Sayfa 504/660 İlkİlk ... 4404454494502503504505506514554604 ... SonSon
Arama sonucu : 5275 madde; 4,025 - 4,032 arası.

Konu: FROTO - Ford Otosan

  1. #4025
     Alıntı Originally Posted by Mathias Yazıyı Oku
    Slogancılar gazcılar falan filan lar kayıplarda ? Neden yazılmıyor. Bir dönem idi öyle geçti mi.? Ne oldu. ? Birde sayfa sayfa KY modunda amaaaaaa aracı kurum analisti pozunda yazan birisi vardı ? O da kayıplarda. Ne oldu iş yerinde pozisyonu falan mı değişti o arkadaşında?
    Ben onlar sayesinde sattım kurtuldum

    Bu kadar goygoy boşuna değildi elbet, köprüden önce son çıkışı yakaladık neyse ki.

  2. Temel analiz diye bir şey var.
    Herkes kendi temel analizini öğrenip sağa sola danışıp güvendiği kişilere öylr yatırım yapmalıdır.
    Ytd

  3.  Alıntı Originally Posted by Siesta Yazıyı Oku
    Ben onlar sayesinde sattım kurtuldum

    Bu kadar goygoy boşuna değildi elbet, köprüden önce son çıkışı yakaladık neyse ki.
     Alıntı Originally Posted by uzunvade87 Yazıyı Oku
    Temel analiz diye bir şey var.
    Herkes kendi temel analizini öğrenip sağa sola danışıp güvendiği kişilere öylr yatırım yapmalıdır.
    Ytd
    Bizde mi satalım? Üstelik te harika bir aralık iç pazar satışı ve muhteşem aralık ayı ihracatı. Alırken de satarken de temel analiz ve zaman faktörünü gözönüne almalıyız. Kar marjı biraz düşük olsada satışlar harika. Ayrıca son çeyrek her zaman kar marjını yükseltecek şekilde yüksek kar geliyor. Artık son çeyrekte mühendislik ücretini yoksa yatırım harcamaları karşılığı araç başına ödeme mi alıyorlar bilemiyorum. Umuyorum geçen yılın biraz altında olsada yaklaşan miktarda kar gelir. Beklentiler 38 milyar civarı galiba. Bence 40 milyarı geçeriz.

  4. #4028
     Alıntı Originally Posted by Siesta Yazıyı Oku
    1.2milyonla rekor kirilan yilda bile
    13bin focus, 9bin puma
    Diger fordlar listeye bile girememis..

    2025'te focus da bitecek... kalacak pumaya

    En çok satan 40 model listesinde mercedes, bmw, audi, kia... hiçbiri yok

    Öte yandan bakiyorsun, en çok satan araba egea 59000+26000=85bin adet satmış.
    Egeanın da son senesi....
    Stellantisin umurunda degil

    Yerine bir şey gelecek mi o da belli degil.

    Eski üreticileri , hadi japonlari hariç tutayim, hepsini toplu mezara gömecekler. Oyle bir veda edecekler ki kimse de rahmetle anmayacak

    selam

    çok sert bir yazı olarak algıladım. doğruluk payı yok mu tabii ki var.

    fordun başarısı ticari araç olarak söyleyim. romanya da cabası.

    elektrik bi anda hepsini toplu mezara gömer mi çin hepsini bitirir mi anında ???? böyle olacağını sanmıyorum.

    dönüşümün bu kadar ani bu kadar çabuk ve hemencecik olabileceğini de düşünmüyorum.

    bizim değil hiç bir ülkenin bu kadar büyük ve bu kadar geniş -ya da HAZIR diyelim -altyapı üretim iletim trafo anlamında elektrik yapısı olduğunu da düşünmüyorum.

    ford otosan ülkenin lokomotifi bir şirket. dönüşümü de en hızlı yapacak olan o olacaktır. bakalım ne olacak

    yıl sonu da 2000 TL gibi hayalim... 3,5 - 4 euro da temettü beklentim var.
    selamlar syg

  5. 2020-2023 yılları arasında koç hisseleri yatırımcısının yüzünü güldürdü...
    2024 yılı ise koç grubu hisselerinde maalesef hüsran oldu...
    2025 yılı nasıl geçer bilmem ama senenin ilk haftası iç karartıcı görüntü veriyor...
    Ali beyin futbola ayırdığı zaman belki de şirketleri ve hisseleri olumsuz etkiledi...
    Şirket eskiden borsadaki hisselerini yakından takip eder, olumsuz havalarda geri alım filan yapardı...
    Son zamanlarda yatırımcılarına ve hisselerine karşı böyle bir ilgi göze batmıyor...
    Acizane şahsi düşüncem, belki de yanılıyorumdur...
    Görüşlerim yatırım tavsiyesi değildir. Herkesin aklı kendine

  6. Froto da sanırım Toyota ile benzer çizgide ilerleyecek
    çünkü;
    Otomobilde devrim: Suyla çalışan aracın üretimine başlandı

    Japon otomobil devi Toyota, sürdürülebilirlik ve karbon nötrlüğü hedeflerine odaklanarak elektrikli otomobillerden farklı bir rotaya sapıyor. Şirket, geleceğin otomobillerini hidrojen teknolojisi üzerine inşa ediyor.

    Toyota’nın son açıklamasına göre, yeni hidrojen yanmalı motoru, otomobil endüstrisinde çığır açan bir döneme işaret ediyor. Bu teknoloji, daha uzun menziller ve hızlı yakıt ikmal süreleri sunarak sadece su emisyonu yaparak çevreci bir alternatif sunuyor.

    Toyota, Yamaha Motor işbirliği ile geliştirdiği hidrojen yakıtlı V-8 motoruyla dikkat çekiyor. Bu motor, 455 beygir gücü ve 398 tork üretirken, sadece 5 kg hidrojenle 485 km’ye kadar yol alabiliyor. Bu, sürücülere daha uzun menzil ve etkileyici performans vaat ediyor.

    Hidrojen teknolojisinin avantajları arasında daha hızlı yakıt ikmali süreleri ve sınırlı malzeme tedarikine duyulan ihtiyacın azalması bulunuyor. Bu özellikleriyle Toyota’nın hidrojen motoru, elektrikli araçlara umut verici bir alternatif sunuyor.

    Toyota’nın hidrojen yanmalı motoru neredeyse hiç CO2 emisyonu yapmazken, elektrikli araç bataryalarına göre daha az nadir metal kullanımıyla dikkat çekiyor. Şirket, bu teknolojiyi Corolla Cross H2 konsept otomobilinde başarıyla test ediyor ve 2025 yılına kadar 200 bin yakıt hücresiyle çalışan aracı yollara çıkarmayı planlıyor. (Panorama news)

    #toyota #yamaha

  7.  Alıntı Originally Posted by foton Yazıyı Oku
    Froto da sanırım Toyota ile benzer çizgide ilerleyecek
    çünkü;
    Otomobilde devrim: Suyla çalışan aracın üretimine başlandı

    Japon otomobil devi Toyota, sürdürülebilirlik ve karbon nötrlüğü hedeflerine odaklanarak elektrikli otomobillerden farklı bir rotaya sapıyor. Şirket, geleceğin otomobillerini hidrojen teknolojisi üzerine inşa ediyor.

    Toyota’nın son açıklamasına göre, yeni hidrojen yanmalı motoru, otomobil endüstrisinde çığır açan bir döneme işaret ediyor. Bu teknoloji, daha uzun menziller ve hızlı yakıt ikmal süreleri sunarak sadece su emisyonu yaparak çevreci bir alternatif sunuyor.

    Toyota, Yamaha Motor işbirliği ile geliştirdiği hidrojen yakıtlı V-8 motoruyla dikkat çekiyor. Bu motor, 455 beygir gücü ve 398 tork üretirken, sadece 5 kg hidrojenle 485 km’ye kadar yol alabiliyor. Bu, sürücülere daha uzun menzil ve etkileyici performans vaat ediyor.

    Hidrojen teknolojisinin avantajları arasında daha hızlı yakıt ikmali süreleri ve sınırlı malzeme tedarikine duyulan ihtiyacın azalması bulunuyor. Bu özellikleriyle Toyota’nın hidrojen motoru, elektrikli araçlara umut verici bir alternatif sunuyor.

    Toyota’nın hidrojen yanmalı motoru neredeyse hiç CO2 emisyonu yapmazken, elektrikli araç bataryalarına göre daha az nadir metal kullanımıyla dikkat çekiyor. Şirket, bu teknolojiyi Corolla Cross H2 konsept otomobilinde başarıyla test ediyor ve 2025 yılına kadar 200 bin yakıt hücresiyle çalışan aracı yollara çıkarmayı planlıyor. (Panorama news)

    #toyota #yamaha
    Hidrojen taşınması depolanmasını halledebilirlerse ona daha yatkın olur piyasa….
    Ytd

  8.  Alıntı Originally Posted by human01 Yazıyı Oku
    Burda nerde itiraf ediyor açıklsana bir? ne alaka?Birisi ford motor company biri ford otosan? Ne alaka?Ford otosandan bahsediyoruz sen ford motor bahsediyorsun... Aralarında ford otosanda ortaklıktan başka hiç bir bağ yok... Ford otosan kendi planlarını yapan ve yatırım fizibilitesini kendi hazırlayan bir kuruluş... ABD den örnek vermen de garip olmuş...Ford motor zararederken bu yatırımlardan ford otosan ciddi karlar etti...
    Ben geçen yıl burada göndermiştim toplantı tutanaklarını. Jim farley ve cfo, şirkette maliyet azaltıcı çalışmalar ve iyileştirmeler ile ilgili tamamen bir dipsiz kuyu gibi herşeyin boşa gittiğini , hantallıktan ötürü kar marjlarının düzelmediğini, elektrikli işinin Ford için tam bir batak olduğunu, o yüzden elektrikli modellerin bilançosunun ayrılacağını itiraf ediyorlardı. Bulabilirsem tekrar göndereyim

    Ford motor ile froto:
    Kısmen haklısın ayrı şirketler gibi dursada, froto nun yuzde 41 i Ford Motor un.Koç larda çok başarılı değilller. Arçelik koç holding e bağlı olmasa çoktan kapamıştı birkaç fabrikasını (bu arada gerçekten de kapıyorlar) hele elektrikli işin de işler çok daha beraber yürüyordur. Çünkü Ford motor nereden sağlıyorsa elektrikli komponentlerini froto da oradan sağlıyordur.

    Size tavsiyem ACEA adlı kuruluşun yayınladığı EU + GB + efta ülkelerinde araç satış rakamlarına bakın. Ford her ay, her sene durmaksızın pazar kaybediyor. Bu yakında froto ya da sirayet ederse şaşırmam. Beğenmediğimiz Toyota vw uçuyor.
    Tüm bunları düşündüğümüzde iyi mi yönetiliyor

    https://www.acea.auto/pc-registratio...ric-sales-5-4/

    Bu arada senin yazdıklarına bakarsan froto nun kar marjı %10 dan %5 e düşmemişte yüzde15 çıkmış sanırsın. İyi yönetiliyor ya..

Sayfa 504/660 İlkİlk ... 4404454494502503504505506514554604 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •