şirket eğer genel müdürün açıklamalarında geçen global marka olmayı hedefliyorsa bu süreçte önemli imzalar açıklamalı çok vakit kalmamışa benziyor. yoksa çöp kamyonu satmakla otobüs satmakla global marka olmak biraz zor
şirket eğer genel müdürün açıklamalarında geçen global marka olmayı hedefliyorsa bu süreçte önemli imzalar açıklamalı çok vakit kalmamışa benziyor. yoksa çöp kamyonu satmakla otobüs satmakla global marka olmak biraz zor
Zırhlı araçtan oluşan bakiyenin bir kısmının gecen yıl alınan afrika siparişleri olduğunu düşünürsekte bae rabdan teslimatlarından oldukça az tutarda iş kalmış.
Her şirketin bir bam teli vardır. Kiminin finansal yükü; kiminin müşteri portföyü; kiminin sektör bağımlılığı...
Otokarın mevcut konjonktürdeki bam teli “zırhlı siparişi” dir.
Elimizde ciroyu besleyecek 2 milyarlık bakiye sipariş var. Bunlar bizi 2022 2 q ya anca atar. Öyle yada böyle sert zırhlı siparişine ihtiyaç var.
Syn internet yazarının belirttiği gibi takas toplanıyor. Buda bizim bilmediğimiz bir şeyler olduğunu gösterebilir. Umarım öyledir.
Otokar hedefini gerçekleştirebilmesi için. Siparişlerinin sürekliliğini sağlaması lazım.
Bu şirket marj açıp 4 hanelere gidecekse zırhlı tarafında da ivevo gibi bir ortaklık yada sürekliliği olan bir kanal açması lazım.
Şirketin elinden geleni yaptığı aşikar. Tek mesele yetecek mi?
Umarım yeter.
Yer İmleri