Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon
Arama sonucu : 62 madde; 41 - 48 arası.

Konu: [BTC] Bitcoin Fiyat ve Haber Tartışma Ana Konusu

  1. #41
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    İZMİR_İZMİR
    Yaş
    52
    Gönderi
    2,925

  2. #42
    Arkadaşlar bu sanal para birimlerini Türkiye de alıp satmak yasal mı

    ZTE BLADE V7 LITE cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  3. Şimdilik yasaklayan yok. Yasak yoksa yasal demektir.

    Burası Türkiye tabi, yarın bi KHK hooop bitcoinciler hapse.

  4. ETC, 25 dolar olur mu? Var mı yorumu olan?

  5. #45
    Bu ripple nasıl alırım arkadaşlar nerden alırım nerde tutarım

    ZTE BLADE V7 LITE cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.

  6.  Alıntı Originally Posted by mariogomez Yazıyı Oku
    Bu ripple nasıl alırım arkadaşlar nerden alırım nerde tutarım

    ZTE BLADE V7 LITE cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
    Ripple'dan uzak dur diyeceğim de kimse dinlemeyecek.

    Ben yine anlatayım, siz bildiğinizi yapın.

    Ripple denen nane, ripple labs tarafından basılmaktadır. Yani ha blizzard oyunda gold vermiş sana, ha ripple para basmış. Aynı şey. Arz sınırı yok. Sınırsız miktarda basılabilir. Zaten zaman zaman yeni ripple'ları piyasaya sürüyorlar. Ha madem öyle de fiyat niye sürekli artıyor? İşte onu ben de bilmiyorum.

  7. Abicim çıldırdı bu manyak resmen yaa

    to the moon :D

  8. #48
     Alıntı Originally Posted by Patrick Bateman Yazıyı Oku
    Abicim çıldırdı bu manyak resmen yaa

    to the moon :D
    Talep oldukça yükselen fiyatlarla arz da olacaktır.

    Benim merak ettiğim en güvenli şekilde nereden alım- satım işlemleri yapılabilir ?
    Paylaşımlarım kesinlikle yatırım tavsiyesi içermez... Ne mutlu TÜRKÜM diyene...

Sayfa 6/8 İlkİlk ... 45678 SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •