Sayfa 900/1001 İlkİlk ... 4008008508908988999009019029109501000 ... SonSon
Arama sonucu : 8001 madde; 7,193 - 7,200 arası.

Konu: Viop - XXIX

  1. Çin'den pahada ağır yükde hafif mallar geliyor, havaleli eşyalar gönderiliyor gibi, ithalat da azalınca konteyner yetmemeye başlamış.

    Faizler düşük olsa konteyner işletmeciliği AVM işinden daha karlı olabilir.

    >>>>>>>>>>>

    Çin'e yönelik boş konteyner bulunamaması nedeniyle navlun fiyatları yüzde 150 oranında artış gösterdi. Bu durumun sebebi döviz artışı nedeniyle Çin'den yapılan ithalatın azalması. İthalattaki azalma böylece ihracatı da etkiledi ve artan navlun fiyatları nedeniyle ihracat zorlaştı.

    Boş konteyner sorunun bir diğer nedeni de 2020 yılı Mart ayından bu yana hatlarda yaşanan sayısız sefer iptalleri ve ekipman pozisyonlandırmada düzensizlikler oldu. Çin diğer ülkelere nazaran kendini daha hızlı toparlayınca Çin’in ekipman ihtiyacı tahmin edilenden daha hızlı bir şekilde arttı. Ayrıca yaklaşan yeni yıl sebebiyle Doğu-Batı eksenindeki artan ekipman ihtiyacı tüm büyük hatların boş ekipmanlarını özellikle Çin limanlarına pozisyonlandırmasına yol açtı. Ekipman sorunlarının 2021 yılı Mart ayına kadar devam edeceği tahmin ediliyor.

    Transmedyahttps://www.transmedya.com/lojistik/cin-e-gidecek-bos-konteyner-bulunamayinca-fiyatlar-iki-katina-h14816.html
    Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
    "Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."

  2.  Alıntı Originally Posted by Ayasofya 2005 Yazıyı Oku
    Vakıfbank dan baktım brüt %30 a geliyor yıllık maliyeti.
    Bankalar serbest bırakıldı gibi, 1980'den sonra serbest faiz sistemine geçilmişti, o dönem geri gelmiş olabilir.

    Büyük şirketler yurt dışından vs döviz ile borçlanabiliyor, küçük şirketler ihracatçı değil ise TL kredi alabiliyor.
    Tüm yorumlarım asla/zinhar alım veya satım tavsiyesi değildir.
    "Zayif devamli adalet ister, halbuki bu kuvvetlinin umurunda bile değildir."

  3. pastaya baktım,
    pasta lideri pastada yok.
    yani bitlikoyunda dört de bir indirilmi fiyatların olduğu bir piyasada,
    ne oluyoruz kabilinden bekleme moduna geçmesi normal.
    ama bofalo işlem yapmış, en iyi alıcı, en azından görüntüde.

    yarın kesenin ağzını açmazsa, sistemler çalışacaktır.
    sonra teknikçiler,
    sonra taktikçiler,
    ahçı bahçıvana,
    bahçıvan uşağa.
    teb de kenardan seyretmeye devam etmez herhalde.
    Yatırım tavsiyesi değildir.

  4. şu an ajanslar
    dünya basını
    press ler
    Mesut Özil in

    Türkiye nin en büyük camiası Fenerbahçe

    İspanyada Real Madrid neyse , Türkiye de Fenerbahçe o dur
    Fenerbahçeliyim

    Türk dizilieri ile ilgili açıklamalarını

    son dakika olarak geçiyor

    Milyar avro reklam versen yapılamayacak ülke ve Fenerbahçe tanıtımını tek başına yapıyor

    Mesut Özil

    Tebrikler

  5. #7197
    CiciBebe Guest
    Tavan %20 kararı ne zaman belli olacak bilen var mı

  6. #7198
    Sayın şahit;konuyu biraz açabilir miyiz?boğa yerine bahçıvan mı geldi?Ytd

  7.  Alıntı Originally Posted by ariston Yazıyı Oku
    Çin'den pahada ağır yükde hafif mallar geliyor, havaleli eşyalar gönderiliyor gibi, ithalat da azalınca konteyner yetmemeye başlamış.

    Faizler düşük olsa konteyner işletmeciliği AVM işinden daha karlı olabilir.

    >>>>>>>>>>>

    Çin'e yönelik boş konteyner bulunamaması nedeniyle navlun fiyatları yüzde 150 oranında artış gösterdi. Bu durumun sebebi döviz artışı nedeniyle Çin'den yapılan ithalatın azalması. İthalattaki azalma böylece ihracatı da etkiledi ve artan navlun fiyatları nedeniyle ihracat zorlaştı.

    Boş konteyner sorunun bir diğer nedeni de 2020 yılı Mart ayından bu yana hatlarda yaşanan sayısız sefer iptalleri ve ekipman pozisyonlandırmada düzensizlikler oldu. Çin diğer ülkelere nazaran kendini daha hızlı toparlayınca Çin’in ekipman ihtiyacı tahmin edilenden daha hızlı bir şekilde arttı. Ayrıca yaklaşan yeni yıl sebebiyle Doğu-Batı eksenindeki artan ekipman ihtiyacı tüm büyük hatların boş ekipmanlarını özellikle Çin limanlarına pozisyonlandırmasına yol açtı. Ekipman sorunlarının 2021 yılı Mart ayına kadar devam edeceği tahmin ediliyor.

    Transmedyahttps://www.transmedya.com/lojistik/cin-e-gidecek-bos-konteyner-bulunamayinca-fiyatlar-iki-katina-h14816.html
    Global ticaret yapan bir firmanın satış departmanında görevli birisi olarak şunu söyleyeyim. Çin'den Türkiye'ye gelecek bir adet 40" konteyner fiyatı normal şartlarda USD1800 iken şuan bu fiyat USD8500 civarındadır. Söylenildiği gibi mart ayından itibaren konteyner fiyatları düşecektir.

  8.  Alıntı Originally Posted by ariston Yazıyı Oku
    Aktif rasyo oranı kuralı kakmış olması lazım, sürekli bankalardan kredi teklifi geliyor size özel %1,79 diyorlar, Üzerine KKDF, BSMV vs oluyor.

    Bireysel krediler kobi kredilerine göre daha az riskli olabilir, öte yandan bunu alan nasıl ödeyecek belli değil.
    Bireysel kredilerde, kredinin ödenmemesi durumunda vatandaşın tepesine çok iyi biner bankalar ve o parayı faiziyle kanırta kanırta alır. Esas sıkıntı kurumsal kredilerde. Mevcut mevzuat ve kanunlara göre, bir firma kötü niyetli ise o krediyi ödememek için seksen takla attırır, en son noktada ben haklı sebeplerle battım der, firma ortaklarının da üstünde mal kalmayacağı için bankalar beş kuruş alamaz.

Sayfa 900/1001 İlkİlk ... 4008008508908988999009019029109501000 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •