Tahtacı bunu diyor;
https://youtube.com/shorts/cQPjQ06dC...qIIEG7Nw_TKxJA
Bu başlığı şu anda 28 kişi okumaktadır. (5 üye ve 23 ziyaretçi)
paslı çivi, 0634, 44147, a.teke61, Filozof
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
https://www.resimupload.org/images/2024/11/08/egeen.png
ilginç olarak resimi buraya yüklemiyor tıklayınca açılıyor bir bakın derim dimitri dostunuzun sizlere sunduğu muhteşem eser![]()
ALDIĞIM HİSSEYİ DÜŞÜRMEYE ÇALIŞANIN DEFTERİNİ DÜRERİM... YATIRIM TAVSİYESİ DEĞİLDİR...
Güzel okumalık bilgi;
Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri, üretim kapasitesini artırmak için yatırım yapıyor | Cummins Inc.
Cummins Haber Odası: İnovasyon, Teknoloji ve Hizmetlerimiz
Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri, üretim kapasitesini artırmak için yatırım yapıyor
03 Ekim 2024 Cummins Bileşenler İş Birimi tarafından,
Aktarma sistemi işleme
Cummins Inc.'in Bileşenler segmentinin bir parçası olan Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri (CDBS), 190 milyon doların üzerinde stratejik yatırımla hava diski frenleri (ADB'ler) ve arka akslar için üretim kapasitesini artırıyor. Bu yatırımlar, Cummins'in ticari araç sektöründeki gelişmiş fren ve aks çözümlerine yönelik artan talebi karşılama taahhüdünün altını çizmektedir. Sektör, geleneksel tambur frenlerine kıyasla gelişmiş durdurma gücü ve güvenlik dahil olmak üzere avantajlarıyla birlikte ADB'lere doğru önemli bir değişime tanık oluyor. ADB'lerin kabulünün Kuzey Amerika'daki Sınıf 8 kamyonlarında %70'un üzerine ulaşması bekleniyor.
Meritor® ürün teklifleri ile hava diski fren sektörünün önemli bir oyuncusu olan Cummins, bu pazar trendini yararlanmak için stratejik olarak konumlandırıldı. Yeniliğe ve kaliteye güçlü bir şekilde odaklanan Cummins, gelişmiş fren teknolojisinde öncü olmuştur. Şirketin ADB üretim kapasitesini artırmaya yönelik yatırımları, hızlanan müşteri talebini karşılamasını ve ADB pazarında lider konumunu daha da sağlamlaştırmasını sağlayacaktır. Cummins'in kapsamlı ADB portföyü, tek ve çift pistonlu teklifler içerir ve çok çeşitli ticari araç uygulamalarıyla uyumludur.
Dünyanın en büyük ağır hizmet kamyon aksları üreticisi olan Cummins, önden tahrikli ve tahriksiz aksların yanı sıra tek, tandem ve tridem arkadan tahrikli akslar dahil olmak üzere kapsamlı bir aks portföyü sunar. Yeniliğe odaklanan lazer odaklı Meritor® arka akslar, yük kapasitelerini artırarak ve yakıt maliyetlerini azaltarak daha fazla verimlilik sağlar.
"Son on yılda Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri, Kuzey Amerika'daki arka aks üretim kapasitesini Amerika Birleşik Devletleri ve Meksika'daki fabrikalarımızda %30 artırmak için önemli bir sermaye yatırımı yaptı. Ürünlerimize olan talebin artması ve 2025 ve 2026'de yaklaşan büyük satın alma öncesi pazarlar nedeniyle, 2026'ye kadar arka aks ağımıza ek kapasite eklemek için yatırım yapıyoruz." dedi Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri Başkan Yardımcısı ve Genel Müdürü Ken Hogan.
2022 Ağustos'ta, daha önce Meritor olarak bilinen Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri, insanlar ve gezegenimiz için daha iyi olan ekonomik olarak uygulanabilir dekarbonize güç aktarma sistemi çözümleri geliştirmek için Cummins tarafından satın alındı.
Önemli Yatırım Özetleri:
Hava diski fren kapasitesi: 33 milyon dolarlık bir yatırım, Cummins'in Kuzey Amerika hava diski freni üretim kapasitesini yaklaşık %75 artıracak. Öncelikle Monterrey, Meksika tesisine odaklanan bu yatırım, muhafaza, kaliper ve ayarlayıcı montajı için genişletmelerin yanı sıra operasyon şaftları ve tork plakaları için işleme operasyonlarını içerir. Yatırımın 2025'un ikinci yarısına kadar kurulması planlanıyor. Ayrıca, ProductionNEXT programının bir parçası olarak Cummins, hava diski fren üretimindeki yeniliği desteklemek için Galler'in Cwmbran kentindeki üretim tesisine 35 milyon dolar yatırım yaptı.
Arka aks kapasitesi: 55 milyon dolarlık bir yatırım, Cummins'in Kuzey Amerika Meritor arka aks portföyü üretimini 2025'ün ikinci yarısında yılda 50.000 ünite artıracak. Bu geliştirme, arka aks montajı, taşıyıcı tertibatı, braket kaynağı, dahili ısıl işlem, eğim dişli seti boş işleme, forging takımlama, taşıyıcı döküm işleme, diff bileşen işleme ve harici tedarikçiler için ek takımlama için ek kapasiteyi içerir.
Lojistik Merkezi lansmanı: Altyapı ve sistemlere yapılan 30 milyon dolarlık yatırım, Bir Depo Yönetim Sistemi ile birlikte Monterrey'de yeni bir Lojistik Merkezi'nin hizmete sunulacağını görecektir. Bu yatırım, Cummins'in Kuzey Amerika'daki artan ihtiyaçlarını desteklemeyi amaçlamaktadır.
Cummins'in üretim kapasitesi genişletmeye yönelik yatırımları, sektör 2025 ve 2026'de büyük satın alma öncesi pazarlara hazırlanırken kritik bir zamanda geldi. Şirketin stratejik yatırımları sadece mevcut talebi karşılamakla kalmayacak, aynı zamanda ADB ve arka aks pazarı segmentlerinde gelecekteki büyüme için de konumlandıracaktır.
"Sektör lideri Q+ tambur freni, EX+ ™ ™ hava diski freni ve Quadraulic™ hidrolik disk frenimiz dahil olmak üzere gelişen müşteri ihtiyaçlarımızı karşılamak için Kuzey Amerika'daki tüm temel fren teknolojilerine yatırım yapmaya kararlıyız. En son bakırsız düzenlemelere sürtünme malzemesi uyumunu, sürtünme aşınma algılama ve sürtünme azaltma sistemlerini içeren eksiksiz ve yerleşik bir frenleme ürün portföyüne sahibiz. EX+ ™ hava diski freni, mevcut olduğunda kamyon gösterge panellerine entegre edilmeye hazır ped aşınma algılaması ile bugün Kuzey Amerika pazarında zaten mevcuttur. Bir sonraki ürün sürümlerimiz, fren sağlığı izleme ve aşınma tahminlerini daha da geliştirmek için dijitalleşmeyi artıracaktır." diyor Kuzey Amerika Ticari Lideri Stefan Schaeffer.
ProductionNEXT
Cummins Aktarma Sistemi ve Fren Sistemleri'nin büyüme stratejisinin önemli bir bileşeni olan ProductionNEXT programı, daha çevik, verimli ve esnek bir küresel tedarik zinciri oluşturmayı amaçlamaktadır. Girişimler arasında Monterrey, Meksika'daki operasyonların yeni üretim hatları ve üretim seviyelerini artırmak ve operasyonları kolaylaştırmak için son teknoloji lojistik merkezi ile genişletilmesi; yüksek fazla mesai seviyelerini azaltmak ve kapasiteyi artırmak için Laurinburg, Kuzey Carolina'dan Oshkosh, Wisconsin'e iki üretim hattının devri; ve müşteri talebini karşılarken ve fazla mesaiye olan güveni azaltırken güvenliği ve genel ekipman verimliliğini artırmak için Morristown, Tennessee'de 3.000 tonluk yeni bir forging presi kurulumu.
ProductionNEXT kısa bir süre önce üç sahaya braket kaynağı, taşıyıcı ve aks montaj kapasitesi eklemek için 40 milyon dolarlık bir sermaye infüzyonu duyurdu (Fletcher, Kuzey Carolina; Asheville, Kuzey Carolina; ve Monterrey, Meksika), Cwmbran'daki hava diski freni üretimine 35 milyon dolarlık yatırıma ek olarak. Global Tedarik Zinciri Dönüşümü Kıdemli Direktörü Robert Frazier, ProductionNEXT programına liderlik etti.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Dünkü tarife olur mu?Kontrlü hat gibi
Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Kartalın ufukta gördüğünü tavuklara anlatamazsın.
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Burada yer alan bilgi, yorum ve tavsiyeler kendime aldığım notlardır.Bu bilgilere dayanılarak yatırım kararı verilmesi beklentilerinize uygun sonuçlar doğurmayabilir
Yer İmleri