kahraman EVLAT lardan biri:

Genpaz AŞ, orman ürünleri sektöründe faaliyet gösteren Gentaş Grup bünyesinde üretilen werzalit ve metal ürünlerin, Türkiye pazarındaki dağıtım ağını oluşturmak amacıyla 1993 yılında kurulmuş bir şirket. Bugün Bolu Mengen’de bulunan 6 bin 800 metrekarelik kapalı alanda, okul ve bahçe mobilyaları üretiminin yanı sıra metal üretim tesisi ile de faaliyet gösteren şirketin, Ankara Akyurt’da ek bir fabrika yatırımı da söz konusu. Önümüzdeki sene faaliyete geçecek bu fabrikanın dışında bir başka yatırım da perakende mobilya sektörüne yapıldı. Şirket, perakende mobilya sektörüne Twoodesign markasıyla adım atmış oldu.



Yeni genel merkez kapılarını açtı
Okul mobilyası üretiminde Türkiye’nin en profesyoneli olarak bilinen, yurt içi ve yurt dışında önemli projelere imza atan Genpaz, çalışmalarını bu segmentte Tavilo markası adı altında başlattı. Tavilo markasının yanı sıra doğal ahşap ürünlerini el ustalığı ve teknoloji ile bir araya getirerek görselliği ve fonksiyonelliği ile dikkatleri üzerine toplayan yeni markası Twoodesign ile de sektörde büyüme gösteren Genpaz, 8 Ekim 2016 Cumartesi günü Ankara Siteler’de yenilenen konseptiyle yeni genel merkezinin kapılarını açtı.



19 kişi olarak başladıkları bu yolda şu an 165 kişi ile devam ettiklerini söyleyen Genpaz AŞ İcra Kurulu Başkanı Selim Kahraman, “Ciromuz kuruluşumuzdan bu yana artan bir ivmeyle yükseliyor. Son 3 yılda ciro artışımız yüzde 85 oranında gerçekleşti.†diyor.

Ülkemizde yaşanan olumsuzluklara rağmen, yılın başında 2015 yılının üstünde bir hedef belirlenmiş olsa da, 2016 yılında mevcut durumun korunduğunun altını çizen Kahraman, bu yılı 50 milyon TL ciro ile kapatma hedefinde olduklarını belirtiyor.

2017 yılında eğitim kulvarında marka olmayı hedeflediklerini söyleyen Kahraman, “Çağdaş, modern, yurt içi ve yurt dışı pazarda okul mobilyalarına yönelik ihtiyacı karşılayacak yeni ürün AR-GE çalışmalarını tamamlamak ve hizmete sunmak; bir sosyal sorumluluk projesi oluşturmak; üretim hattına yatırım yaparak makine kulvarını genişletmek 2017 yılında gerçekleştirmek istediğimiz başlıca hedeflerimiz arasında yer alıyor.†diyor.

Hedef 2017 yılında yaklaşık 65 milyon TL satış bütçesi
2,5 yıllık master planı ile yapılan ev içi perakende mobilya sektörü için oluşturulan Twoodesign markasına ait ürünlerin AR-GE çalışmalarını hızlandıracaklarını ifade eden Kahraman, bununla ilgili ürünleri 2017 yılında nihai tüketicinin hizmetine sunmayı hedeflediklerini belirtiyor.

2017 yılında yaklaşık 65 milyon TL satış bütçesi hedefleyen şirket, yüzde 20-25 büyüme hedefi doğrultusunda istihdam artışı da planlıyor.

Okul mobilyalarında sektörde lider konuma ulaşmanın 5 yıl içerisindeki hedefleri arasında olduğunu söyleyen Kahraman, “Ev içi mobilya perakende sektöründe A ve B tüketici profiline hitap eden ilk 5 markadan biri olmak, tüm bunlarla beraber werzalit pazarındaki liderliğimizi büyüterek sürdürmek ve istihdam açısından insanların çalışmak istediği bir şirket haline gelmek, gelecekte gerçekleştirmek istediğimiz hedeflerimizdir.†diyor.