TEK ÇIKIŞ YOLU YURTDIŞI
Perakende markalarının toplam satışlarının yüzde 58'ini İstanbul ve Ankara'da yaptığını, Anadolu'da ise her ilin en fazla 2 AVM'yi kaldırabildiğini aktaran Kiğılı, Türkiye'deki bazı illere gereğinden fazla AVM açıldığını vurguladı. “Adam gitmiş Konya'da 4'üncüyü, Gaziantep'te 5'inciyi açıyor. Memleketin parasına yazık†diyen Abdullah Kiğılı tek çıkış yolunun yurtdışına açılmak olduğunu sözlerine ekledi. Derimod Başkanı Ümit Zaim de A ve B grubuna hitap eden markaların 2.5 milyon kişilik bir nüfusa satış yapabildiğine işaret ederek, artık kendileri için Türkiye'de büyüme imkanının kalmadığını anlattı. Zaim, “Demek ki A-B grubuna satış yapan firmaların büyümesi bitmiş vaziyette. Deniz bitti ama Türkiye'de hâlâ B-C ve D grubuna satış yapan firmaların değişme imkanı var. Bizim gibi firmaların önünde iki yol var. ABD'de bir sürü marka iç bölgelere alt markalarla giriyor. Outlet gibi kalan ürünler değil de alt marka yaratıyorlar. Biz de ya Anadolu'ya alt markalarla gireceğiz ya da Balkanlar'a gideceğiz†diye konuştu.
yukarıdaki link te ümit zaim in yazısını alıntı yaptım..
yurt içi bizim için büyüme bitti demiş.. daha önceleride yurt içi büyümeyi bitirince ortak aramaya başlayacağız demişti... bu zor zamanda doğru adımlar atmasını temeni ediyoruz...



Alıntı yaparak yanıtla
aksesuara gir,,,, yap bir ekip,,,, 
Yer İmleri