Sayfa 531/905 İlkİlk ... 31431481521529530531532533541581631 ... SonSon
Arama sonucu : 7240 madde; 4,241 - 4,248 arası.

Konu: EGGUB - Ege Gübre

  1. 2002 yılında İzmir limanına 1,5 milyar dolar değer biçildiğinde aliağada ve Türkiye’nin birçok yerinde doğru düzgün liman yoktu..şu an için o kadar parayı kimse vermez. Nemport ta Msc nin diğer limanı asyaport gibi aktarma limanı olmuş kapasite 1,7 milyon teu ya çıkmış.Burda gelen yükleri fazla artırılamaıcağı için aktarma işini Ege gübre de yapmak durumunda.geri liman sahasını genişletmek için gübre tanklarını kaldırma kararı aldılar. Bir an önce liman uzatma başlanıp bitirilmeli yoksa bölgedeki rekabet çok fazla..
    Ege gübrenin bundan sonra tek kozu büyük gemileri çekme durumu olabilir..yoksa. Düşük ücret düşük kar marjıyla ne vinç alabilirsin ne de rekabet edebilirsin ..1,5 sene sonra yaptığı elleçleme 3 katına çıkarsa o zaman 700-800 milyon dolar lık değere ulaşabilir..
    Şimdilik küçük bir limanız..

  2. Büyük bir limanız ve henüz inşaat halinde 2015 yılında Socar terminal e goldman sachs 7 sene sonra halka arz etmek üzere 1 milyar dolar değer üzerinden ortak olmuştu temelden yani bitmiş hali ve halka arz değeri herhalde milyarlarca dolar olur Socar terminal in ama blz yüzme mesafesi 123 milyon dolar bırakın emsalleri küçük limanı büyük limanı Alsancak ı an itibari ile mevcut borsa değeri çöp fiyatı liman hiç yok borsada Eggub hiç limanı olmamış yokmuş fiyatlamasında bu hayatı. Olağan akışına fizik ekonomi vs tüm bilimlere aykırı böyle gizli kalmış keşfedilmemiş borsa tarihinde yok düşünsenize liman alacaksınız ilanlara bakacaksınız bir bakacaksınız sahibinden satılık liman ama adı Eggub aslında limanı var ama fiyatı 2008 deki liman daha temeli bile atılmamış iken ki değeri ne düşünürsünüz hazine bulmuş gibi dimi şimdi patrona deseniz ya borsada böyle sizde satın sizce patron satarmı zaten bu soruya kahkaha ile güldü o satmaz ama kim satıyor da düşüyor 16 sene önceye geri döndü fiyatı zaman yolculuğu bilim kurgu filmlerinde olur adeta bu normal değil yok kapasite yok bilanço ya arkadaş 123 milyon dolar sizce neyi temsil ediyor Arkas a msc yin yang vs sorun bir bu liman kaç milyar dolar veya Çinliler uzmanı sorun onlara onlar siz beğenmiyorsunuz mevcut haline bile hayran kalmış yeni kapasite gündemde bile değilken bu iskonto çok büyük potansiyel demek keşfedebilene

    İzmir’deki konteyner limanlarının kapasiteleri

    Liman Kapasite (bin TEU)

    -------------- --------------------------

    TCDD İzmir 1.000

    Nemport 750

    Ege Gübre 1.000

    Socar Terminal 1.500

    Toplam 4.250

  3. Bizim borsamızda manüplatif düşük sermayeli şirketler hariç değerleme 10 yıllık faaliyet karı ile oluyor yatırımın geri dönüş süresi açısından sektör büyümede önü açıksa liman işinde büyüme zor fakat getirisi ve marjı istikrarlı olabilir.patron satsın o zaman hisseleri 1.5 milyar dolar ediyorsa ,banka banka yatırım için borç arayacağına yüzde 2 sini satsa limanı büyütür.petkime de o kadar verdiler Amerikalılar ama o kadar geri dönüşü olmuyor.bunlar teknoloji hisse si değil ki bir yazılım ile çok para kazanılsın

  4. Mevcut borsa değeri içinde liman yokki olmayan bir değeri tartışmaya gerek yok ortada bir liman var bu limanın ne geçmişi ne geleceği fiyatların içinde yok açın grafiği bakın 2008 yılı değerleri o zaman lar liman ortada yok dünyaya gelmemiş doğmamış bir bebek iken şu anda sene 2024 olaya bak bu aralıkta uluslararası kabul görmüş Çinliler hayran kalmış Aliağa stratejik İpekyolu hattı dünya devleri konteyner için bu limanı terclh ediyor şu değeri bu değeri bırakın ortada bir liman var gerçek hayatta ama borsa dünyasında o liman Eggub mevcut borsa değerinde yok çünkü an itibari değeri geriye zaman içinde yolculuk a çıktık 16 sene önceye döndük liman o zaman daha doğmamış ana rahmlnde değil iken ki borsa değeri ne döndük öyle bir fiyat var ne teu su ne geleceği patronun bile en az Alsancak llmanından daha değerli hemde en az diyor dibi diyor ama bırakın Alsancak ı mevcut değeri bir gübre fabrikası nı temsil etmekten uzak bu olağanüstü sıradışı bilimdışı böyle bir şey yok yaşar ne yaşar ne yaşamaz glbş liman var yaşıyor büyüyor değerleniyor ama aksine 16 sene önce ye dönüyor dile kolay borsa değeri 16 koca yıl blr ömrü yaşanmamış sayan blr algı limanı şu anda hiç yokmuş fiyatlaması var olay bu

  5. #4245
    Bizim pilot patron, uçaktan paraşütle atlayıp direksiyonu yolculara bıraktı da bizim mi haberimiz yok.
    Yolcular da atlayan pilotu seyerediyorlar.
    [emoji23][emoji23]

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

  6. #4246
     Alıntı Originally Posted by aslanselim Yazıyı Oku
    Bizim pilot patron, uçaktan paraşütle atlayıp direksiyonu yolculara bıraktı da bizim mi haberimiz yok.
    Yolcular da atlayan pilotu seyerediyorlar.
    [emoji23][emoji23]

    SM-G610F cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Vallahi gene çaktılar hisseye ve yıllar sürsede toplayacağım defter değeri 7 üzerine atmadıkca satım yok.

    Bu günde aldım.

    Tuborg ne olacak orada bir çözülsün buna gömecem.

    Logo temettüleride gömecem.

    İnat ettim.

    Bir geçmişte 90 krş hisse toplardı bedelli bedelsiz bir boru hissesiydi 1994 de 90 TL ye satmıştı.

    Borusan menegam ıda 9 TL ye kadar topladı ve yıllarca süründü şimdi gülüyor.YTD.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
    YERLİ MALI YURDUN MALI HERKES ONU KULLANMALI

  7. Hem Bağfaş ta hem Ege gübre de çakıldılar, kolay değil, nasıl başardılar anlamıyorum, yıllar yıllar önce çok popülerdiler, hele Ege Gübre tam sopalık, dövizle para basan bacasız liman bile zararı kurtaramadı, yıllarca gübrede zarar yapıp limandan kazanıyorlardı, bu defa limanda da zarar yazdılar, bunlar nasıl yönetiliyor, yanı başındaki Nemport senden küçük bir limanken , büyüdü, demiryolu hattı döşetti, iskeleyi 2 ye çıkardı, şimdi potansiyelini % 100 artırdı, bizim ki ise sadece seyretti, o yüzden limanda da gemi yanaşma oranı azaldı gibi, nerden alırsan al zarar yazıyor, bu firmaya güvenmek son bilançodan sonra çok zor bence, beceriksizler.

  8. #4248
     Alıntı Originally Posted by MA01 Yazıyı Oku
    Hem Bağfaş ta hem Ege gübre de çakıldılar, kolay değil, nasıl başardılar anlamıyorum, yıllar yıllar önce çok popülerdiler, hele Ege Gübre tam sopalık, dövizle para basan bacasız liman bile zararı kurtaramadı, yıllarca gübrede zarar yapıp limandan kazanıyorlardı, bu defa limanda da zarar yazdılar, bunlar nasıl yönetiliyor, yanı başındaki Nemport senden küçük bir limanken , büyüdü, demiryolu hattı döşetti, iskeleyi 2 ye çıkardı, şimdi potansiyelini % 100 artırdı, bizim ki ise sadece seyretti, o yüzden limanda da gemi yanaşma oranı azaldı gibi, nerden alırsan al zarar yazıyor, bu firmaya güvenmek son bilançodan sonra çok zor bence, beceriksizler.
    Ticari Faaliyetlerden Brüt Kar (Zarar) 146.073.908
    FAALİYET KARI (ZARARI) 63.415.282
    Net Faaliyet Kar/Zararı 26.257.325
    Finansman Gideri Öncesi Faaliyet Karı/Zararı 81.004.229
    SÜRDÜRÜLEN FAALİYETLER VERGİ ÖNCESİ KARI (ZARARI) 38.759.680
    Sürdürülen Faaliyetler Vergi Geliri (Gideri) -167.705.239
    DÖNEM KARI (ZARARI) -128.945.559

    Eggub gördüğünüz gibi faaliyetlerinden dolayı zarar etmemiştir. Ertelenmiş vergi giderlerinin muhasebeleştirilmesi ve enflasyon muhasebesinin; mali yapısı ve özkaynakları güçlü bir çok şirkette bilançonun zayıflattığı gibi eggub da aynı durumdan dolayı müzdarip olmuştur.

Sayfa 531/905 İlkİlk ... 31431481521529530531532533541581631 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •