Rasyolar veya değerlemelerle ilgili haklısın hocam, zaten bunu geçen sene dile getirdiğimde Froto yerine F taşımayı tercih etmiştim ve gelir vergisini de ödettiler

Bu değerleme ancak büyüme ve genişleme stratejileriyle açıklanabilir mesela Iveco işbirliği. İşçilik maliyeti ki TL'nin değerine bağımlı bir konu ve bir de yüksek ihracat oranı yani Ford'un verdiği ayrıcalıklarla diyorum. Belki Köln gibi farklı tesislere ilişkin umutlar vardır

Seni anlamak da zor TH hocam, analiz yaparken tam bir değer yatırımcısı olup ilkelerde ısrar ediyorsun ama yatırımcılık profilin bu değerleri yıkıp üzerine basmak şeklinde Değer yatırımına göre kelepir hisseleri devamlı ben sayıyorum ve bunların performansları da ortada. Buffet'ın Kraft Heinz'ı mesela yada bizim Şişe... Mathias'ın lafını hatırlatayım, herkes nereye toplanmışsa artık oradan bir şey çıkmaz.