BYD nin fabrikasının bitmesine yakın liman işinin bağlanması lazım..fabrika da 2026 yılının başlarında faaliyete gireceğine göre en geç 2025 yılının sonlarında artık bir anlaşma haberi gelmeli...veya egegübre limanını halka arz edecek olursa da 2025 yılının ikinci çeyreğinde bunu kap ile duyurup çalışmalara başlamaları gerekiyor...arz ile byd ye bir pay satarak halka açılabilirler...patron halka açılmak ile ciddi de bir gelir elde eder..o gelir ile bağfasa tahsizli bedelli sermaye artışına da giderek bağfas şirketini kurtarmak isteyebilir...
ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et
patronun kardeş şirketi bağfas çok borçlu...işleri orada iyi değil..egegübreden elde edeceği gelir tam da patrona ilaç olur..bunlar ihtimallerdir arkadaşlar....ama dediğim gibi en geç 2025 yılının ortalarında artık somut kap haberleri düşmeli...düşerse ?? bizi ihya eder....
beklediğimiz ve umduğumuz haberler gelmez ise de karşımızda kapasitesi bir kaç artmış, bölge otomotiv sanayisinin yoğunlaşması ile işleri çok canlanmış bir egegübre elimizde kalır...bu bile egegübrede ciddi bir potansiyel sağlar...
ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et
ALLAH ım bana doğruyu doğru, yanlışı da yanlış olarak göster ve bana doğru ile amel etmeyi nasip et
Kapasite yatırım bitince en donanımlı liman olacak, kendi müşteri aramayacak, müşteri ayağına gelecek, şirketin arazi meselesini artık bir kenara bırakıp ticaret daha da canlanmaya başladıktan sonraki bilançolara odaklanmak lazım, patron etkisini de unutmamak lazım.
Yatırım Tavsiyesi Değildir.!!!
aliağa limanlarında eleçleme artmış.Aylık 200 nin teu elleçleme olacak.Ambarlı limanı seneye konteyner elleçlemesinde geçilebilir.seneye 2.5 miyon teu
Ege gübre limamının büyümesinin bu elleçlemeden yarı yarıya pay alabilir eğer büyük gemiler akın akın gelirse..
Tahtacı daha da beklerse elindeki maldan olabilir..
Yer İmleri