Sayfa 3865/7020 İlkİlk ... 286533653765381538553863386438653866386738753915396543654865 ... SonSon
Arama sonucu : 56156 madde; 30,913 - 30,920 arası.

Konu: Sanat Mozaik

  1. Quentin Tarantino’nun yonettigi, Uma Thurman, David Carradine ve Michael Madsen’in basrollerini paylastigi Kill Bill 2 (Kill Bill: Volume 2), 16 Nisan 2004’de Amerika ve Kanada’da vizyona girdi.



    "Derler ki emekli insanlarin bir numarali katili emekliliktir.Insanlar once bir meslek edinirler, sonra da emekli olabilmek icin biraz daha uzun yasamayi isterler. Bunu hep dusunmusumdur savascilar da dusmanlariyla ayni iliskiyi paylasiyorlar."



    "They say the number one killer of old people is retirement. People got 'em a job to do, they tend to live a little longer so they can do it. I've always figured warriors and their enemies share the same relationship."

  2. 16 Nisan 2017 ’de, (Chaplin’in dogum gununde) , Avrupa’nin dort bir yanindan gelerek Isvicre’de bulusan her biri ‘Sarlo’ kiliginda 662 kadin, erkek ve cocuk tarafindan kirilan rekor noter tarafindan kayitlara gecildi. Toplanti Chaplin muzesinin yer aldigi Corsier-sur-Vevey’de gerceklesti.





    https://www.youtube.com/watch?v=mqD4o0ouJTQ

  3. "Orada sezlonglardan uzanan bizim anlamsiz ve ciplak bacaklarimizin ortasinda ve betona dayanmis ve baslangici ve sonu ve ortasi ve derinligi ve yuzeyi bile olmayan bizim sessizligimizin ve kelimelerimizin ve huzunlu sacma o muzigin arasindan kipirtisiz gunese yuzunu cevirip bakarken o saat akrep ile yelkovanini birbirine karistiriyordu ve artik olcemeyecegini ve bir zamanlar olctugu seyin ne oldugunu unuttugunu ve zamani yitirdigini itiraf etmek zorunda kaliyordu ve boylece saatin dusuncesi de dusuncesinin ne oldugunu anlamaya calisan bir dusuncesizin dusuncesinden farksiz oluyordu." Orhan Pamuk, Sessiz Ev



    "Là, entre nos jambes nues et bêtes, qui s'étalaient sur les chaises longues, j'imaginais une montre, abandonnée sur le quai, sur le béton sans âme, face au soleil figé dans le ciel, dans notre silence ou dans le bruit de nos paroles sans queue ni tête, sans profondeur, sans surface même, au son de la musique banale et mélancolique, et les aiguilles de la montre finissaient par se confondre et il lui fallait bien admettre qu'elle ne pourrait plus rien mesurer, qu'elle avait oublié ce qu'elle avait mesuré en son temps et perdu la notion même du temps, et ainsi, la pensée de la montre ressemblait à la pensée d'un homme dépourvu de pensée et qui s'efforce de comprendre à quoi il pense."

  4. "Ben dedigim sey kutular icinde kutular gibiydi: Kendimde hep bir baska sey vardi sanki; o seylerden sonra asil kendimi bulup ortaya koyabilecektim belki, ama her kutunun icinden Ceylan'a oldugu gibi gosterebilecegim gercek ve ozgun bir Metin degil, onu gizleyen bir baska kutu cikiyordu." Orhan Pamuk, Sessiz Ev



    "Ce que j’appelais moi, c’était quelque chose comme des boîtes imbriquées l’une dans l’autre, avec sans cesse quelque chose de nouveau dans ce moi ; peut-être arriverais-je un jour à découvrir mon moi véritable, mais ce n’était pas le vrai Métine, celui que je pourrais faire découvrir à Djeylanne, qui surgissait de la boîte, non, c’était une nouvelle boîte qui le cachait à sa vue."

  5. Dogum Gunu Cocugu




  6. "Komedi yapmam icin bana tek lazim olan bir park, bir polis ve guzel bir kiz. / Tutto ciò di cui ho bisogno per fare una commedia è un parco, un poliziotto e una bella ragazza!!"

  7. Silili yazar Luis Sepulveda Koronavirus nedeniyle yasamini yitirdi.



    Huzur icinde uyu. / Descanse en paz...




    "...Boslugun kenarinda en onemlisinin ne oldugunu anladi. / ...al borde del vacío comprendió lo más importante"
    "Ya oyle mi? Peki neymis anladigi? / Ah, sí? Y qué es lo que comprendió? "
    "Yalnizca cesaret edenler ucabilir. / Que sólo vuela el que se atreve a hacerlo "

    Luis Sepúlveda, Martiya ucmayi ogreten kedi / Storia di gabbianella e del gatto che le insegnò a volare


    "Gok gurultusunu kimse zapt edemez. Terk aninda kimse otekinin semasini sahiplenemez. / Nadie consigue atar a un trueno, nadie consigue apropiarse de los cielos del otro en el momento del abandono" Ask Romanlari Okuyan Ihtiyar


  8. Netflix, Never Have I Ever'in fragmanini yayinladi.

    Travmatik bir yilin ardindan, Hint kokenli Amerikali bir gencin tek istegi dislanmisliktan populerlige gecis yapmaktir. Ama ailesi, cevresi ve duygulari bunu zorlastirir.


Sayfa 3865/7020 İlkİlk ... 286533653765381538553863386438653866386738753915396543654865 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •