
Originally Posted by
sensitive
döviz ; döviz açığı , döviz kredisi çeken, döviz borcu olan şirketlerin ense kökünde boza pişiriyor resmen
Allah dövizle borçlanan şirketlere güç kuvvet kolaylık versin , ne diyelim
döviz artısı olan şirketlerde, yarım dönüm bostan modunda
son bilançolara göre
Net te (Döviz Varlıklar- Döviz Yükümlülükler)
döviz borcu/DÖVİZ açığı çok olan bazı şirketler
thy : - eksi 80 milyar TL
pegasus: - eksi 5.7 milyar TL
sasa: - eksi 4.9 milyar TL
fordoto: - eksi 4.9 milyar TL
petkim: - eksi 1.4 milyar TL
thyao mr erdoğan ın hırsları uğruna filosunu gereksiz aşırı büyüttü, fizibilite yapmadan ve istanbul havalimanı garabetine çok güvenerek. finans merkezi nasıl saçma ve temelsiz bir hayalse "dünyanın en büyük havalimanı" üzeirnden gurur kasmak tam da ilkel ve betoncu bir zihniyetin ürünü, üstelik Atatürk havalimanı gibi çalışan sorunsuz 90 milyon yolcu kapasiteli bir havalimanını yokettiler.. ekonomi ve verimlilik anlayışları SIFIR..
listedeki froto döviz konusu operasyonel birazda. döviz işlemlerini yönetmesinde bir sıkıntı olmamalı.
froto verimlilik açısından güzel bir örnek. gölcük fabrikasına limana yanaşan gemi binek otoları indirirken dönüşte ticari araçları yüklüyor diye düşünebiliriz. dünyada öne çıkmış bir fabrika.. eskişehirde destekleyici fabrikayla beraber düşünmek lazım.
It is not because things are difficult that we do not dare, it is because we do not dare that they are difficult. (Seneca)
Yer İmleri