Artan

38,72 10 18:10
1,32 10 18:10
156,20 10 18:10
145,20 10 18:10
13.620,00 9.99 18:10
Artan Hisseler

Azalan

30,96 -10 18:10
14,64 -9.96 18:10
585.100,00 -9.85 18:10
28,46 -8.19 18:10
2,79 -7.31 18:10
Azalan Hisseler

İşlem

12.407.378.932,25 18:10
8.790.086.131,88 18:10
6.391.210.512,19 18:10
6.249.460.477,35 18:10
5.938.404.533,40 18:10
Tüm Hisseler
Arama sonucu : 7963 madde; 1 - 8 arası.

Konu: Viop - XXIII

Hybrid View

Previous Post Previous Post   Next Post Next Post
  1. #1
     Alıntı Originally Posted by KOÇ Yazıyı Oku
    özel okullar zaten eğitimde tüm dengeleri bozdu.
    öğretmenleri yüksek not vermeye zorlayarak,okulun kalite puanını arttırarak üniversite sınavlarında dengeleri bozuyorlar.
    özel üniversitelerde örencilerde bir şey öğrenmeden tamtakır geliyorlar.
    mühendis olmuş,yerçekimi ivmesinin birimini bilmiyorlar.
    Sistem yanlış.Üniversite sınavları başarıyı ölçen bir sınav değil, sıralama sınavı.Bir öğrencinin seçtiğı alandan sayısal ya da sözel 100 üzerinden en az 50 soruyu doğru cevaplamadan bir üniversiteye kabul edilmemesi gerekir.Böyle olursa üniversitelerin eğitim kalitesi çok yükselir, bir işe yaramayan diploma veren tabela üniversiteleri kapanır.Üniversite sınavında 50/100 barajını geçemeyen öğrencileri ise uygulama ağırlıklı 2 yıllık meslek yüksek okullarına yönlendirip bir meslek öğretmek hedeflenebilir.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Son düzenleme : deniz43; 30-08-2020 saat: 08:34.

  2. #2
     Alıntı Originally Posted by deniz43 Yazıyı Oku
    Sistem yanlış.Üniversite sınavları başarıyı ölçen bir sınav değil, sıralama sınavı.Bir öğrencinin seçtiğı alandan sayısal ya da sözel 100 üzerinden en az 50 soruyu doğru cevaplamadan bir üniversiteye kabul edilmemesi gerekir.Böyle olursa üniversitelerin eğitim kalitesi çok yükselir, bir işe yaramayan diploma veren tabela üniversiteleri kapanır.Üniversite sınavında 50/100 barajını geçemeyen öğrencileri ise uygulama ağırlıklı 2 yıllık meslek yüksek okullarına yönlendirip bir meslek öğretmek hedeflenebilir.

    SM-N920C cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Sn Deniz geçenlerde onu düşündüm. İki açıdan cevap yazmak istedim.
    Birincisi dünyada üniversiteyi kazanmak demek onu bitirmek anlamına gelmiyor (eskiden Türkiye’de de bir çok öğrenci mezun olamazmış). Bir üniversitenin küçük yerde kurulması veya imkanını kısıtlı olması onu kötü yapmaz. Ancak yetkin olmayan mezunlar vermesi onu kötü hale getirir.
    Bir üniversitenin mezunu onun itibarıdır. Üniversite hocaları yetersiz öğrencileri mezun ederek hem mesleklerine hemde kendi itibarlarına zarar veriyorlar.
    Diğer yandan bizim çocukluğumuzdan beri Türk insanını kafasında iyi eğitimin iyi bir iş sağlayacağı inancı var. Ve insanlar eğitime ciddi yatırım yapıyorlar. Evet eğitim önemlidir ama girişimcilikte önemlidir. Kuvvetle muhtemel sermaye yetersizliği nedeniyle Türkiye’de girişimci olmak tercih edilmiyor. Son dönemde bunun tek istisnası yazılım sektörü olsa gerek. Mevcut ekosistemin düşük giriş bariyerine sahip olması nedeniyle bir çok genç şansını burada deniyor. Bence üniversite eğitimi kadar girişimciliğede önem verirsek hem kaynaklar daha verimli kullanılır hemde üniversite sistemine binen yük azalır.


    Tapatalk kullanarak iPhone aracılığıyla gönderildi
    O egeli ben değilim

Yer İmleri

Yer İmleri

Gönderi Kuralları

  • Yeni konu açamazsınız
  • Konulara cevap yazamazsınız
  • Yazılara ek gönderemezsiniz
  • Yazılarınızı değiştiremezsiniz
  •