Alıntı Originally Posted by spenc Yazıyı Oku
Dostum hangisinde hakliyım. Ben sadece ah keşke olsaydı diyorum bir numara yok hissede. Otomobil şirketleri euro zammı yapmaya başlamışlar. Oto satışları azalır kar marjları artar. Bu Sene ticari araçlar haricinde tüm bölgelerde kış lastiği uygulaması, 3-4 yıldır otomotiv patlaması yaşayan ülkenin lastik miadlarida bu yıl dolduğunda, dış piyasadan alınan lastikleré uygulanan vergi ile bir miktar destekleyeci olacaktır dengeleme anlaminda. Hem brısa fabrikasıda bu öngörü ile bu yıl açıldı kanımca. İç piyasada maliyetler her nekadar artsada insanimiz arabaya km yaptırmaktan vazgecmiyor. Ytd.
Endonezyadaki kapasite artışı 2017 son çeyreğinde tamamlanmıştı 1. Çeyrekte katkısını göreceğiz diye düşünüyorum.
Brisa, Aksaray fabrikası faaliyette giderek kapasitesi de artacak. Az da olsa etkisini görmeye başlarız bu dönem.
Eylül Ekim gibi İzmit fabrikasındaki ek kapasite artışı da yansıyacak. Yıl sonuna etkisini görürüz.

İşlerin yolunda gitmesi halinde Bunların satış artışına etkisi mutlaka olacaktır. Ancak asıl etkiyi kompozitteki gelişmeler belirleyecek. Şirketin piyasa değeri artacaksa buradan gelecek ciro artışı ile artar. Büyük sözleşmelerle artar. Kord bezi ve İpliğin ekmeğini çok yedi. Buradan zaten geliyor. Şirket dönüşecek ancak uzun yıllar alacak.