz belli bir şekilde göstere göstere yapıyorlar olaya bak ya.

  5. Tabiki değil..o benim kalbimden geçen hayalim 🇹🇷🇹🇷

  6. En son yazacagimi en bastan yazayim, ne dediysek o!

    RK, Tofasin Stellantis ulke distributorlugunu onayladi. Simdi bundan ne bekleyebiliriz? Tabii ki Tofas'a bir tane DOAS ekledik demek zor su an icin ama iyi senelerde muthis bir getiri saglayacagi acik. TR de otomotiv satislari kotu giden ekonomiye ragmen ciddi bir cokus yasamadi son iki yildir cunku bu ulke arabaya binmeyi de arabaya yatirimi da seviyor, enflasyon dustugunde borclanma imkanlari iyilesince bu satin almanin etkilerini daha iyi gorecegiz.

    Bu fabrika Stellantisin en iyi ve en verimli fabrikasi. Burada uretilenden Italya da Fransa da kazaniyor o yuzden fabrikanin onu de acilmis oldu. Froto gectigimiz 10 yilda Ford grubunun nasil amiral gemisi olup artik TR disindaki fabrikalari bile emanet alacak seviyeye geldiyse TOFAS da artik ona bicilen rolun otesine gecebilir beklentisine girmeye baslayabiliriz. Bu belki 2-3 senede olacak bir sey degil ama mevcut uretim kalitesi, ulkenin lojistik ve market avantajlari eninde sonunda bu gelismeleri doguracaktir. Bunlar kisa vade degil ama uzun vade beklentilerdir, her yatirimci kendi vadesi kapsaminda degerlendirir.

    Asagida 1 model alacagimiz oldugunu yazmistim, cok sukur onu da aldik. Hic aciklama olmadigi icin ben yeni model gelismesinin en iyi ihtimalle 2027 sonunda baslayabilecegini dusunurken, 2026 3. ceyrekde ihracata baslayabilecegk bir modelden bahsediliyor. Bu durumda 2025 de K0 + mevcut Fiat grubu satislari + Stellantis grubu satislari ile gececek ve 2026 da bunlara son 3 ay yeni model ihracati eklenecek. 2027 de K0 + yeni model ihracati + tum Stellantis grubu distributorlugu muthis bir finansal sonuc getirebilir. Temettu hesabina simdiden baslayanlara selam olsun

    Toaso 3$ olur mu gelecegi bilemeyiz ama 3 kurusluk fikirlerin artik baska konularda kusulmasinin zamani geldi. Stratejik dusunebilen, iyimser, uzun vadeci Toaso yatirimcilarina hayirli olsun.

     Alıntı Originally Posted by Whisperer Yazıyı Oku
    Toaso yili 5 milyar net kar ile kapatti. Ata Yatirimdan Cemal Demirtas enflasyon muhasebesi olmasa kabaca 8 milyar kar yazagini tahmin ettigini soyluyor.

    Cinliler icin 1 ayda karar cikaran Rakipet Kurumu 1 bucuk yildir TR deki borsaya acik, en eski ve en buyuk otomotiv sirketlerinden birinin basvurusunu karara baglamadi. Stellantis distributorlugu ve getirecegi sinerjiden yoksun bir yil ve bilanco yasandi. Bu anlasmanin Stellantis tarafindan Toaso icin yapilan model uretim planlamasini da etkiledigini dusunmek gerek. Adamlar uretim kapasite kullaniminin dusecegi yillari kompanse etmek icin boyle bi anlasmaya yonelmislerdi muhtemelen. Anlasilan, Bursa'da isten cikarilmak zorunda kalinan iscileri ve ailelerini de dusunen kimse yok.

    OTV matrahlari guncellenmedi. Insanlar yerli uretilen araclari daha az vergi odeyerek alabilecekken, dolar yaktigimiz ithal malina yonelmek zorunda kaldilar. Anlasilan, kit kanaat kazanilan dolarlarin yurtdisina gidisini de dusunen kimse yok.

    Daha once nasil ekonomide 180 derece donulup akil basa alindiysa, bu hatalar da elbet bir noktada donecektir. Bu fabrika uretim firsati buldugunda dunya standardinda kaliteyle uretim yapabilecegini gostermis bir fabrika. Simdi K0 ile yeni bir macera basliyor, herkes umutsuz ama ben heyecanliyim. Enflasyon muhasebesinin etkisi, OTV matrahi, Rakipet kurumu vs atlatilip işe konsantre olma zamani geliyor.

    Stellantisten 1 model daha alacagimiz var.


  7. %7 favokle fabrika hariç stellantis distribitorlugunden yılda 300 bin araç satsa en ucuz araç 1.5 milyon
    1.5mx300bin 450 bin %7 favok olsa fabrika satışı hariç distiribitorlukten 31.5 milyar tl kar hayırlı olsun bu senenin yarısı geçti 2ye bölün rakamları son 2 çeyreğe ancak etki eder bu devir alma işi vatana millete hayırlı olsun fabrikada yeni yatırımlarla kapasite artışına geçince ne olur gerisini siz düşünün matematik yalan söylemez gerisi nasip

Sayfa 436/441 İlkİlk ... 336386426434435436437438 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •