Üstat, 300 liraya gitti ama F/K'sı 3. Yani enerjiler gibi 40-50 F/K'lardan işlem görmüyor. 2024'te otomotiv satışlarının agresif düşme ihtimali nedeniyle bu kadar ucuz fiyatlanıyor. Doas'a kimse pahalı diyemez. Bu fiyatlarla 2024 temettü verimliliği %25 olabilir. Buradan pozisyon açan 4 senede pozisyon açtığı maliyet kadar temettü alabilir. Sizin de belirttiğiniz gibi DGGYO'nun bilanço etkisini göreceğiz. Ben elektrikli ID'lerin Türkiye'de satışa çıkmasını bekliyorum. Şirket en son Ocak-Şubat gibi ön sipariş almaya başlarız, Nisan'da teslimatlar başlar demişti. Şarj istasyonu şirketi kurdular ve bu şirket ne yapıyor anlatmaları lazım. Hafta sonu Antalya - Ankara yaptım. Antalya gibi büyük bir şehirde doğru dürüst şarj istasyonu yok. En azından bir akaryakıt dağıtım şirketi ile anlaşıp bir projeksiyon sunmaları lazım. Katalizör etkisi yaratır.




Alıntı yaparak yanıtla
Yer İmleri