CANTE, ODAS'ýn lokomotif þirketi ve mevcut borçsuz yapýsý ile diðer grup þirketlerinin nakit akýþlarýný yönetebilecek kapasiteye ulaþmýþ durumda. Tahsisli yolu ile alýnan hisseler 204 milyon lotu alanlara (ellerinde daha fazlasý olduðu da ortaya çýktý bu arada) verilirse þirket onlarýn olur. Yöneticilerin nasýl bir karar vereceklerini gayet tabiki bilemeyiz. Ancak, dün burada paylaþmýþ olduðum; sayýn bakanýn (Mehmet Þimþek) körfez ziyaretinin hemen sonrasýnda yapmýþ olduðu açýklamalar, son dönemde bu ülkeler ile olumlu yönde yaþanan politika deðiþikliði, Gazze savaþýnýn gidiþatý ile ilgili jeoekonomik konjonktürü ve en önemlisi þirket sahiplerinin Sayýn Erdoðan'ýn hocasý olduðu konularýný makro seviyede bir arada deðerlendirmek gerekli diye düþünüyorum.

Ben olsam...