Sayfa 478/500 İlkİlk ... 378428468476477478479480488 ... SonSon
Arama sonucu : 3995 madde; 3,817 - 3,824 arası.

Konu: EGEEN - Ege Endüstri

  1. #3817
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    23,665

    Marka Fransız, CEO İngiliz, Distribütör Kayserili…

    Yukarıdakileri niye paylaştım biliyor musunuz?İşte bu yüzden Bayraktarın distribütörü olduğu markayı Ali Koç ticari zekası ve vizyonu ile nasıl aldı eğer ki şimdi Bayraktarda olsaydı neler olurdu neler?
    PSA Grubunun (Peugeot-Citroen) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ortadoğu-Afrika Operasyonları Başkan Yardımcısı Jean-Christophe Quemard, Türkiyede otomotiv pazarının bu yıl 1 milyon adet seviyelerine yaklaşacağının öngörüldüğünü belirterek,Pazar olumlu gelişirken, biz de grup olarak Türkiye pazarında önemli bir atılım yapacağız dedi. Quemard, Bayraktar ve PSA gruplarının çok dinamik bir yapıya sahip olduklarını belirterek, şunları kaydetti: Bayraktar Grubuyla son derece verimli ve dostluğa dayanan bir işbirliğimiz var. Çünkü çok iyimser, insani yanı yüksek ve akılcı partnerimiz var. Türkiye sürekli büyüyor, böyle bir pazarı göz ardı etmeniz mümkün değil.

    Dünyanın en büyük distribütörü

    Bayraktar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar Citroenin dünyadaki en büyük distribütörü olduklarını belirterek, Citroen, otomobilin tarihi boyunca çığır açan devrimlere ve büyük buluşlara imza atmış bir marka. 1995ten bu yana yaptığımız çalışmalarımızı rakamlarla ifade etmek gerekirse 270 bin araç satışı, 2 milyonun üzerinde servis girişi bunun yanında da 40 bine yakın Türkiye üretimi Nemo satışı gerçekleştirdik. Geldiğimiz noktada, Türkiye geneline yayılmış, beşi grubumuza bağlı olmak üzere, 53 satış noktası ve 1.500den fazla çalışanıyla Türkiyedeki tüketicilerimize hizmet veren büyük bir aileyiz değerlendirmesini yaptı. Bu yıl için 32 binin üzerinde araç satışı gerçekleştirip, pazar paylarını yüzde 3.6nın üzerine çıkaracaklarını öngördüklerini aktaran Bayraktar, 2017 ve sonrasında pazar payımızı yüzde 4.5in üzerine çıkartmayı hedefliyoruz dedi.

    Ve sene 2025!İşte Bu yüzden Egeene yabancı ortaklık lazım reklam iyi yapacak birileri lazım zaman değişiyor!Miskilim Citroen ve Peugeot verilir mi be!
    Tofaş / Stellantis devralma işlemine onay verildi.
    Bu iş gerçekten büyük bir iş , Otomotiv pazarında ciddi bir payla sahibi oldu.
    Bunun etkisini şirket orta ve uzun vadede ciddi şekilde görecektir.
    Kafadan pazar payını iki katına çıkardı.
    Hesap ortada.
    Bu anlaşma #toaso da her şeyi değiştirdi.
    Bu twit de burada dursun.


    Son düzenleme : Filozof; 19-04-2025 saat: 18:05.
    Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  2.  Alıntı Originally Posted by Filozof Yazıyı Oku
    Yukarıdakileri niye paylaştım biliyor musunuz?İşte bu yüzden Bayraktarın distribütörü olduğu markayı Ali Koç ticari zekası ve vizyonu ile nasıl aldı eğer ki şimdi Bayraktarda olsaydı neler olurdu neler?
    PSA Grubunun (Peugeot-Citroen) Yönetim Kurulu Üyesi ve Ortadoğu-Afrika Operasyonları Başkan Yardımcısı Jean-Christophe Quemard, Türkiyede otomotiv pazarının bu yıl 1 milyon adet seviyelerine yaklaşacağının öngörüldüğünü belirterek,Pazar olumlu gelişirken, biz de grup olarak Türkiye pazarında önemli bir atılım yapacağız dedi. Quemard, Bayraktar ve PSA gruplarının çok dinamik bir yapıya sahip olduklarını belirterek, şunları kaydetti: Bayraktar Grubuyla son derece verimli ve dostluğa dayanan bir işbirliğimiz var. Çünkü çok iyimser, insani yanı yüksek ve akılcı partnerimiz var. Türkiye sürekli büyüyor, böyle bir pazarı göz ardı etmeniz mümkün değil.

    Dünyanın en büyük distribütörü

    Bayraktar Grubu Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Bayraktar Citroenin dünyadaki en büyük distribütörü olduklarını belirterek, Citroen, otomobilin tarihi boyunca çığır açan devrimlere ve büyük buluşlara imza atmış bir marka. 1995ten bu yana yaptığımız çalışmalarımızı rakamlarla ifade etmek gerekirse 270 bin araç satışı, 2 milyonun üzerinde servis girişi bunun yanında da 40 bine yakın Türkiye üretimi Nemo satışı gerçekleştirdik. Geldiğimiz noktada, Türkiye geneline yayılmış, beşi grubumuza bağlı olmak üzere, 53 satış noktası ve 1.500den fazla çalışanıyla Türkiyedeki tüketicilerimize hizmet veren büyük bir aileyiz değerlendirmesini yaptı. Bu yıl için 32 binin üzerinde araç satışı gerçekleştirip, pazar paylarını yüzde 3.6nın üzerine çıkaracaklarını öngördüklerini aktaran Bayraktar, 2017 ve sonrasında pazar payımızı yüzde 4.5in üzerine çıkartmayı hedefliyoruz dedi.

    Ve sene 2025!İşte Bu yüzden Egeene yabancı ortaklık lazım reklam iyi yapacak birileri lazım zaman değişiyor!Miskilim Citroen ve Peugeot verilir mi be!
    Tofaş / Stellantis devralma işlemine onay verildi.
    Bu iş gerçekten büyük bir iş , Otomotiv pazarında ciddi bir payla sahibi oldu.
    Bunun etkisini şirket orta ve uzun vadede ciddi şekilde görecektir.
    Kafadan pazar payını iki katına çıkardı.
    Hesap ortada.
    Bu anlaşma #toaso da her şeyi değiştirdi.
    Bu twit de burada dursun.


    Hala konuşma özürlü, eğitimsiz, ahlak yoksunu CEO’nun elinde olsaydı içine etmişti çoktan. Yeni fabrika faaliyete geçeli 1 sene oldu, kapasite artışı ne kadar, farklı ne üretecek, hedef ne, vizyon ne hala kimse bilmiyor, şirket bakkal dükkanından farksız, bakkal dükkanı sahibine bile sorsan hedefin nedir diye birkaç kelam eder mutlaka. Bu ise işlenmemiş tomruk gibi bıraktığın yerde duruyor, ne bir ses var, ne bir söz var, Allah günah yazmasın, bence kesin zihinsel bir sıkıntısı var. YTD

  3. Boşuna kendimizi yormayalim tam bir zavallı Abidin var patron spek ortaklığında hakaret isitmekten zevk aldıkları için tinlamiyorlar bile kazma sivrisine oturasicalar deyip bekliyoruz umarım bir gün azgın deli kucaginda bulurlar kendilerini
    kurt kuzuyu kaptıgı yeri dokuz defa dolaşırmış
    ben binemeyecegim eşege ot vermem bu biline

  4. #3820
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    23,665
    Garibanhamsiden alıntıdır!
    https://x.com/garibanhamsi/status/19...486907815?s=46
    Bedelsiz sermaye artışının yatırımcıya net bir faydası yoktur.

    Size kar dağıtması gereken şirket bunun yerine bedelsiz sermaye artışı ile size istenileni değil istediğini vermektedir.

    Gelişmiş ülkelerde, şeffaf denetimli şirketlerde bedelli sermaye artışı çok talep gören ve rağbet edilen yöntemdir. Çünkü bedelli ile şirketin vizyonunu ve kârlılığını yukarı taşımak yatırımcının lehine çalışmak zorundadır.

    Ülkemizde ise bir çok yönetim bedelli sermaye artırımları ile yatırımcının cebinden elini hiç çekmemiş ve sermaye artış yöntemi gibi bir kıymeti art niyetli kullanmaya yönelmişlerdir.

    Bu düzende yönetim değişimi ihtimali varsa yönetimi değiştirmek şirketin gerçek potansiyelini ortaya çıkaracaktır.

    Hisse senedi yatırımı yaparken şirketin eder ve değerini hesaplarız ama bu şirketlerde bilanço manüpülasyonu yapıldığından gerçek değerini hesaplayamayız.

    Piyasamızda bu gibi şirket yönetimlerinin değişmesi temiz borsa açısından hepimize katkı sağlayacaktır.

    Sosyal medyada bulunan arkadaşlar desteğiniz ile daha çok yatırımcıya ulaşıp, bu süreci tersine çevirebiliriz. Buradaki yatırımcıları korumak adına attığımız bu adım hepimiz için faydalı olacaktır.
    Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  5. EGEEN - Ege Endüstri

     Alıntı Originally Posted by Filozof Yazıyı Oku
    Yukarıdakileri niye paylaÃ…Ÿtım biliyor musunuz?İÃ…Ÿte bu yüzden Bayraktarın distribütörü olduÄŸu markayı Ali Koç ticari zekası ve vizyonu ile nasıl aldı eÄŸer ki Ã…Ÿimdi Bayraktarda olsaydı neler olurdu neler?
    [/url]
    Bana kalsa tofasi stellanise satar. Ford ile yola devam ederdim. Cin markalari otomotiv sektorune girerken. Ustune elektrikli arac donusumu bir soru isareti iken. iki sirketle devam etmezdim.
    Diger yandan forduda yanina koyarsak koc ic piyasada cok guclu bir oyuncu hale geldi. Bunun etkiler mutlaka olacaktir.
    Genel anlamda kocun vizyonuda begenmiyorum.
    Bankacilik, petro kimya, otomotiv hepsi 20 yil oncesinde kalmis sektorler. Sizi ulkenin buyumesinden oteye goturmezler.
    Arcelik ve fordu bu kapsamin disinda birakiyorum. O tarafi begeniyorum.

    Tabiki yatirim tavsiyesi degildir. Elimde koc grubu hissesi yok.

  6. #3822
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    23,665
     Alıntı Originally Posted by Westwind Yazıyı Oku
    Bana kalsa tofasi stellanise satar. Ford ile yola devam ederdim. Cin markalari otomotiv sektorune girerken. Ustune elektrikli arac donusumu bir soru isareti iken. iki sirketle devam etmezdim.
    Diger yandan forduda yanina koyarsak koc ic piyasada cok guclu bir oyuncu hale geldi. Bunun etkiler mutlaka olacaktir.
    Genel anlamda kocun vizyonuda begenmiyorum.
    Bankacilik, petro kimya, otomotiv hepsi 20 yil oncesinde kalmis sektorler. Sizi ulkenin buyumesinden oteye goturmezler.
    Arcelik ve fordu bu kapsamin disinda birakiyorum. O tarafi begeniyorum.

    Tabiki yatirim tavsiyesi degildir. Elimde koc grubu hissesi yok.
    Ali Koç yanlış mı yaptı yanı?
    Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

  7. #3823
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Andromeda Nova386 12'22'84'
    Yaş
    64
    Gönderi
    7,272
    Yanlış anlamadı isem; 20. yüzyıla ait katma değeri düşük şirketler yerine 21. yuzyıl teknoloji şirketlerine yani katma değeri yüksek şirketlere yüzünü dönmesi gerekirdi.
    AL / SAT / YAT / TUT yada Turşu kur tavsiyesi değildir, sadece FaL ve dedikodu.

  8. #3824
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Dünyadan uzak
    Gönderi
    23,665
    Bfren otomotiv yan sanayi de bu zıkkımın kökü ne sanayi!!!
    TL olarak 100.000 sermayesi olan yibitas;ihracatının çoğunu dolar olarak yapan ve sermayesi 98.000 dolar anca eden egeen kulaklarını çınlatmaya devam.
    Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
    Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir

Sayfa 478/500 İlkİlk ... 378428468476477478479480488 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •