O başka sitede yazıyor , yazdıklarının başka sitede paylaşılmasını istemiyor. bistte.net.
kızacak ama olsun 1 ağustos tarihli paylaşımı
Açıkcası ne SAİT ne de ENİS Beyler karışıyor bu işe, gerçek patron KUBİLAY BEY , ama işi devrettiği İŞYAT ve onun elemanı GEDİK çok uzatıyor !... hele ucuza alacağım diye uğraşan yabancılar...... çok kastılar , bu hafta halka arz fiyatına gelmesi lazımdı(hatırlayın hareketin başlayacağı fiyat )
Net Dönem Karı veya zararı 6 aylık 2016 : 9.423.072 04.2016-08.2016 arası karıysa 6.109.871 tl dir.genel bir bakış açısıyla baktığımız da ilk çeyrek 2017 2016 nın 3 katına yakın bir rakam gelmişti.
2 ' nci çeyrek de ki beklenti 15 . 000.000 olmasını beklemek 3 değil 2.5 katlık bir artış demektir, devamının bu şekilde geleceğini düşünürsek (
ki gerçek de yurtdışı etkisi ile artarak devam etmesi gerekir)2016 karını 2.5 le çarparsınız
36.453.121 * 2.5 = 91.132.802 tl çıkar.
güçlü sipariş alımlarını da ekleyecek olursak gayet olağan bir sonuç olur. Gedik 'in likidite sağlayıcığını beğenmiyor olabiliriz ama bir yandan GEDİK 'in kontrolünde ki EURO YAT. EUKYO VS BAKIN 0.40 lardan demek ki istenilince yapıyorlar.
sonuç : 15.000.000 2'nci çeyrek karı 91.000.000 luk yıllık kar a götürür .her durumda da halka arz da kabul edilen 9.17 $ lık temel fiyatın % 20 üstüne gidilmesi gerekir. $ = 3.50
arkadaşlar ; farkındaysanız bütün oyuncular ve yatırımcılar ENDEKS konusunda istim üzerinde Ben inandığım, güvendiğim şirkete yatırım yaptığım için çok rahatım , uzattım ayaklarımı keyfime bakıyorum, sıkıntı yok , heyecanını - zevkini çıkarıyorum
ARKADAŞLAR , Bugün , yarın( ç
arşamba günü dendi orada en kısa sürede göreceğimiz fiyat açıklanacak) GEDİK YAT. açıklanan bilançoya uygun olarak yeni bir hedef açıklayacak , ona dikkat edin. Her çeyrekle beraber hedefler de değişecektir. Efsane bekleyen arkadaşlar ( real legend = gold rush 01.08.2017 ) önümüzdeki yıl bu bilanço gelişimiyle ilk 500 de yine 200- 250 sıra yükselerek yerimizi alacağız. şirketimizin değeri de ona göre değişecektir.
Enerjisa Dağıtım Şirketleri Genel Müdürü Murat Pınar, trafikteki her 10 araçtan biri elektrikli otomobil olursa sadece Ankara merkezde 15 milyon, İstanbul da ise 40 milyon liralık şebeke yatırımı yapılması gerektiğini söyledi. Pınar, şimdiden yatırımlara başlamak gerektiğini belirtti.
ŞARJ ALTYAPISI ŞEBEKEYİ DENGELEYEBİLİR
Murat Pınar, elektrikli araçların şarj ihtiyacının elektrik şebeke dengesini sağlama konusunda bir enstrüman olarak kullanılabileceğini de söyledi. Pınar, â€Åââââââââââ ¡¬Å¡¬Å¡¬Å¡¬Å¡¬Åâ€Åâââââ↚¬Å¡¬Å¡¬Å“Bu da çok önemli. Şu anda o dengeyi sağlamak için bir sürü yatırım yapılıyor. Eğer elektrikli araçları da denge unsuru haline getirebilirsek o yatırımların bir kısmına gerek kalmayacak. Ya da onun yerine çok daha düşük yatırım rakamlarıyla bu denge sağlanabilecek. Dağıtım şirketlerinin de bu şekilde düşünüyor olması lazımâ€
ŞARJ İSTASYONLARININ DAĞILIMI ÖNEMLİ
Bu gelişmenin şebeke dengesi üzerinde de etkileri bulunacağını anlatan Pınar şunları söyledi:
Örneğin bataryalar hangi saatte şarj edilecek ya da edilmeli, bunu doğru yönetmeliyiz. İlk akla gelen, şebekenin dengesi için elektrikli araçların şarjını, normalde tüketimin düşük olduğu gece saatlerinde yapacağız. Ama ya diğer saatlerde de ihtiyaç olursa? Ayrıca bataryaların hangi sürede şarj edilebileceği de hesaba katılması gereken bir nokta. Şarj noktalarını hangi bölgeye koymak lazım sorusu da var. Çünkü bazı bölgeler yoğun, yeni yatırım ihtiyacı ortaya çıkacaktır. Bazı bölgelerde kabloların kapasitesi dolu ve ciddi bir yoğunluk varsa benim kabloları da değiştirmem gerekecektir.
ULUSOY ELEKTRİK : UKON SİSTEMLERİ
SCADA (Supervisory Control and Data Acqusition Yönetimli Denetim ve Veri Toplama) sistemleri enerjinin üretiminden tüketimine kadar bahsi geçen hedeflerin yakalanabilmesi için günümüzde kullanılan en önemli araçlardan bir tanesidir. Ulusoy Elektrik olarak konu ile ilgili uluslararası standartları ve trendleri destekleyen ve göz önünde bulunduran bir ürün ailesi geliştirmiş
bulunmaktayız.
EnlightView: Orta gerilim enerji hatları izleme ve kontrol yazılımı
Enlightview SCADA yazılımı dağıtım-trafo trafo merkezindeki Uzak Terminal Biriminden (RTU) gerçek-zamanlı olarak veri toplanmasında ve toplanılan verilerin tek hat görüntüleri, raporlar ve alarm listelerinin oluşturulmasında kullanılır. Enerji yönetim
sistemi omurgasını teşkil eder.
Sistem, SCADA merkezlerinde arıza verilerinin
toplanması fonksiyonuna ilaveten, kapsamlı bir veri arşivleme ve grafik kabiliyetine sahip olup arka planda çalıştırılan ilişkisel
veritabanı aracılığı ile kullanıcının ihtiyacına göre hizmet kalitesini ve enerjinin verimli kullanılmasını sağlayan nice raporlamalara
imkanları sunmaktadır.
uSOS: Otomatik Sayaç
Okuma Sistemi Yazılımı
Elektrik su doğalgaz sayaç verilerinin otomatik olarak uzaktan okunması, okunan verilerin bir merkezde depolanması ve gerçekzamanlı tüketim verilerinin takibi üzerine geliştirilmiş bir yazılımdır. Dağıtım lisanslı kurumların enerji şebekelerini izlemesine ve tüketicilerin aktif-reaktif enerji tüketimlerini takip etmelerine imkan sağlar.
Enerji tüketim miktarları ve kaliteleri ile ilgili geçmişe dönük analizler ve raporlar sunabilir ve tanımlanmış alarm durumlarını SMS, e-mail olarak şebeke yöneticileri ve kullanıcılara bildirebilir.
Web servisi odaklı sistemi mimarisi.
Muhasebe yazılımları ile entegrasyon ve otomatik faturalama.
Reaktif güç aşımı bildirimi.
Harita üzerinde sayaç görünümü ve görsel alarm bildirimi.
RTU32.MP: Kompakt uzak uç terminali
Mikroişlemci tabanlı, gerçek zamanlı işletim sistemi; koşturan ve sahadaki fiziksel ekipmanlar ile SCADA yazılımı arasında iletişimi
sağlayan ürünümüzdür. Gömülü sistemlerin hızlı tepki verebilen yapısı ile modern işletim sistemlerinin oturmuş yapısı bir araya getirilmiştir.
IEC60870-5-101, 104, DNP3.0, Modbus TCP-RTU standartlarında haberleşme,
uzaktan yazılım güncelleme ve konfigürasyon yeteneklerine sahiptir.
RDC32.MP: Otomatik Sayaç Okuma Modemi
Endüstriyel ortamlarda kullanılmak üzere tasarlanmış ve Otomatik Sayaç Okuma Sistemleri (OSOS) için özelleştirilmiş uzak uç
veri toplama birimidir.
Sahada değiştirilebilir SIMCARD ve harici microSD kart yuvası. 4Gbit dahili hafıza.
IEC61107, IEC62056, Modbus-TCP/
RTU protokolleri.
Pil destekli yüksek çözünürlüklü gerçek zaman saati.
GSM ve TCP/IP üzerinden zaman eşitleme fonksiyonları.
Tamamı ile uzaktan ayarlanabilme, programlanabilme ve güncellenebilme desteği.
Enerji kesme-açma işlemleri için kontak çıkışları özellikleri ile Otomatik Sayaç okuma sistemlerine güçlü yetenekler kazandırmaktadır.
smartKIOSK: Akıllı Köşk
Fabrikamızda üretim aşamasında uKON sistemleri ile donatılan köşkler, SCADA bağlantısına hazır halde â€Åââââââââââ ¡¬Å¡¬Å¡¬Å¡¬Å¡¬Åâ€Åâââââ↚¬Å¡¬Å¡¬Å“Akıllı Köşk†olarak hizmete sunulmaktadır. Kesici-ayırıcı konum bilgileri sayaç verileri, aşırı akım röle bilgileri SF6 gaz basıncı, trafo sıcaklığı gibi önemli veriler köşke entegre edilmiş olan RTU32. MP cihazında hazır haldedir. Sahada uygulanması maliyetli ve zahmetli olan SCADA sinyal bağlantı ihtiyaçlarını ortadan kaldırır.
Ethernet, Fiberoptik veya GSM hattı ile mevcut SCADA sistemlerine, beraberinde sağlanan haberleşme haritası sayesinde kolayca entegre olur.
ULUSOY ELEKTRİK YENİ ÇAĞA HAZIR ; UKON SİSTEMLERİ İLE SADECE ŞARJ İSTANYONU DEĞİL ONUN ALT YAPISINI KURMAKTADIR , BAKIN ŞARJ İSTASYONLARI KONUSUNDA GEREL GERİ KALMIŞ VAZİYETTEDİR, ARAŞTIRIN RAKİPLERİ ÇOK YOL ALMIŞ(EŞARJ-G-CHARGE-YEŞİLGÜÇENERJİ VS VS) , YETMEMİŞ BİZİMDE BERABER ARGE ÇALIŞMASI YAPTIĞIMIZ ASELSAN DA KONUYA EL ATMIŞ, YENİ ÜRÜNLERİNİ PİYASAYA SÜRMEYE HAZIRLANIYOR.
YUKARIDA Kİ UKON SİSTEMLERİNİ OKUYUNCA ALTYAPININ NEDEN ÇOK ÖNEMLİ OLDUĞUNU ANLIYORUZ, ESAS MESELE ALTYAPI, YOKSA ŞARJ İSTASYONU BASİT, ESAS MALİYET ALTYAPI DA ORADA KİM VAR ; ULUSOY ELEKTRİK.
''Sn .deks sağolsun alan satanı yayınlamış ama gedik yatırımın ne yaptığı anlayamıyorum bir gün alıyor bir gün satıyor hisseyimi dengelemeye çalışıyor çözemedim.''
Görevini yapıyor , yaparken de 1 lot kaptırmamaya çalışıyor, takasa dikkat edin alan işyat. / gedik geri kalan satılanları kim alıyor esas mesele bu.
Bilanço kalemi ile bu paylaşımın değerinin kaynadığına inanıyorum.yukarıda B
AŞTAN AŞAĞI ENERJİ NAKİL HATLARINI İLGİLENDİREN , SİSTEMLERİ TEMELDEN DEĞİŞİME ZORLAYACAK , BU YÜZDEN DE ULUSOY ELEKTRİK E YENİ BİR BİLANÇO KADAR DA CİRO YAPTIRACAK SİSTEMLER VAR.evet bizde elek. oto ve ulaşım araçları yeni sayılır ama avrupa bizden çok daha önce değişime başlıyor, bu da avrupa ya ihracat kalemimizde yeni büyümeyi açacaktır.
hisse fiyatını merak edenlere ARKANIZA YASLANIN YADA 2020 YE KADAR ARADA SIRADA BAKIN BİRTEK TEMETTÜYÜ ALMAYI UNUTMAYIN.
yazmayı unutmuşum , GEDİK piyasa yapıcı olarak 54.000 tl almış,kardan da düşülmüş, bırakalım aldığı parayı haketsin

Yer İmleri