Sayfa 132/350 İlkİlk ... 3282122130131132133134142182232 ... SonSon
Arama sonucu : 2796 madde; 1,049 - 1,056 arası.

Konu: Sistem Karşılaştırma 2

  1.  Alıntı Originally Posted by Orhan AKDOĞAN Yazıyı Oku
    alkol ?
    Yok haramdan uzak durmaya çalışıyorum.
    İçki, kumar, rüşvet, hırsızlık v.s. gibi.
    Hedefin yok ise yardım edecek rüzgarı bulamazsın.

  2.  Alıntı Originally Posted by KOSA Yazıyı Oku
    Yok haramdan uzak durmaya çalışıyorum.
    İçki, kumar, rüşvet, hırsızlık v.s. gibi.
    en başta temizlik gelir ama hocam, forumu kirletmeyelim.

  3.  Alıntı Originally Posted by Orhan AKDOĞAN Yazıyı Oku
    en başta temizlik gelir ama hocam, forumu kirletmeyelim.
    Kirli değilim ki.
    Yakında temizlerler Forumu.
    Hedefin yok ise yardım edecek rüzgarı bulamazsın.

  4. kapanış beklemeyen sistemlerin işlemlerini ve KZ eğrisini ideal üzerinde görmenin bir yolu varsa beni büyük bir eziyetten kurtarmış olursunuz.

     Alıntı Originally Posted by Caglar Yazıyı Oku
    Sistem.Seviye kullanarak anlık işlemleri ve kz eğrisini görebilirsiniz. Formda daha önce birçok kez paylaşıldı. En son Orhan hoca paylaştı. Bakıp sistemlerinizi uydurabilirsiniz.

    Sent from my SM-N910C using Tapatalk
    biraz araştırdım bulamadım. hazırda olan varsa yardımcı olabilirmi?

  5.  Alıntı Originally Posted by Orhan AKDOĞAN Yazıyı Oku
    Düşen Kar Maskesi: KZ belirlenen dilimi aşağı keserse Flat, yukarı keserse sisteminizin sinyali.
    Detaylı kontrol edilmedi. Test etmelisiniz.

    PHP Code:
    //Ayarlar
    bool MaskeVar true;      // false ise sizin sistem, true ise Düşen Kar Maskesi Aktif.
    var GrafikSistemAd"A1";  // Sisteminizin adını yazın. GetiriHesapla içermelidir.
    int KzSeviyeMod=5;         // KZ al-sat çizgisi adımı.

    //Veriler
    var Sistem.GrafikVerileri;
    var 
    Sistem.GrafikFiyatSec("Açılış");

    //Sistem Getir
    var GrafikSistem Sistem.SistemGetir(GrafikSistemAdSistem.SembolSistem.Periyot);
    var 
    Yonler GrafikSistem.Yon;
    var 
    Seviyeler GrafikSistem.Seviye;
    var 
    GetiriList GrafikSistem.GetiriKZ

    //Değişkenler
    string SonYon="F";
    string GercekSonYon="";
    bool AksamFlatIslemde=false;
    float MaxKZ=0;

    //Maske Listesi
    var MaskeList Sistem.Liste(0);
    var 
    Maske 1;
    for (
    int i 1V.Counti++)
    {
        var 
    SonGetiri=GetiriList[i];
        var 
    OncekiGetiri=GetiriList[i-1];
        
    MaxKZ Math.Max(MaxKZ,SonGetiri);

        for (
    int j 0Math.Round(GetiriList[i] /KzSeviyeMod)+3j++)
        {
            var 
    jSeviye=j*KzSeviyeMod
      
            if (
    OncekiGetiri jSeviye && SonGetiri <= jSeviye   )
            {
                
    Maske 0;
                break;
            }
            if (
    OncekiGetiri jSeviye  && SonGetiri >= jSeviye )
            {
                
    Maske 1;
                break;
            }
        }
        
    MaskeList[i] = Maske;
    }

    //Çizgiler
    Sistem.Cizgiler[0].Deger GetiriList;

    var 
    RenkListesi = new List<Color>();
    for (
    int i 0Sistem.BarSayisii++)   RenkListesi.Add(Color.Gray);
    for (
    int i 1V.Counti++)
    {
        if (
    MaskeList[i] == 0RenkListesi[i] = Color.Gray;
        else if (
    MaskeList[i] == 1RenkListesi[i] = Color.Cyan;
    }
    Sistem.Cizgiler[0].RenkListesi RenkListesi;

    //KZ Seviye Çizgileri(Sadece görsellik için, algoyu etkilemez, son Kz ye yakın 10 çizgi.)
    if(MaskeVar )
    {
    var 
    SeviyeCizgiCounter=10;
    for (var 
    =Math.Round(MaxKZ/KzSeviyeMod)+-10 Math.Round(MaxKZ/KzSeviyeMod)+i++)
    {
        
    SeviyeCizgiCounter+=1;
        
    Sistem.Cizgiler[SeviyeCizgiCounter].ActiveBool true;
        
    Sistem.Cizgiler[SeviyeCizgiCounter].Deger Sistem.Liste(i*KzSeviyeMod);
        
    Sistem.Cizgiler[SeviyeCizgiCounter].Panel 2;
        
    Sistem.Cizgiler[SeviyeCizgiCounter].Renk Color.IndianRed;
        
    Sistem.Cizgiler[SeviyeCizgiCounter].Stil 2;
    }
    }


    //Yön Kalıbı
    for (int i Yonler.Counti++)
    {

    //Sistemde Yön var ise GercekSonYon'e ata.
    if( Yonler[i] != ""GercekSonYon=Yonler[i];
       
       
    //Akşam Flat: Maske aktif ise ve bir KZ dilimini aşağı kesti ise
       
    if ( MaskeVar && MaskeList[i]==
       {  
         
    //Zaten Flat'da ise İşlem Yok.
         
    if(SonYon != "F")
         {
          
    SonYon "F";
          
    Sistem.Yon[i] = "F";
         }
       }
       
    //Gerçek Sinyal: Gerçek sistemde Yön var ise ve SonYon ile GercekSonYon aynı değil ise
       
    else if( SonYon != GercekSonYon  )
       {
          
    SonYon GercekSonYon;
          
    Sistem.Yon[i] = GercekSonYon;
          if(
    Seviyeler[i]!=nullSistem.Seviye[i] = Seviyeler[i];
       }



    Orhan bey elinize sağlık.
    KZ eğrisi flat olduğunda renksiz(gri) işlemde açık mavi.
    KZ eğrisinde açık mavi kısımları birleştiren yeni bir KZ eğrisi çizgisi oluşturulabilirmi?
    yani bu filtrenin yaptığı yeni KZ ı net görebilsek. örneğin sistem KZ eğrisi 90bini aşağı kırınca flat olmuş, 80bini yeniden yukarı kırınca sistem pozuna geçmiş. aradaki 10bin kazancı eski getirinin üzerine ekleyerek giden bir eğri. mümkünmü?

  6. Bu yeni yapıyla ilgili uyarıda bulunmak istiyorum. Sn. Matador38 eğer nick benzerliği yoksa Saraylı'nın nalıncı keseri uygulamasını hatırlayacaktır.

    Geçmişte k/z eğrisi ile etkileşimli sistemler üzerinde çalıştığımda bu yapının max dd ile beraber sistem getirisini de düşürdüğüne tanık oldum. Yapı öncesi 10 getiri ve 5 max dd ise, yapı sonrası 5 getiri 2,5 max dd gibi kabaca bir durum ortaya çıkıyordu. Yapı öncesi getiriyi yakalamak için önceki kaldıracı x 2 - x 3 gibi uygulamak gerekiyor ve bu durumda sonuç yapı öncesi ile aynı duruma geliyordu. Tecrübe ettiğim duruma göre; bu yapı sonrası getiri eğrisinin salınımının azalmasına bakıp kaldıracı çok yüksek kullanmamanızı öneriyorum. Yapı sonrası salınımın azaldığı yüzde kadar kaldıracı ayarlamak gerekiyor.

  7. sn. flexy nalıncı keserini hatırlıyorum ama ben onu tam olarak uygulayamadım. sonuçları dediğiniz gibi olabilir. bu mantığında sonuçları ne olacak diye merak ediyorum. örneğin sistemin getiri performansı iki durumda şöyle oldu. max DD KZ eğrisinin işlemi durdurduğu dönemde de hesaplanmaya devam etmiş.







  8. #1056
     Alıntı Originally Posted by matador38 Yazıyı Oku
    Orhan bey elinize sağlık.
    KZ eğrisi flat olduğunda renksiz(gri) işlemde açık mavi.
    KZ eğrisinde açık mavi kısımları birleştiren yeni bir KZ eğrisi çizgisi oluşturulabilirmi?
    yani bu filtrenin yaptığı yeni KZ ı net görebilsek. örneğin sistem KZ eğrisi 90bini aşağı kırınca flat olmuş, 80bini yeniden yukarı kırınca sistem pozuna geçmiş. aradaki 10bin kazancı eski getirinin üzerine ekleyerek giden bir eğri. mümkünmü?
    sn orhan bey, kz değişmesin diye verdiğiniz 2. sistemde yatay çizgiler etkin değil , çalışmıyor. emeğinize teşekkür ederim.
    kz eğrisi ile ilgili sistemi sn anonim daha önceki senelerde, belki önceki forumda vermişti. bende kazanınca kumar masasından kalkan sistem adıyla bir sistem önerisinde bulunmuştum. o zaman kimsenin pek dikkatini çekmemişti. lakin elimizde sn ümit in elindeki sistemler olmadığından bir şekilde zarardan kaçınmamız gerekiyordu. buna karşın forumdada değinildi, nedenini bilmediğim bir nedenle(kz eğrisi ile ilgili) robot zaman zaman al-sat yada sat- al yapıyordu. bu nedenle tam kullanamadım. manuel olarak olabildiğince uygulamaya çalıştım, devamlı ekran başında da olmadığından tam uyamadım.
    bu nedenle değişmeyen kz eğrisi önemli.

Sayfa 132/350 İlkİlk ... 3282122130131132133134142182232 ... SonSon

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •