Alıntı Originally Posted by keko Yazıyı Oku
daha 4-5 yıl önce dahi limandan yıllıkta 10-15 milyon dolar karlar yapabiliyordu....bu günün tl olarak 340-510 milyon tl...o günden bu güne kapasiteler de artmış olmalı...çünkü gördüğümüz kadarıyla sürekli vinçler sipariş veriyor...gübre işinden tamamen çıkması faydalı olur...geçmişte bu sayfada yorumlar yazarken sürecin giderek gübreden çıkma, limana ise yoğunlaşma şeklinde ilerleyeceğini söylemiştim...yıllar sonra bu öngörüm bu günlerde gerçekleşiyor....

limanın uzatılması ,modern vinçlerin alınması,teu eleçleme kapasitesinin artacak olması , bölgeye gelen büyük şirketlerin oluşturacağı yoğunluk , karşımıza modern ve çok yüksek karlar yapabilen bir limanı çıkarıyor...süreç bu şekilde ilerliyor...bu güzel limana artık ortak alınır mı ?? satış yapılır mı ?? halka arz edilir mi ?? bilemiyoruz...sabırla sürecleri takip ediyoruz...
Aynen, zaten hep dediğimiz istikamette ilerliyor, gübre işi biraz da konjonktürel sebeplerden dolayı yük olmaya başladı ve ağırlık limana verilmeye başlandı, zaten liman genelde randevu ile çalışır, trafik takibi bile yapılabiliyor, pek boş olmuyor zaten.
Yeni kapasite artışı, bölgenin konum avantajları ve ticaretin canlanmasıyla senelikte o rakamları katlamalı.