Artık yatırım anlayışımı değiştirdim. Neye para harcıyorsam onu alacam. Önce tabiki şokm. En büyük paramı verdiğim yer orası.
Artık yatırım anlayışımı değiştirdim. Neye para harcıyorsam onu alacam. Önce tabiki şokm. En büyük paramı verdiğim yer orası.
Şokun şöyle bi büyüme yapısı var. Yapı kredi keşfetmiş.
1)mağaza başı satış oranı bime göre geçen sene 1 bimin %37 si iken bu sene %49 ( organik büyüme)
Bu paragrafı daha yukarlarda alıntılamıştım ve bence çok önemli. %49 ,neredeyse %50 demek...
Önemli bir husus bu.
Biraz çarpıldım,borsada. Tek kalem burdayım diyebilirim. Analizlerime göre bütün kriterlerime uyan tek kağıt bu çıktı.
Ciro artışı
Favök artışı
Organik büyüme
Zarardan kara geçiş
Marka bilinirliği
Bilinir ürün çeşitliliği
Tüketici değişimlerine reaksiyonu
Krizlere dayanılıklığı
Tüketici harcama kalemlerindeki yüzdesel pay alma oranı
Temettü kültürü( ki ilk defa temettü veriyor olması efsanedir, şirket artık ben burdayım diyor)
Gözümle gördüğüm bir şeye sahip olma ve devamlı tutma isteği( nerdeyse 1 şok marketin benim olması oranıma az kaldı 8145 şube ile)
Gerisi de ya nasip.
**Hisse, 2021 ve 2022 yılları F/K ve FD/FAVÖK çarpanlarına göre sırasıyla %58 ve %27 iskontolu işlem görmektedir.
** Hafta sonu kapanmaları ve gıda enflasyonundaki yukarı yönlü ivme şirketin satışlarına pozitif etki yaratacağı düşüncesindeyiz.
**Güçlü bilanço, nakit pozisyonu ve yüksek sayıda mağaza açma kapasitesi de dikkate alındığında SOKM için temel olarak olumlu görüşümüzü koruyoruz.
NOT: Yukarıda alıntıladığım bu ŞOK analizi, Analist ve araştırma bölümü oldukça iyi olan bir Bankadan...(2020 yıl sonu bilançosu baz alınarak yorumlanmış)
Burada yazılanlar yatırım tavsiyesi içermemektedir.
https://www.ntv.com.tr/ekonomi/zinci...V0i4nR_m2Wsx3w
SNE-LX1 cihazımdan hisse.net mobile app kullanarak gönderildi.
ben insanlığın basit temel taşıyım.
beni yıkan kendi saltanatını yıkar.(şahanşahna)
Yer İmleri