Sayfa 5492/7020 İlkİlk ... 449249925392544254825490549154925493549455025542559259926492 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 43,929 - 43,936 arası.

Konu: Sanat Mozaik

1. Amerikali avukat ve dedektif oykuleri yazari Erle Stanley Gardner'in olum yildonumu (11 Mart 1970)

Perry Mason ogle yemegini yedikten sonra ofise dondu ve Della Street’i telas icinde kendisini beklerken buldu.

— Sizi lokantadan cikmadan evvel bulmaya calistim. Saat iki bucuktaki randevunuz iptal edildi. Karsi taraf, sizin bu ise girdiginizi duyar duymaz, meseleyi, musterimizin arzu ettigi sekilde bitirmis. Fatura gondermenizi istedler.

— Ne kadara anlasmistik? Bes bin dolar miydi?

— Alti bin yedi yuz elli dolardi hesap.

— Bes yuz dolarlik bir fatura gonder. Yeni bir sey var mi?

— Burada izah edemedigimiz bir vaziyet oldu.

— Nasil yani?

— Bir kadin hayatinin tehlikede oldugunu soyledi. Sizin onu korumanizi ve avukatligini yapmanizi istiyordu. Sizin sececeginiz hususi bir dedektifin de kendisine yardim etmesi lazimmis…

— Kim bu kadin? Simdi nerede?

— Adi Adelle Hastings. Fakat ikinci sualinize cevap verebilecek durumda degilim.

(Cesur Dul)

Perry Mason, having completed his luncheon conference, returned to his office to find a puzzled Della Street awaiting him.

I tried to get youon the phone before you had left the restaurant,” she said. “Your two-thirty appointment phoned to cancel, said that as soon as the other side knew Perry Mason was in the case the matter was satisfactorily adjusted. You are to send a bill.

— How much was involved?”Mason asked. “About five thousand dollars?

— Six thousand, seven hundred and fifty was the amount of the settlement.

— Send a bill for five hundred dollars,Mason said.

— What else is new, anything?

— We have an office mystery.

— What do you mean?

— This is a mystery that’s right in the office. A woman apparently feels that her life is in danger and wants your protection, counsel and guidance. She also wants the help of a good private detective whom you are to select and supervise.

— Who is it? And where is she?

— Her name is Adelle Hastings, but your second question is one to which we don’t have the answer.

2. Polis baskilari ile depresyona giren Amerikali sarkici, soz yazari, besteci ve sair Jim (Douglas) Morrison, 11 Mart 1971’de karisi Pamela ile Amerika’yi terk ederek Paris’e yerlesti. Ve Amerika’ya asla donmedi.

3. Amerikali rock sarkicisi, soz yazari ve aktor Alice Cooper, 8.studyo albumu Welcome to My Nightmare'i 11 Mart 1975'te Atlantic Records etiketiyle piyasaya surdu.

4. Richard Lester’in yonettigi, Sean Connery ve Audrey Hepburn’un basrollerini paylastigi romantik drama Robin ve Marian, 11 Mart 1976’da New York’ta gosterime girdi.

5. Disney'in animasyon filmi Winnie the Pooh'nun Maceralari (The Many Adventures of Winnie the Pooh) 11 Mart 1977'de Amerika'da vizyona girdi.

6. Amerikan Guzeli (American Beauty, 1999) filminin Jane Burnham karakteri Amerikali aktris Thora Birch’in dogum gunu (11 Mart 1982)

7. Amerikali hard rock ve heavy metal grubu Quiet Riot, 3.studyo albumu Metal Health’i 11 Mart 1983’te Epic Records etiketiyle piyasaya surdu.

8. Alman power metal grubu Helloween, 4.studyo albumu Pink Bubbles Go Ape'i 11 Mart 1991'de EMI Records etiketiyle piyasaya surdu.

Sayfa 5492/7020 İlkİlk ... 449249925392544254825490549154925493549455025542559259926492 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

• Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •