Alıntı Originally Posted by noreply Yazıyı Oku
Şirketlerle ilgili araştırmaları sürdürüyorum.

Dün Sportive firmasını aradım, bütün yöneticileri dışardaymış. Çok yoğun mağaza açma ve kapama faaliyeti olduğunu öğrendim.Bu nedenle sahadalarmış.
Sportive firmasıyla yaptığım yazışmaya enerjisi yüksek ve uzun bir yanıt aldım.
Firmanın yeterli düzeyde tanınmadığına ilişkin bir bir ölçüde serzenişte bulunmuştum.

Yenilenmiş Sportive adresine ciddi yatırım yapılmış. Hazırlanan tanıtım filmi 1 haftada
yarım milyona yakın bir sayıda görüntülenmiş.

E-ticarete önem verildiğini anlatan bir yazıydı.
Bu yıl ayrıca 4 önemli lokasyonda mağazalar açılmış.

Yönetimin oyun planına ilişkin ancak tahmin yürütmek mümkün.
Ekipte yer alan kişilerin linkedin sayfalarına baktığımda stok/depo optimizasyonu
fiyat güncelleme , veri analizi konularında yoğunlaşma görüyorum.

Tahminim şu; mağazaların ve depoların sayısı belli bir ölçeğe/optimizasyona yaklaşmak üzeredir.

Bundan sonra mevcutta %6 düzeylerinde olan e-ticaret yüzdesini % 10-15 seviyelerine taşıyabilirlerse çok markalı spor mağazası kanalına sahip olmak isteyenler yavaş yavaş kapıyı tıklatmaya başlayacaklardır.

Tanıtım çalışmalarının yoğunlaşması belki kapıda birilerinin görünmeye başladığının habercisidir.