Alıntı Originally Posted by alanzo Yazıyı Oku
Ben geçen yıl burada göndermiştim toplantı tutanaklarını. Jim farley ve cfo, şirkette maliyet azaltıcı çalışmalar ve iyileştirmeler ile ilgili tamamen bir dipsiz kuyu gibi herşeyin boşa gittiğini , hantallıktan ötürü kar marjlarının düzelmediğini, elektrikli işinin Ford için tam bir batak olduğunu, o yüzden elektrikli modellerin bilançosunun ayrılacağını itiraf ediyorlardı. Bulabilirsem tekrar göndereyim

Ford motor ile froto:
Kısmen haklısın ayrı şirketler gibi dursada, froto nun yuzde 41 i Ford Motor un.Koç larda çok başarılı değilller. Arçelik koç holding e bağlı olmasa çoktan kapamıştı birkaç fabrikasını (bu arada gerçekten de kapıyorlar) hele elektrikli işin de işler çok daha beraber yürüyordur. Çünkü Ford motor nereden sağlıyorsa elektrikli komponentlerini froto da oradan sağlıyordur.

Size tavsiyem ACEA adlı kuruluşun yayınladığı EU + GB + efta ülkelerinde araç satış rakamlarına bakın. Ford her ay, her sene durmaksızın pazar kaybediyor. Bu yakında froto ya da sirayet ederse şaşırmam. Beğenmediğimiz Toyota vw uçuyor.
Tüm bunları düşündüğümüzde iyi mi yönetiliyor

https://www.acea.auto/pc-registratio...ric-sales-5-4/
Alanzo kardeşim sapla samanı karıştırıyorsun... Frotonun yatırımlarıo gayet karlı..kriz dönemlerinde bile kar marjları çok düşmüyor... Ford motor companynin ise yerde sürünüyor.... Aynı kefeye koyma.. Ha bozulursa , duygusal değilim satar çıkarım..Ama şu nanda bir sorun yok.