İhracat pazarında çift haneli büyümenin olduğu ilk iki çeyrekte Fordun bu pazardaki satışları ve otosanın ihracatının düşmesi ciddi sıkıntı.Muhtemelen rakipler agresif fiyat indirimleri yaptılar ve Otosanın maliyetlerinin artışı ve sabit kurlar sebebiyle ford Avrupalı müşteriyi tatmin edici fiyat düşüşleri yapamayarak rekabette geri kaldı.3.çeyreğin başlamasıylada avrupadan kötü ekonomik veriler gelmeye başladı.Bakalım bu ve bundan sonraki ayların satış adetleri nasıl gelecek.Şirket yılın ikinci yarısından baya umutluydu.Arzu edilen rakamlar gelmez ise yıl başında açıkladığı hedeflerde aşağı yönlü revizyon yapacaklardır bu ay ya da en geç önümüzdeki ay.
Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
Yer İmleri