Alıntı Originally Posted by hascan Yazıyı Oku
Nihayet,bir müşteri temsilcisinin şahsi ilgisi sayesinde sorun çözüldü,sim kartı değişikliğinde 5 bankada bloke işlemi gerçekleşti,tamamında 1-2 dakikada hemen hallettim,müşteri temsilcisine bile gerek kalmadan güvenlik bilgilerinizle hallediyorsunuz(enpara m. temsilcisi ile çözüldü)adı üzerinde digital bankacılık,ayrıca şikayet var üzerinden de şikayeti ilettim ve orada da gördümki bu durumdan şikayetçi sadece ben değilmişim.Anlamadığım 1-2 dakikalık iş için 4 kere arayıp 4 gün bekliyorsam orada sorun var demektir.Saygılar
Güvenlikle ilgili bir işlem olduğu için bankayı yerden yere vuramayız sonuçta bir dolandırıcının kendileri ile temas kuruyor olduğu varsayımını da test etmeliler.
Ancak kontrol sürecini daha hızlı ve şubelerden destek alacak şekilde tasarlamalarında fayda var.

Bu tür rutin dışı işlemler için dijital bankacılıkta bu işlemlerle sınırlı olmak kaydıyla bir şube ve veya müşteri temsilcisi atanmasında fayda var.