Alıntı Originally Posted by Egeli Yazıyı Oku
Satışların aynı kalacağını düşünmüyorum. Tüketici aynı ürünün muadiline yönelecek veya hiç tüketmeyecek. Marka süt sıradan süte, sıradan süt sokak sütüne dönecek.

En basitinden yemek satan yerler sürekli şirketlerin verdiği günlük yemek fiş miktarını takip ederler fiyat zamları buna göre yapılır. Ancak çalışan kendini risk halinde hissederse evden getirme yoluna gider. Buda bırakın zam yapmayı getiriyi bile sıfırlar.

Tüketim yavaşladığında kazanan olacağını düşünmüyorum.


iPhone cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
aynı fikirdeyim insanlar kaliteden ve alışkanlıklarından ister istemez taviz verecektir dolar şu kadar oldu yap zammı bu kadar oldu yap zammı ile olacak iş değil bir yerde kilitlenir mesela gazeteler zam yapmaya başladı bir gazete 5 tl olursa kim alabilir maliyetin artsa bile bu fiyata satamazsın mecburen şirketler verimliliğe önem verecek istihdam reklam giderleri vb gibi konularda tasarrufa gitmek zorunda kalacak her dolar artışında yap zammı kebap 100 tl olsun bu sürdürülebilir değil ! Sağlıklı bir ekonomi için enflasyonun kontrol altına alınması hayati önem taşır