Sayfa 501/660 İlkİlk ... 401451491499500501502503511551601 ... SonSon
Arama sonucu : 5279 madde; 4,001 - 4,008 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1.  Alıntı Originally Posted by YSFKRM Yazıyı Oku
    https://x.com/fire_ozgur/status/1876...900337376?s=19

    SM-A536E cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Marjların eskisi gibi yukarıya çıkacağını sanmıyorum.
    Şu an nedir ne değildir tam da kestiremiyorum.
    Ancak üretim kabiliyeti ölçek büyümesi üretimde marjlarda bizim eski hale gelmemize yaklaştıracaktır.
    vw üretiminde de şirketin bulunduğu durumdan dolayı fazlaca marj bırakacaklarını sanmıyorum.
    Revize bile edebilirler anlaşmadaki marjı.
    O sebeple hatta ticaride ford a kayış bile olabilir tüketici tercihinde.
    Buradan çinlilere sesleniyorum.Gelin ticari araçlarını Ford motor a ürettirin.Biz de bataryada ortaklık kuralım.Trump sizi de sevsin siz de işlerinizi yola koyun.
    Ytd elbette.
    😀

  2.  Alıntı Originally Posted by uzunvade87 Yazıyı Oku
    Marjların eskisi gibi yukarıya çıkacağını sanmıyorum.
    Şu an nedir ne değildir tam da kestiremiyorum.
    Ancak üretim kabiliyeti ölçek büyümesi üretimde marjlarda bizim eski hale gelmemize yaklaştıracaktır.
    vw üretiminde de şirketin bulunduğu durumdan dolayı fazlaca marj bırakacaklarını sanmıyorum.
    Revize bile edebilirler anlaşmadaki marjı.
    O sebeple hatta ticaride ford a kayış bile olabilir tüketici tercihinde.
    Buradan çinlilere sesleniyorum.Gelin ticari araçlarını Ford motor a ürettirin.Biz de bataryada ortaklık kuralım.Trump sizi de sevsin siz de işlerinizi yola koyun.
    Ytd elbette.
    😀
    kar marjını düşüren sebeplerden biri de şirketin hantallığı. Bütün yeni modelleri çok geç devreye aldılar, yarım yamalak devreye aldılar. Yeni modeller için yapılan stoklar elde patladı. Şimdi öyle veya böyle yeni modeller devreye girdi. Maliyet + kar anlaşmaları çerçevesinde kar marjları düzelecektir bir nebze

  3.  Alıntı Originally Posted by alanzo Yazıyı Oku
    kar marjını düşüren sebeplerden biri de şirketin hantallığı. Bütün yeni modelleri çok geç devreye aldılar, yarım yamalak devreye aldılar. Yeni modeller için yapılan stoklar elde patladı. Şimdi öyle veya böyle yeni modeller devreye girdi. Maliyet + kar anlaşmaları çerçevesinde kar marjları düzelecektir bir nebze
    Ayrıca yeni modellerin yatırım maliyetleri ürün başına bölünerek Vw ve Ford avrupa dan geri alınıyor. Buda ekstra marj sağlayacaktır

  4.  Alıntı Originally Posted by alanzo Yazıyı Oku
    kar marjını düşüren sebeplerden biri de şirketin hantallığı. Bütün yeni modelleri çok geç devreye aldılar, yarım yamalak devreye aldılar. Yeni modeller için yapılan stoklar elde patladı. Şimdi öyle veya böyle yeni modeller devreye girdi. Maliyet + kar anlaşmaları çerçevesinde kar marjları düzelecektir bir nebze
    Katılıyorum abi.
    Altta yazdığın mesajın içeriğini bilmiyordum ama onu söyleyeyim.
    Holdingin patronlarında otomotiv genetiğine işlenmiş bu işte gelecek için ciddi yatırım yapmaya devam edecekler.
    Ancak birkaç amiral sektöre de girmek istiyorlar.
    Bazı eleştirdiğimiz noktalar olsa da gecirilen süre gerçekten de kötü zamandı.
    Türkiye ölçeğinde şirket de bu denizde bu kadar dalga kaldırıyor.Ekosistemimiz zayıf maalesef.
    Syg

  5. rekor gelmiştir.

    https://www.cnbce.com/otomotiv/otomo...-kapatti-h8306

    öldü bitti denilen yılda bu rekor. faizler görece inip dengeli bir seviyeye gelince işler daha da iyi duruma gelecek, koç grubu otomotiv şirketleri de bu piyasadan her zamanki gibi aslan payını almaya ve temettülerini dağıtmaya devam edecek inşallah.

    tahta fiyatı dalgalanmaları bu işin zaten doğasında var. bu seneki tahta fiyatı hayal kırıklığını orta - uzun vadede fazlasıyla telafi edecektir.

    ihtimal, arka planda geleceğe yönelik güzel süprizlerin hazırlıkları da devam ediyordur.
    Elbette ki dediklerim yatırım tavsiyesi değildir.

  6. Cin in hafif araç üretim görünümü 2024 için 150.000 adet arttı, ancak 2025 için 162.000 adet ve 2026 için 340.000 adet azaldı.

    Çin, Kasım 2024'te %53'lük pazar payıyla yeni enerjili araç (NEV) pazarında güçlü bir büyüme kaydetti. Ancak ekonomik belirsizlikler gelecek yıllar için aşağı yönlü revizyonlara yol açmıştır.
    Ytd

  7. #4007
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,125
     Alıntı Originally Posted by uzunvade87 Yazıyı Oku
    Katılıyorum abi.
    Altta yazdığın mesajın içeriğini bilmiyordum ama onu söyleyeyim.
    Holdingin patronlarında otomotiv genetiğine işlenmiş bu işte gelecek için ciddi yatırım yapmaya devam edecekler.
    Ancak birkaç amiral sektöre de girmek istiyorlar.
    Bazı eleştirdiğimiz noktalar olsa da gecirilen süre gerçekten de kötü zamandı.
    Türkiye ölçeğinde şirket de bu denizde bu kadar dalga kaldırıyor.Ekosistemimiz zayıf maalesef.
    Syg
    Şirket hantal falan değil... Bu sektörde olanlar gayet hızlı hareket ettiğini bilir... Bu işler öyle dedikleri gibi bugün karar ver yarın tamam işi değil.. Ben sektörde bizat bu işle ilgilenen insanları tanıyor ve görüşüyorum... Koçlar bu konuda çok ama çok hızlı hareket ediyor.. Ama bu işin doğası var..Her fikri doğruymuş gibi kabul etmeyin.

    Hantallık konusuna gelice nedense herkes bir tuttrmuş hantallıktan bahsediyor....... Bu hantallık değil piyasada terse kalmama durumu için strateji....Şirket bunu biliyordu ve bu nedenle romanya yatırımını yaptı...Ha hantallık tofaşda..oda itlyan ortak yüzünden....Onların kendi içindeki sorun yüzünden..Oda düzelir yakında.
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

  8. #4008
    Duhul
    Feb 2017
    İkamet
    Adana
    Yaş
    51
    Gönderi
    11,125
    Şirket stok zararı yazmadı.. Stok karı azaldı.Arada meslekten biri olarak dağlar kadar fark olduğunu söyleyebilirim... Bazen piyasa kötü iken daha az kar marjı ile çalışmayı kabul edersiz.. Burda mesele daha çok kar elde etmek değil, piyasadaki payınızı korumaktır. Şirketin satışlarında çok büyük düşüşlerin olmaması ama kar marjlarının düşmesi bu nedenledir.

    Çin faktörü için AB önlem alıyor..Ama almasa bile ford otosanın çok ciddi kaybı yok..Çünkü ticari ağırlık veren ve burda kar marjındaki düşüşe rağmen kar eden bir firma.
    Burdaki tüm yorumlarım yatırım tavsiyesi değildir.

Sayfa 501/660 İlkİlk ... 401451491499500501502503511551601 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •