bu hissenin extra dezavantajı yabancı oranının yüksek olması.
yabancı satmaya kalktığında karşlayan olmaz.
dengesizce düşmeye devam eder.
ihracaat ta zafıylık başladı.
bu hissenin extra dezavantajı yabancı oranının yüksek olması.
yabancı satmaya kalktığında karşlayan olmaz.
dengesizce düşmeye devam eder.
ihracaat ta zafıylık başladı.
ben insanlığın basit temel taşıyım.
beni yıkan kendi saltanatını yıkar.(şahanşahna)
Aylık kapanışlarda RSI 26,86..2008 KRİZİNDE BU RAKAM 28,51 Dİ.. ki o zaman hisse zirveden yüzde 85 düşmüştü.. Düşüşü teknik olarak çok abartılı buluyorum.. Böylesini görmedim..
ADEL/TTRAK/ÇİMSA/TOFAŞ/AKSA/BRSAN/PETUN/INDES. /BRİSA/ARÇELİK/EREĞLİ/TÜPRAŞ/FORD OTOSAN/SODA
Ben artik 1 dolara kadar dusmesini bekliyorum. 2009da yarim dolara dusmustu neredeyse..
İçinde bulunduğumuz kriz, yerel olarak memleketimiz sınırlarında kalırsa, dolayısıyla hem ülkemizin hem de otomotiv şirketlerinin ihracat ayağı bozulmazsa bu seviyeler toplu alım için olmasa bile kademeli alımlarla toplamak için uygun seviyeler olabilir.
Ancak sıkıntılı İtalya, İspanya, Portekiz'den sonra son açıklanan Alman ekonomisindeki %0,1 daralma kesinlikle iyi haberler değil.
Son düzenleme : özmen; 20-11-2018 saat: 23:22.
yatırım tavsiyesi değildir.
Tam toparlıcakken robotlar geldi yine
Çok şükür bugün yeşil kapattı [emoji23]
Lenovo K33a48 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
Kağıt döndü yukarıya diyebilirmiyiz beyler.
Yer İmleri