Sayfa 24/86 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon
Arama sonucu : 686 madde; 185 - 192 arası.

Konu: KRDMA - Kardemir A

  1. Karabük Demir ve Çelik İşletmeleri (KARDEMİR) A.Ş. 1 Kasım’da genel kurul toplantısını yapacağını duyurdu.
    KARDEMİR A.Ş. tarafından Kamuyu Aydınlatma Platformu’na (KAP) yapılan açıklamada, yeni yönetim kurulunun belirleneceği genel kurulun 1 Kasım Çarşamba günü saat 14.00’te yapılacağı bildirildi.
    Fabrika tarafından KAP’a gönderilen açıklamada, "A grubu hisse sahipleri, B grubu hisse sahipleri ve D grubu hisse sahipleri ayrı ayrı olmak üzere Kardemir Eğitim ve Kültür Merkezi - KARABÜK adresinde aynı tarihte genel kurul toplantı saatinden önce saat 10.00’da toplanarak Yönetim Kurulu Üyeleri adaylarını belirleyeceklerdir. 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu’nun 415. Maddesinin 4. Fıkrası ve 6362 sayılı Sermaye Piyasası Kanunu’nun 30. Maddesinin 1. Fıkrası uyarınca genel kurula katılma ve oy kullanma hakkı, pay senetlerinin depo edilmesi şartına bağlı değildir. Şirketimiz Yönetim Kurulu tarafından genel kurul günü Merkezi Kayıt Kuruluşu A.Ş.’den sağlanan ’pay sahipleri listesi’ dikkate alınarak oluşturulan hazır bulunanlar listesinde adı yer alan pay sahipleri Genel Kurula katılabilirler. Merkezi Kayıt Kuruluşu üzerinden sağlanacak olan Genel Kurul Pay Sahipleri listesinde adı yer alan ortaklarımız kimlik göstererek Olağanüstü Genel Kurul toplantısına fiziken katılabileceklerdir. 6102 sayılı Türk Ticaret Kanunu’nun 1527. Maddesi uyarınca ortaklarımız Genel Kurula fiilen iştirak edebilecekleri gibi elektronik ortamda da iştirak ederek oy kullanabileceklerdir. Toplantıya elektronik ortamda katılmak isteyen pay sahiplerimizin veya temsilcilerinin 28 Ağustos 2012 tarih ve 28395 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan ’Anonim Şirketlerde Elektronik Ortamda Yapılacak Genel Kurullara İlişkin Yönetmelik’ ve 29 Ağustos 2012 tarih ve 28396 sayılı Resmi Gazetede yayımlanan ’Anonim Şirketlerin Genel Kurullarında Uygulanacak Elektronik Genel Kurul Sistemi Hakkında Tebliği’ hükümlerine uygun olarak işlemlerini tamamlamaları gerekmektedir. Aksi halde toplantıya iştirak etmeleri mümkün olmayacaktır. Toplantıda bizzat hazır bulunamayacak ortaklarımız aşağıda örneği yazılı vekaletname ile kendilerini temsil ettirebileceklerdir. Sermaye Piyasası Kurulu’nun ’Vekaleten Oy Kullanılması ve Çağrı Yoluyla Vekalet Toplanması Tebliği’nde (II-30.1) öngörülen hususları da yerine getirerek, imzası noterce onaylanmış vekaletnamelerini veya vekaletnameleri ekine koyacakları noter huzurunda düzenlenmiş imza beyanını ibraz etmeleri gerekmektedir. Tüzel kurum ve kuruluşların temsilcilerinin yetki belgelerini getirmeleri gerekmektedir" ifadelerine yer verildi.

  2. #186
     Alıntı Originally Posted by Tarık Yazıyı Oku
    sizce olumlumu birde filyos limanı üst yapı ve işletimi bakımından ne gibi artılar olabilir
    Bürokratik işlerde Kardemir'in önünün açılması için avantaj olabilir. Kardemir TCDD ile yoğun ticari ilişkileri var. Burada tıkanıklıklar artık daha kolay halledilir herhalde.
    TCDD Kardemir'in demir cevherini kırılacak eşya kategorisinde taşıyormuş ve hali ile biraz pahalı oluyor. Bu konuya bir el atsalar Kardemir'in nakliye masrafları biraz düşer.
    Kardemir Filyos limanı işletmeciliğine talipti. Hala o talebi devam ediyorsa Kardemir için iyi olabilir. Liman trafiğinde oluşacak olan yükün çoğunluğu Kardemir'in malı olacak. Bu durum Kardemir için bir avantajdı zaten...
    Bir başka husus Kardemir'in vagon imalatı ve demiryolu nakliye işletmeciliği planlaması vardı. Bu plan hala devam ediyorsa Kardemir açısından bürokratik engellerin daha kolay aşılması konusunda faydası olabilir....
    Ama yönetimde siyasilerin yoğun yer almasının dezavantajları da olabilir.
    Sektörü ne kadar biliyorlar o da önemli tabi ki..
    Ne diyelim? Allah hayırlı eylesin....

    ..........

    Kardemir'in TÜBİTAK destekli KBÜ ile yaptığı ARGE ürünü mantarı sertleştirlmiş ray üretiminde sona gelinmişti ve üretim safhasına geçilmişti.
    Şimdi de bu ürünlerin TSI standartizasyonu da yapılmış. Satışı da başlayacak demektir. Bu ürün demiryollarının kurp olan ve rayların aşınmaya daha çok çok maruz kaldığı kısımlarında kullanılıyor. Daha önce Türkiye'de üretilmediğinden ithalat yapılıyordu. Kardemir bu ürünün ithalatından dolayı ülkenin döviz kaybının önüne geçmiş olacak....
    https://www.kardemir.com/Liste.aspx?...0233&Lng=tr-TR
    Son düzenleme : sar; 04-10-2017 saat: 10:29.

  3.  Alıntı Originally Posted by sar Yazıyı Oku
    Bürokratik işlerde Kardemir'in önünün açılması için avantaj olabilir. Kardemir TCDD ile yoğun ticari ilişkileri var. Burada tıkanıklıklar artık daha kolay halledilir herhalde.
    TCDD Kardemir'in demir cevherini kırılacak eşya kategorisinde taşıyormuş ve hali ile biraz pahalı oluyor. Bu konuya bir el atsalar Kardemir'in nakliye masrafları biraz düşer.
    Kardemir Filyos limanı işletmeciliğine talipti. Hala o talebi devam ediyorsa Kardemir için iyi olabilir. Liman trafiğinde oluşacak olan yükün çoğunluğu Kardemir'in malı olacak. Bu durum Kardemir için bir avantajdı zaten...
    Bir başka husus Kardemir'in vagon imalatı ve demiryolu nakliye işletmeciliği planlaması vardı. Bu plan hala devam ediyorsa Kardemir açısından bürokratik engellerin daha kolay aşılması konusunda faydası olabilir....
    Ama yönetimde siyasilerin yoğun yer almasının dezavantajları da olabilir.
    Sektörü ne kadar biliyorlar o da önemli tabi ki..
    Ne diyelim? Allah hayırlı eylesin....

    ..........

    Kardemir'in TÜBİTAK destekli KBÜ ile yaptığı ARGE ürünü mantarı sertleştirlmiş ray üretiminde sona gelinmişti ve üretim safhasına geçilmişti.
    Şimdi de bu ürünlerin TSI standartizasyonu da yapılmış. Satışı da başlayacak demektir. Bu ürün demiryollarının kurp olan ve rayların aşınmaya daha çok çok maruz kaldığı kısımlarında kullanılıyor. Daha önce Türkiye'de üretilmediğinden ithalat yapılıyordu. Kardemir bu ürünün ithalatından dolayı ülkenin döviz kaybının önüne geçmiş olacak....
    https://www.kardemir.com/Liste.aspx?...0233&Lng=tr-TR
    teşekkürler sn sar

  4. #188
    Çin bu ayın 15'inden itibaren demir çelik üretimini düşürmeye başlayacak. Hava kirliliği kış aylarında Çin şehirlerinde had safhaya yükseliyor, hastalık ve ölümlere yol açıyor. Bu sebeble hava ve çevre kirliliğinin önemli sebeplerinden birisi olan demir çelik üretiminde bu sene kısıntı kararı aldılar. Cevher fiyatlarının son günlerde düşmesinin en başta grlen sebeblerinden birisi bu karar olsa gerek...

  5. #189
    spek küçük yatırımcıyı silkelemekle filan uğraşmıyor sağolsun.

  6.  Alıntı Originally Posted by sar Yazıyı Oku
    Çin bu ayın 15'inden itibaren demir çelik üretimini düşürmeye başlayacak. Hava kirliliği kış aylarında Çin şehirlerinde had safhaya yükseliyor, hastalık ve ölümlere yol açıyor. Bu sebeble hava ve çevre kirliliğinin önemli sebeplerinden birisi olan demir çelik üretiminde bu sene kısıntı kararı aldılar. Cevher fiyatlarının son günlerde düşmesinin en başta grlen sebeblerinden birisi bu karar olsa gerek...
    üretimi kısması fiyatı yükseltmezmi kıştan dolayı talepdede bir miktar düşüş olabilir

  7. #191
     Alıntı Originally Posted by Tarık Yazıyı Oku
    üretimi kısması fiyatı yükseltmezmi kıştan dolayı talepdede bir miktar düşüş olabilir
    Altyapı yatırımlarında da frene basacaklarmış.
    İç talebi azaltıp denge oluşması için olsa gerek.
    Gerçi bu sefer de işsizlik artar.

    Kirlilikle mücadele adına yaptıklarına göre, çelik üretimi kısıntısını entegre tesislerde yapacaklar besbelli
    Üretimin bir kısmını ark ocaklarına kaydırırlar belki....

  8. Takasbank nezdinde henüz yerine getirilmeyen bir
    yükümlülük dolayısıyla oluşan temerrüt açığını kapatmak üzere KRDMA.TE pay
    sırasında temerrüt alışı yapılacaktır. Temerrüt alışının takası BUGÜN
    (10/10/2017) gerçekleşecektir. SATIŞ emirlerinizi ilgili pay sırasına
    girebilirsiniz. (Miktar: 17,257.00 adet)

Sayfa 24/86 İlkİlk ... 1422232425263474 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •