Sayfa 502/660 İlkİlk ... 2402452492500501502503504512552602 ... SonSon
Arama sonucu : 5278 madde; 4,009 - 4,016 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1. #4009
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,125
    Tofaşdaki duruma aylar önce dikkat çekmiş ve pozisyonlarımı kapattığımı yazmıştım.. Sonrası malum...Yatırımlarda duygusal davranamamk laızm... Duygusal olanlarada yatırım hisse fonlarını tavsiye ederim... Ekran takibi alışkanlığı olanlar bence bunu yapmalı.
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

  2.  Alıntı Originally Posted by human01 Yazıyı Oku
    Şirket hantal falan değil... Bu sektörde olanlar gayet hızlı hareket ettiğini bilir... Bu işler öyle dedikleri gibi bugün karar ver yarın tamam işi değil.. Ben sektörde bizat bu işle ilgilenen insanları tanıyor ve görüşüyorum... Koçlar bu konuda çok ama çok hızlı hareket ediyor.. Ama bu işin doğası var..Her fikri doğruymuş gibi kabul etmeyin.

    Hantallık konusuna gelice nedense herkes bir tuttrmuş hantallıktan bahsediyor....... Bu hantallık değil piyasada terse kalmama durumu için strateji....Şirket bunu biliyordu ve bu nedenle romanya yatırımını yaptı...Ha hantallık tofaşda..oda itlyan ortak yüzünden....Onların kendi içindeki sorun yüzünden..Oda düzelir yakında.
    Sn Human Avrupa yatırımlarını ford otosan ın burada da ifade ettim şirket alımı yokken bunu ifade ettim.Birinsen duymuş vs değildim.
    Bir vizyon çizdiğimizde birkaç madde vardı şunları yaparsa şirket için iyi olur diyerek bunun bir adımı da dısarıdan bazı tesisleri devralmak idi.
    Neyse ayrıntıya girmeye gerek yok.
    Ancak otomotiv tüm dünyada seri üretimden bu yana ilk defa bu çaplı değişim yaşıyor.Bunu patron dahil şirket tepe yöneticileri de biliyor bence.
    Ama benim hız sürat değişim anlayışıma göre hantal olduğunu düşünüyorum.
    Çevik dönüşüm ve patron aile şirketi olması bir artıdır global değişimlerde aile yetkin adamları istihdam ediyorsa değişime ve yeni büyümelere yatay ya da dikey büyümeye şirketi müsait hale getirebiliyor.Benim kafamdaki hıza göre bu değişim yavaş.Ancak orta çapta bir ülkenin ekonomik büyüklüklerinin amiral şirketleri de ancak bu kadar değişim gösterebiliyor.
    Sevgiler saygılar.
    Yatırımcı ilişkilerini koç holding ve iştirak şirketlerinin beğenmiyorum onu söyleyeyim.Son zamanlarda hepsinde bir gevşeme var.
    Ytd

  3.  Alıntı Originally Posted by human01 Yazıyı Oku
    Şirket hantal falan değil... Bu sektörde olanlar gayet hızlı hareket ettiğini bilir... Bu işler öyle dedikleri gibi bugün karar ver yarın tamam işi değil.. Ben sektörde bizat bu işle ilgilenen insanları tanıyor ve görüşüyorum... Koçlar bu konuda çok ama çok hızlı hareket ediyor.. Ama bu işin doğası var..Her fikri doğruymuş gibi kabul etmeyin.

    Hantallık konusuna gelice nedense herkes bir tuttrmuş hantallıktan bahsediyor....... Bu hantallık değil piyasada terse kalmama durumu için strateji....Şirket bunu biliyordu ve bu nedenle romanya yatırımını yaptı...Ha hantallık tofaşda..oda itlyan ortak yüzünden....Onların kendi içindeki sorun yüzünden..Oda düzelir yakında.
    çok değil hiç katılamıyorum. ben otokar arge de çalıştım. öyle bir hantaldır ki ( hemde çoğu kişisel sebeplerden) bu kadarda olmaz dersiniz. Ford motor co keza . İsterseniz kendi genel kurul raporları var okuyun . hantallıklarından bahsediyor. yapılmaya çalışilan bütün iyileştirmelerin bu yüzden boşa gittiğini yazıyor. ee 2002 ye kadar 1 numara olan şirket şimdi ilk 10 un dışında. 20 senede

    vw 2023 ün başında üretime girecekti. tarih ocak 2025. demekkki çok hızlı değil.
    Bilakis Tofas ko projesini duyurdu . 2 sene sonra devreye aldı. tabiki yapılanlar farklı ama ford dan daha hızlı olduğu kesin.
    Avantajları var dezavantajları var. bazı şeyleri erteleyince veya yavaşlatınca hata yapma oranı az oluyor. ama market zamanı kaçınca o en kötüsü

  4. geçenlerde bir arkadaş ford otosan ın kamyon bölümünü anlatan bir youtube linkini atmıştı. 50-60 senelik firma 5-6 sene ( fmax öncesi)öncesine kadar uydur kaydır modellerle pazar payı almaya çalışmiş ama elinde patlamış. ama 5 sene önce anlamışlarki ne kadar ekmek o kadar köfte , f max i yapmışlar da öyle satışlar artmış

  5. neyse öyle veya böyle yatırımlar tamamlandı . bundan sonra ekmek yeme vakti 7-8 sene

  6. #4014
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,125
     Alıntı Originally Posted by alanzo Yazıyı Oku
    neyse öyle veya böyle yatırımlar tamamlandı . bundan sonra ekmek yeme vakti 7-8 sene
    Alinzo şimdi ben buna çok şey yazarım, hepsinide çürütürümde vaktim yok.. Seni de severim. Burdaki 3-5 düzgün adamdan birisin ama bu konuda yetersiz bilgiye sahipsin..

    Şimdilik şu kadar söyleyeyim.. Şimdi biz küçük yatırımcı olarak çok zekiyiz,çok akıllıyız ama nerdeyse 100 yıllık bir ailenin mensununun görev başına getirdiği adamlar ger zekalı öyle mi? Adamlar planlarnı bile yaparken 3-5-10 yıllık planlar şeklinde yapıyor. Siyaseti gözetiyor, piyasayı gözetiyor vs.. çok değişken içinde de..şimdi bunlar hantal öyle mi?

    Geçin bunları arkadaşlar... Burda hiç birimiz çok yüksek ihtimal bu adamların şirket yöteicilerinin ve finansçıların yarısı etmeyiz... Kendinizi dev aynasında görmeyin.

    Konjektür öyle birşeydir ki ne kadar çabalarsanız çabalayın ayrışmanız çok zordur bazen.. Ford otosan bunu yaşıyor.. Yoks ABD deki ford motordan farkı olmazdı..... Kötü yönetim öyle olur.Onlarında sorunu çok dişli rakiplerin olması..

    Faaliyet raporlarını bir daha okuyun.
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

  7. #4015
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,125
    Neyse ... normalde stok maliyetlerinden girer, arge den çıkardım.... küresel otomotiv piyasasından bahseder gelecek öngörüleri de yazardım.. Ama gerçekten şu doktora işi çok zamanımı alıyor... Sürçi lisan ettiysek affola... Rahatlayınca ayrıntılı sektör değerlemesini hep beraber yaparız... Yalnız son olarak şunu söyleyeyim.. Dünya dönüşüm içinde. Bazen yavaşlamak ve ortamı yukardan görmek lazım.. Bu hantallık değil.Sanayi üzerine doktora yapan biri olarak söylüyorum..İnanılmaz değişimler var..Endüstri 4.0 ile birlikte
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

  8. Catl yi abd yönetimi Çin e askeri yardım sağlayan listesine almış.
    Tesla nın ortak işleri var diye biliyorum.
    Bizim ford motor un da ortak bazı adımları var diye hatırlıyorum yanlış hatırlamıyorsam.
    Bakalım süreç neye gebe.
    Abd çin ile kapışacak.Ne dozda olacak merakla seyrediyorum.
    Ytd

Sayfa 502/660 İlkİlk ... 2402452492500501502503504512552602 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •